Πέμπτη 29 Μαρτίου 2007

In the mood for love










Για την Κερασιά

16 σχόλια:

kerasia είπε...

Περάστε να λάβετε την ανταπόδοση

Ανώνυμος είπε...

Ουαου! Σκοτι διακτινισε με
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τόσο μαύρο; Τίποτε δε διαβάζεται! Εκτός αν ταιριάζει με την ψυχή η μαυρίλα...

ralou είπε...

Πόσο ψυχρά κομψό ήτανε το παλιό template!
Για σκέψου το καλά το alien καινουργιο.

Αλλά πάλι αν σου αρέσει εσένα εμας μας περισσεύει. Ξέρεις και εγώ πόσο καιρό ψάχνω για καινούριο και πάλι μένω στο προκατ του blogger;

Mh Xeirotera είπε...

Cheers sthn Kerasia

Kalhmera se sena

Ouaou sto neo template

Oime la se mena

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Το ασπρο του παει καλυτερα Αν και το αλλο σε μετεφερνε σε ατμοσφαιρα

Γιωτα

dodo είπε...

Προτιμώ τους εξωγήινους από τους πιγκουίνους.
(Και το άσπρο βάθος από το σκούρο γαλάζιο- διαβάζονται πιό εύκολα τα κείμενα).

Ανώνυμος είπε...

Με γεια ο καινούργιος πλανήτης! Καλοϊσκιωτος φαίνεται.. Καλημέρα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πω,πω,πω, τί ομορφιές είν' αυτές;
Πολύ μου αρέσει.
Με τις υγείες σας!!!
Η Κυρά των Γλάρων...

just me είπε...

Εκεί που όλοι βλέπουν μαύρο εγώ βλέπω άσπρο; Γι αυτό "τα έσκασα" γερά προχθές στον κ.Β., τον καλό μου τον οφθαλμίατρο;

(Για την Κερασιά δεν χρειάζεται να πλειοδοτήσω εδώ. Ξέρει εκείνη, καταλαβαίνεις κι εσύ...)

Καλή μας μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος ο πλανήτης! Αλλα πάντα έχει τόσο σκοτάδι?
Η Νερίνα ή ή Νασια τον εφτιαξε?
Ισμήνη

kerasia είπε...

Κάθε κήπος έχει μια φωλιά για τα πουλιά
Κάθε δρόμος έχει μια καρδιά για τα παιδιά
Μα κυρά μου εσύ σαν τι να λες με την αυγή
και κοιτάς τ’ αστέρια που όλο πέφτουν σαν βροχή
Δώσ’ μου τα μαλλιά σου να τα κάνω προσευχή
για να ξαναρχίσω το τραγούδι απ’ την αρχή

la la la la ...

Κάθε σπίτι κρύβει λίγη αγάπη στη σιωπή,
μα έν’ αγόρι έχει την αγάπη για ντροπή

Μα κυρά μου εσύ σαν τι να λες με την αυγή
και κοιτάς τ’ αστέρια που όλο πέφτουν σαν βροχή
Δώσ’ μου τα μαλλιά σου να τα κάνω προσευχή
για να ξαναρχίσω το τραγούδι απ’ την αρχή

la la la la ...

just me είπε...

Μεταφρασμένη μαλαισιανή ποίηση;

...la;

δ.σ είπε...

Το τραγούδι του Nat King Cole,μ έφερε 50 χρόνια πίσω...Τουλάχιστον..
Το φαβορί μου:Pretend
Ίσως γι αυτό αντέχω ακόμα..

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλό σας βράδυ.
Για Κερασιά: Ευχαριστώ και πάντα στη διάθεσή σας κυρία μου.
Για Γιώτα: Μην ακούσεις εσύ ταξίδι...
Για loulou: Μου έπεσε πολύ το μαύρο στην αρχή.
Για Ραλλού: Ως αιθεραβάμονας θεώρησα ότι άμα αφήδω τους πιγκουίνους να επιστρέψουν στους πόλους θα έρθει επιτέλους καλοκαίρι.
Για mhxeirotera: Ποιος σε πείραξε πολίτη του κόσμου τούτου, la.
Για dodos: Ευχαριστώ. Με το μαύρο χρώμα δεν θα μπορούσα να με διαβάσω ούτε εγώ.
Για giagiaduck: Καλό σου βράδυ πια. Ευχαριστώ για τις ισκιοευχές.
Για φύρδην-μίγδην: Καλό σου βράδυ γλαρένια μου.
Για just me: Καλό σου βράδυ.
Για Ισμήνη: Η μαμά. Μόνο που δεν μπορώ να αποφασίσω ποιος είναι ποιος.
Για Κερασιά: la la la
Για δ.σ.: Ωραίο πράγμα να αντέχεις.

exilio είπε...

Ωραία ταινία..υπέροχη μουσική!