Παρασκευή 16 Μαρτίου 2007

Και αν αλλάξαμε λόγια βαριά


Γύρισε! Ναι το φορητό μου γύρισε σπίτι. Μετά από 2,5 μήνες συνεχούς απουσίας είναι πάλι κοντά μου. Πόσο θα μείνει μη ρωτάτε. «Αμφιβολίες το μυαλό μου βασανίζουν πολλές», ειδικά που για να ανοίξει κάνει ένα πεντάλεπτο, αλλά για την ώρα ξεπέρασε το τέταρτο χωρίς να χρειαστεί να το ξεβιδώσω και να το ξαναβιδώσω. Ένα βήμα τη φορά. Εγώ βέβαια για καλό και για κακό αγόρασα και ένα πακέτο βίδες να έχω, γιατί την προηγούμενη φορά εξαιτίας του μεγέθους τους μου βγήκε η πίστη να τις ψάχνω στο μπουρμπουλί χαλί της κουζίνας, μπουρμπουλί σε μαύρο φόντο για την ακρίβεια, ενώ τώρα μια αρχοντιά. Χάνεις βίδα, άλλη βίδα. Την άλλη βίδα τη γνωστή δε ξέρω που στο λύκο την έχασα, εάν υποθέσουμε ότι την είχα από την αρχή και την έχασα στη πορεία. Ευχαριστώ που μοιράζεστε τη χαρά μου, φεύγοντας μην ξεχάσετε να σερβιριστείτε βίδες............

20 σχόλια:

dodo είπε...

Εδώ μοιράζονται βίδες;

αμμος είπε...

Τώρα τι λένε σε αυτές τις περιπτώσεις; Καλορίζικο; Καλοβίδωτο; Καλή τύχη;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Enjoy it!

Ανώνυμος είπε...

Καλως τα δεχτηκες ! Περισεμα αποβιδες εχεις?
Γυρισε ! Γυρισε! Ο ασωτος φορητος!Αντε και αλλο κακο να μην τον βρη
Γιωτα

APOTINEDRA είπε...

Kalostone ki as argise:)

Ανώνυμος είπε...

Α ! και ανταποκριθηκα στην προκληση των 5 ταινειων Ευχαριστω και παλι
Γιωτα

ralou είπε...

test εγκυμοσύνης του έκανες;
Τόσο καιρό στην Αθήνα...
Μην το πιάσει και καμιά ζαλάδα στα καλάκαθουμενα κα ψάχνεσαι!

ralou είπε...

Μπήκα στον πειρασμο!
Ελπίζω να μην σε πειράζει.
Ενα της μιας και ενα της άλλης ε;

Mh Xeirotera είπε...

Kalos ta dextikes... efxome auth th fora h epistrofh na einai monimh dioti gia ligo taksidiariko to exo kopsei to laptop...on the down side, xaneis ekeino ton ekseretiko titlo pu su eixe apodosei h Kerasia... Oh well...

Cheers!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Ευχαριστούμε που περάσατε κσαι για τις ευχές και πάνω απ' όλα που τιμήσατε δεόντως τις βίδες μας.
Καλό Σαββατοκύριακο

just me είπε...

Εγώ, και χωρίς το αφόρητο φορητό σου, σε είδα να "ανθίζεις" συγγραφικά. Προς τι τόση εξάρτηση; Ένα εργαλείο είναι, πολύ περισσότερο που δεν έχει ξεπεράσει ούτε κι αυτό την τεχνολογία της βίδας.
Εσύ να είσαι καλά, mylady.
Καλό Σ/Κ σε όλους σας.

Ανώνυμος είπε...

Την καλημερα μου και καλη Κυριακη χαιρετισμους στον φορητο ,τις γλυκυτατες κορες σου, τον χορηγο και τον Μαντου!
Γιωτα

david santos είπε...

Helo!
Very, very nice. Thank you

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Kαλό βράδυ σε όλους. Η μέρα σήμερα υπαγορεύει αραλίκι......

nyctolouloudo είπε...

εγώ, με τις βίδες δεν τα πάω καλά μα ένα γλόμπο θα τον πάρω!

Alkyoni είπε...

καλώς τα δέχτηκες!!
να σου στείλω mail "Ο για πάντα δικός σου Θαλής";; να πάρουμε εκδίκηση;
Πρόταση για password αντρικό όνομα κατά πρότίμηση εύηχο πχ Ιάσων Ορέστης και δίπλα κάποια ημερομηνία πχ Ορέστης12-3-2007-5μμ
Να ανησυχούν άλλοι!!!
:)
Φεύγοντας θα πάρω γλόμπο κι εγώ

Alkyoni είπε...

κι επανέρχομαι
αυτό το πράσινο κουμπάκι μπζζζζζ τί στο καλό είναι ακριβώς που το είδα σε σένα το ζήλεψα και το βαλα κι εγώ στο μπλογκ μου;;

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera ke se sena, kalh evdomada :)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για Αλκυώνη: Για να είμαι απολύτως ειλικρινής σε τι ακριβώς χρησιμεύει δεν ξέρω. Το πρωτοείδα στο μπλογκ της Οίστρος και σε πρώτη φάση πολύ μου άρεσε το πρασινάκι. Και το πάτησα. Από ότι κατάλαβα μπορούσα να ψηφίσω εάν ήθελα για το συγκεκριμένο πόστ που διάβασα, αφού έκανα εγγραφή. Και το έκανα και ψήφισα. Τι άλλο κάνει δεν το έψαξα γιατί εγώ έχω μέσα μου και αυτό του γκατζετάκια μην πω καλύτερα του νεόπλουτου της μπλογκόσφαιρας. Ότι δω το εγκαθιστώ και με την γνωστή ασχετωσύνη που με δέρνει το αφήνω να αναπτύσσεται χωρίς να ασχολούμαι με το τι ακριβώς μπορεί να κάνει. "Ο καθρέπτης της πριμαντόνας" αποτελεί την καλύτερη απόδειξη όσων λέω. Εκτός απο το sitemeter όλα τα άλλα ακόμα δεν ξέρω τι ακριβώς θέλουν αυτά από μένα και εγώ απο αυτά. Αλλά έτσι είναι όταν πρωτοφτιάχνεις σπίτι. Αγοράζεις ένα σωρό πράγματα και μόνο όταν έρθει η ώρα να μη χωράς εσύ στο σπίτι καταλαβαίνεις τι παίζεται και αρχίζεις να πετάς.
Καλή σου μέρα
Εάν βρεις τι άλλο κάνει ενημέρωσε με.

Alkyoni είπε...

πέρνα να δεις έβαλα μουσικούλα!!!!
δεν θυμάμαι σε ποιό μπλογκ τ ανακάλυψα..
πάνω δεξιά είναι
:)