Παρασκευή 30 Μαρτίου 2007

Οι παραδοχές



1/ Δεν είμαι εύκολος άνθρωπος,

2/ Παρόλα αυτά είμαι αρκούντως «ευγενική» ως χαρακτήρας,

3/ Έχω εμμονές,

4/ Έχω μεγάλες αντοχές,

5/ Παρόλα αυτά υπάρχουν πράγματα για μένα, που εγωιστικά τα λέω "τα πολύτιμα μου" που εάν μου τα αγγίξεις θα ευχόσουν να ήμουν απλά ένας μη εύκολος άνθρωπος,

6/ Μετά από χρόνια εξάσκησης έχω τιθασεύσει μέσα μου αυτό της κοκκινομάλλας, που έλεγε και ένα φίλος για μένα, ίσως γιατί το πήρα απόφαση ότι δεν είμαι κοκκινομάλλα,

7/ Αυτός είναι ο χώρος μου. Μ’ αρέσει όπως είναι και κάποιες φορές μ’ αρέσω και εγώ. Μ’ αρέσει που αυτοί που έμειναν ήταν σχεδόν όλοι όσοι ήθελα να μείνουν,

8/ Α, γιατί θα το ξεχνούσα: Δεν μου αρέσουν οι κανόνες, εάν και τώρα με τα παιδιά υποχρεώθηκα να βάλω κάποιους και σε αυτά και σε μένα,

9/ Στο blog μου δεν θεώρησα σκόπιμο να βάλω κανόνες. Και αυτό γιατί πιστεύω ότι το ύφος του καθενός μας, μιας και επί της ουσίας αυτό είναι που κρίνεται σε πρώτη φάση, είναι και αυτό που βάζει τα όρια σε αυτούς που το διαβάζουν,

10/ Έχω μια υποχόνδρια σχέση με το «χυδαίο» σε οποιαδήποτε μορφή του. Εντάξει στη τέχνη όχι, αλλά και εκεί είναι φορές που αισθάνομαι ότι προσβάλλομαι. Βέβαια τώρα που μεγάλωσα, κατάλαβα ότι ο καλλιτέχνης δεν το κάνει με σκοπό να προσβάλλει προσωπικά εμένα και το αντιπαρέρχομαι πια,

.11/ Αυτή μου η σχέση με το «χυδαίο» με έχει κάνει πολλές φορές να τα παρατάω. Είναι ίσως και η μόνη φορά που παρατάω πράγματα. Σε καμία περίπτωση δεν υπαινίσσομαι ότι η νομική συμπεριλαμβάνεται σε αυτά που εγώ θεωρώ χυδαία. Ή μήπως συμπεριλαμβάνεται; Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Είμαι σίγουρη ότι εάν το πρώτο βιβλίο που είχα διαβάσει με το που πέρασα στη σχολή δεν ήταν ένα του Μπακούνιν περί νόμων ίσως και να είχα πάρει τελικά πτυχίο. Εντάξει το κόβω.

Γιατί τα γράφω; Σαν απάντηση σε ένα σχόλιο που δεν μου άρεσε. Και η απάντηση που έδωσα στο σχόλιο δεν μου άρεσε. Μου φάνηκα αγενής και δεν μου αρέσει καθόλου όταν μου φαίνομαι αγενής. Από την άλλη δεν μου αρέσει να σβήνω σχόλια, ας είναι και δικά μου. Ότι γράφτηκε γράφτηκε.

Ένοιωσα όμως την ανάγκη να τα γράψω και τα γράφω. Γιατί και τελειώνω:

12/ Εμένα είναι να μην μου ‘ρθει.

Υ.Γ. Πλάκα πλάκα σαν τις δώδεκα εντολές βγήκε το κειμενάκι.


24 σχόλια:

adaeus είπε...

Μια χαρά μου ακούγεσαι και μια χαρά είσαι. Το ότι έχεις την ευθυκρισία να παραδεχθείς λάθη σου, έστω και μικρά είναι μεγάλο από μόνο του. Ένα μεγάλο λάθος να επισημάνω, άκου δεν τελείωσε τη Νομική. Θα μπορούσαμε να είμαστε συνάδελφοι τώρα ;-)

ralou είπε...

εραρε ουμανουμ εστ

Η κάπως έτσι τέλος πάντων.

