Τετάρτη 14 Μαρτίου 2007

Πρωινό ξύπνημα



Καλημέρα με το δεξί. Χέρι εννοώ, το αριστερό έχει μουλαρώσει και αρνείται να συνεργαστεί. Έκανα και το γνωστό τεστ: Φώναξα "μονόπετρο από τον Καίσαρη" και αυτό τίποτα. Αγαλματάκι αμίλητο και ακούνητο. Εάν συνεχιστεί αυτή μη διάθεση συνεργασίας της αριστεράς μου πρώτα με την δεξιά μου και μετά με το πρόσωπο μου (αναφορά στη γνωστή παροιμία) θα προχωρήσω στη λήψη δραστικών μέτρων. Θα αγοράσω ΤΟ μονόπετρο και θα το φορέσω σε δάχτυλο του δεξιού χεριού. Για θεραπευτικούς και μόνο λόγους πάντα. Έτσι είναι άμα είναι για την υγεία σου τύφλα να έχει και η περιουσία σου. Για την ακρίβεια όχι "σου", "του" θα ήταν σωστότερο να λέμε. Διότι καλές αναγνώστριες σάρκα μια ναι, τσέπη μια όχι, ειδικά εάν αφορά τη δική σας τσέπη. Και με αυτό το ηθικοπλαστικό δίδαγμα σταματώ, γιατί έτοιμο το κόβω το δεξί μου χέρι να ζητήσει επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και υπερωρίες..


8 σχόλια:

kerasia είπε...

Καλησπέρα!
Άντε επιτέλους...
Βαρεθήκαμε τόσες μέρες με τις αναδημοσιεύσεις

just me είπε...

Καλά, κοπέλα μου, αν δεν είχες τενοντίτιδα θα μας έβαζες να κάνουμε και διδακτορικό για τις επιπτώσεις του φαινομένου του θερμοκηπίου στην πνευματική ανάπτυξη των μελλοντικών μπλόγκερ (πού το βρήκα τώρα αυτό, έχω ξεφύγει τελείως);

Φιλιά και περαστικά σου (γενικώς)!

Mh Xeirotera είπε...

Perastika... mia mera tha ginei diko su... gut feeling :)

nyctolouloudo είπε...

μια χαρά τα πας και με το δεξί...

δείχνεις τόσο χαρούμενη όσο και η Julie Andrews...!

Ανώνυμος είπε...

Tην καλημερα μου Τωρα αυτο που η δεξια δεν συναργαζεται με την αριστερα ειναι ενα φαινομενο που απασχολει χρονια την πολιτικη ζωη .Βαλε την αριστερα να κανει φροντιστηριο υπερ των ιδανικων της δεξιας Θα φοβηθη και θα συνεργαστει αφου δεν πιανει το μονοπετρο του Καισαρη μαλον θελει πιο δραστικα μετρα
Την καλημερα μου Ελπιζω να απολαυσες την μυζηθρα με τα μακαρονακια χθες .Φιλια και κουραγιο
Γιωτα

Unknown είπε...

H tenontitida einai upoulo pragma na to prosekseis...
Kalimera

dodo είπε...

Προσοχή στα μονόπετρα, ιδίως τα μεγάλα- βαραίνουν...

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κατ' αρχήν ευχαριστώ για τις ευχές.
Για Κερασιά: Θα αναρρώνεις πολύ καιρό απο το γιγαντιαίο κείμενο που έγραψες;
Για just me: Δεν φταίω εγώ τα μεθυσμένα χρώματα έχουν τελευταία μια ροπή προς τις αθλοπαιδειές και με παρασέρνει.
Για mhxeirotera: ήξερα ότι μόνο εσύ θα με καταλάβαινες.
Για μεθυσμένα χρώματα: Κανένα έλεος σε μια πονεμένη βλόγκερ που προσπαθεί να είναι συνεπής στο χρέος της;
Για Γιώτα: Υπέροχα τα μυζηθρομακαρόνια, θα πάρω και σήμερα το ίδιο.
Για zoaki: Καλώς ήρθες. Την έχω πάθει ήδη τρεις φορές.
Για dodos: Η κυρία στη τράπεζα ήμουν εγώ. Είχα έρθει για να κάνω ανάληψη για την αγορά του θεραπευτικού της τενοντίτιδας μου σκευάσματος.
Για την καινούργια ανώνυμη του προηγούμενου ποστ: Καλώς την απο τα μέρη μας και εδώ δεν χρειάζεσαι όνομα, έχεις πρόσωπο.