Μια φίλη έγραψε ότι είναι ανθρώπινο να κάνουμε λάθη και απάνθρωπο να προσπαθούμε να μην κάνουμε καθόλου.
Είναι γενναιότητα να τα παραδεχόμαστε;
Μερικές φορές αυτό είναι απόδειξη μεγαλοψυχίας.
Άλλες φορές πάλι απόδειξη ύψιστης έπαρσης.

Και στις δύο περιπτώσεις ένα μέρος του μυαλού μας μετανιώνει οδυνηρά.
Προφανώς μιλώ εκ πείρας.

Mh Xeirotera είπε...

M' arese to post su, ki an den hmun mesa sthn sinxisi gia to ti ora einai, pu eime ke pu pao (telika) tha su egrafa ke ena kapos sinkrotimeno sxolio, tha perioristo omos sto eksis: mia xara mu akugese, ke mhn allakseis :)

A! ase pu akuo ke ton imamh edo sto aerodromio tu dubai ke apo enstikto piga na valo to stavro mu dioti den apexei ke poly apo kati markosirtes vizantines psalmodies.

Kalhmera :)

Ανώνυμος είπε...

Την καλημερα μου Μην αλλαξεις σε αγαπαω ακριβως γι αυτον τον λογο
Επισης και γιατι εστειλες τους πιγκουινους στον Πολο για να ρθει το καλοκαιρι.
Φιλια Γιωτα

Alkyoni είπε...

ανησυχήσατε κυρία μου;
νυστάζω πονάει το κεφάλι μου δεν μπορώ να βρω εδώ μέσα depon,ταξίδευα όλη μέρα χτες Σαλόνικα-Αθήνα,δεν υπήρχε ούτε για δείγμα αεροπορικό εισιτήριο...
αμυδρά θυμάμαι πως απ το ποστ σας μ άρεσε το "ίσως δεν είμαι κοκκινομάλα"
:|
φιλία

just me είπε...

My fair Lady!
Τα σέβη μου και τα φιλιά μου.

ralou είπε...

Σαββατιάτικη καλησπέρα.

Μόλις εφτιαξα κουλουράκια.
food for the soul.
Θέλεις ενα;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τσ,τσ,τσ,τς το πώς μοιάζουμε εμείς οι δυό δε λέγεται (1,2,3,4,5,...8,9,10)
Καλό Σ/Κ!

Ανώνυμος είπε...

Περιαυτολογίες και ακκισμοί.
Τα blogs είναι λένε "ημερολόγια". Έτσι δημόσια όμως σιγά μην τα πω προσωπικά ημερολόγια! @#$%*ίες!
Αν τελειώνατε τη Νομική, μπορεί και να είχατε κάτι να κάνετε τώρα...

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κατ' αρχή καλό μήνα σε όλους μας
Για adaeus: Δεκτή η επισήμανση. Για άλλους λόγους και εγώ εκτιμάω ότι ήταν λάθος.
Για Ραλλού: Μια πολυτέλεια που έχεις μεγαλώνοντας είναι να παραδέχεσαι τα λάθη σου και δεν σκοπεύω να τη στερηθώ.
Για MhXeirotera: Καλώς ήρθες στα πάτρια εδάφη.
Για Γιώτα: Εγώ έστειλα τους πιγκουίνους στο πόλο, αλλά κάποιος μετακόμισε το πόλο εδώ.
Για Αλκυώνη: Εγώ βλέπω και ξαναβλέπω τις ίδιες ταινίες θεωρώντας τες κομμάτι της απαραίτητης για να επιστρέψεις ιεροτελεστίας και εσύ απλά ταξιδεύεις ανά την επικράτεια. Αλλά στο θεό σου στην Αθήνα ανοιξιάτικα;
Για just me: Και τα δικά μου.
Για Ραλλού: Σοκολάτα έχουν;
Για φύρδην-μίγδην: Ωραίό πράγμα να μην είσαι μόνη σου τελικά.
Για Loulou:
1/ Εάν δεν παινέψεις το blog σου θα πέσει ο blogger να σε πλακώσει.
2/ Έτσι είναι εάν έτσι νομίζετε
3/ Αυτό ξαναπές το, αλλά εάν θες γίνε πιο συγκεκριμένος-η. Άμα είναι να δίνουμε συμβουλές περί επαγγελματικού προσανατολισμού καλό είναι να είμαστε συγκεκριμένοι-ες.
:)

Mh Xeirotera είπε...

Efxaristo... Kalhmera!

tsopanis είπε...

Είναι ωραίο καμιά φορά να μην υπάρχουν κανόνες.
Εστω και στα μπλογκς.
Μια χαρά σε βρίσκω, μην άγχεσαι!
Καλό μήνα, (αν και οι πιγκουίνοι ήταν γ@μ@τοι) :P

kerasia είπε...

Για μένα ο καυγάς είναι και λίγο χόμπυ αρκεί να βρίσκω ανθρώπους που ξέρουν να το κάνουν καλά και μετά να το ξεχνούν απολύτως.
Έχει και το φάιτ κλαμπ τό σαβουάρ βιβρ του.
Καλησπέρα θεά!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για μηχειρότερα!: Καλώς μου το και καλά να περάσεις.
Για tsopanis: Εμένα θα μου πεις; Και δεν αγχώνομαι, αλλά σε ότι αφορά τα παιδιά μου ξυπνά ο ταλιμπάν με διασταύρωση κολοκοτρώνη μέσα μου.
Για κερασιά: Μα αυτό κάνω χαρά μου, καυγά, με το δικό μου σαβουάρ βιβρ πάντα.
Καλό σας βράδυ

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο κείμενο και τι...Φωτογραφία! που τις βρίσκεις;

Unknown είπε...

Den vlepo ton logo giati na apologitheis gia to otidipote. Eisai auth pou eisai kai se opoion areseis....Alimono an mpenoume se authn thn diadikasia... Skepsou mono an tha to ekane kai o allos gia sen auto... Oute zoume se outopikes koinonies pou oloi einai ksekatharoi sthn epikoinonia tous... Kai an theleis na thn peis se kapoion kai na gineis agenis kai auto mesa sto paixnidi ths epikoinonias einai... Fantazesai na eimastan oloi me to seis kai me to sas? Ti vareto....
Auto pou mas kanei na diaferoume apo tous allous einai h authentikotita mas pou ekfrazetai me tous poikilous tropous pou epikoinonoume.... Exeis dikaioma sthn ageneia an auto noiotheis na vgaleis apo mesa sou..... Eksallou o allos sou thn evgale...autos na apologithei pou se efere se thesi na to kaneis....

dimitris-r είπε...

Το πώς περιμένω την απάντηση στον Ροΐδη .,..νάξερες!
Ποια απάντηση;
Μα ότι είσαι εσύ στη φωτογραφία, αλλιώς για τί παραδοχές κι αποκαλύψεις συζητάμε;

αμμος είπε...

Το να είσαι ευθύς και ταυτόχρονα ευγενής δεν είναι εύκολο, νομίζω όμως ό,τι το ‘χεις. Σε αυτό μάλλον μοιάζεις αρκετά στη Μαφάλντα.
Καλή μέρα – βδομάδα – μήνα.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, καλό μήνα, καλή εβδομάδα!
Μερικοί κανόνες στα πρακτικά θέματα, νομίζω χρειάζονται. Τωρα οσον αφορα τους υπόλοιπους κανόνες συμφωνω οτι το υφος του καθενός μας θέτει τα όρια στους υπολοιπους. " Αυτό που δίνεις, αυτό εισπράτεις". (Αυτό το moto ειχα στα 20)
Ομως δυστυχώς έμαθα ότι δεν ισχύει, μιας και δεν μιλάμε όλοι την ίδια "γλώσσα".
Ισμήνη

Ανώνυμος είπε...

Dimitris-R δεν μπορούσε να είναι αυτή στη φωτογραφία. Παραείναι ευτραφής (το λέω ευγενικά) για να μοιάζει έτσι. Δεν πειράζει, εμείς την αγαπάμε με τα παραπανίσια κιλά της...

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Καλημέρα :)
Θα ήθελα πολύ να γράψω κι άλλα, αλλα δεν προλαβαίνω.
Να είσαι καλά!
Στέλιος

Mh Xeirotera είπε...

Tora pu exume sinxronistei mporo na sto po ki auto: Kalhspera!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

:)

Lost είπε...

αχ, σε παρακαλώ, μη γράφεις τέτοια γιατί καθότι ενοχική και με κακή μνήμη, τα παίρνω προσωπικά και ψάχνομαι ώρες να θυμηθώ τι μ@λκία έγραψα :))