Πέμπτη 8 Μαρτίου 2007

Πρωινή παράκρουση



Κηρύσσοντας τριήμερο εορτασμό για την «ημέρα της γυναίκας» (το ξέρω ότι είναι αύριο, αλλά εορτασμός άνευ τριημέρου δεν συνάδει στην νοοτροπία του Έλληνoς, ναι αυτού με το γνωστό τράχηλο λέω και κατ’ επέκταση της Ελληνίδας, για τον τράχηλο της οποίας δεν αναφέρει τίποτα κανείς ιστορικός, ενώ αντίθετα αναφέρονται διάφορα περί λευκότητας κ.λ.π. απο βουκολικούς συγγραφείς της εποχής), ξεκινάω επιτέλους το ΣΙΔΕΡΩΜΑ. Εάν δεν φτάσουν οι μέρες, ευτυχώς όπου να ‘ναι έρχεται η 25 Μαρτίου, η οποία αν μη τι άλλο έχει πληθώρα γυναικών στο δυναμικό της (η ιστορική περίοδος εννοώ, όχι η συγκεκριμένη μέρα). Εδώ που τα λέμε τις φαντάζεστε να προσπαθούν να κολλάρουν φουστανέλα με εκείνο το σίδερο με το κάρβουνο (ουπς έκαψα μια λέξη μου). Εδώ μια τσάκιση είναι να κάνεις και σου βγαίνει η πίστη. Τώρα ανακάλυψα γιατί στην αμφισβητούμενη από τους ιστορικούς τελετή ύψωσης του λαβάρου της επανάστασης δεν υπήρχαν γυναίκες. Με τόση φουστανέλα που είχαν να σιδερώσουν συν τα άμφια του Παλαιών κ.λ.π., συν το λάβαρο, μια χαρά τους ήρθε το παρτάκι των αντρών. Άσχετο καθαριστήρια υπήρχαν το 1821; Και πια τελικά ήταν η καλονοικοκυρά που σιδέρωσε το λάβαρο; Με ανάθεση ή μετά από δημοπρασία με διαφανείς διαδικασίες πήρε τη δουλειά;

Υ.Γ.1. Η μουσική επένδυση σκοπό έχει να συμβάλλει στην ανύψωση του ηθικού της εν εξάλλω διατελούσης νοικοκυράς και όποιας άλλης ή όποιου άλλου βιώνει το ίδιο δράμα, που τύφλα να έχουν μπροστά του όλα τα υπαρξιακά που έχω περάσει κατά καιρούς. Και να σκεφτείς κανείς ότι περνάω την τρίτη μου κατάθλιψη και αυτή τη φορά χωρίς φάρμακα. Ή θα ανέβει η σεροτονίνη μόνη της, ή δεν θα ανέβει. Τέλος!

Υ.Γ. 2. Δεν ξέρω εάν το καταλάβατε ή αν απο μένα πια όλα τα θεωρείτε αναμενόμενα, αλλά εγώ νόμιζα ότι ο μήνας έχει επτά (7). Χάθηκε να έχει εννιά (9)! Όταν λέμε παράκρουση εννοούμε παράκρουση και χωρίς τσάκιση!


9 σχόλια:

kerasia είπε...

Δίνεις μια άλλη διάσταση στη γνωστή φράση: "Δεν παίζουν με τα σίδερα"...

Καλημέρα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χρόνια μας πολλά καλή μου φίλη, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!
Η προσφορά της Γυναίκας-Μητέρας-Συντρόφου,Εργαζόμενης είναι ανεκτίμητη. Οι φεμινίστριες έπαιξαν και έχασαν. Ζήτησαν ΙΣΟΤΗΤΑ. Κακώς. Δεν προσφέρουν τα ίσα οι άνδρες. Δεν είναι Αρχιγλάροι όπως ίσως και μερικοί άλλοι πλην όμως ελάχιστοι....
Η γυναίκα δίνει ψυχή, αίμα, δίνει από τη ζωή της για να πάρει τί;......

dodo είπε...

Είναι βαρύ το σίδερο...

Mh Xeirotera είπε...

Oi gynekes tha prepei na makarizete ton Aristofanh giati me mia Lisistrath katharise ek ton proteron gia oles tis metepita adikies kata tu ginekiu fylou... giati h peri hs o logos athinea korh sikose to lavaro ke afise tis klines xoris kamia apolitos tsakish... mexri pu egine to diko ths! Oso gia th serotoninh... ke ego ti den ths exo taksei ths atimhs, vre kalh mu vre xrisi mu tipota... :(

mako είπε...

Χρόνια πολλά καλέ κυρία ;)

Εμένα έχει πάθει παράκρουση το μπλογκ μου και δείχνει άλλες ημερομηνίες.

αμμος είπε...

Χρόνια πολλά εύχομαι και απορώ με το κουράγιο σας. Εγώ μόνο τα δικά μου σιδερώνω (και αυτά με δραστικές περικοπές: εσώρουχα, εφαρμοστά παντελόνια κτλ.) και πάλι παθαίνω νευρική κρίση. «Το σίδερο» της Πρωτοψάλτη νομίζω πως ταίριαζε με το σημερινό ποστ, αν και τη σεροτονίνη φοβάμαι ότι δύσκολα θα την ανέβαζε.

nyctolouloudo είπε...

1, πως είναι δυνατόν να σιδερώνεις και να γράφεις ταυτόχρονα στο πισί σου...
2, γιατί σιδερώνεις; δεν ξέρεις ό,τι η γυναίκα σπαταλάει πολλά οιστρογόνα με το σιδέρωμα και μετά θα τρέχεις στον Φουστάνο για να σε σιδερώσει και για να σιδερώσεις και εσύ την τσέπη του;
3, δεν σιδερώνω τίποτα...το έκοψα!
4, φυσικά και υπήρχαν καθαριστήρια τότε...σούπερ αυτόματα ποτάμια!
5, να μιλήσουν για χαμηλά επίπεδα σεροτονίνης εδώ στον βορρά το καταλαβαίνω...αλλά στην Ελλάδα βρε παιδί μου; με 8 μήνες άνοιξη; με 350 ηλιοφάνεια; εκεί που ανθίζει από τον Ιανουάριο η πορτοκαλέα και η μουσμουλιά;

Ραψωδία είπε...

Καλά το σίδερο, το πλύσιμο στο χέρι των τόνων ρούχων που έχω να κάνω το σαββατοκύριακο να δω πως θα το κάνω (ελλείψη πλυντηρίου). Κι ας έχω κι εγώ μόνο τα δικά μου (στα διπλά σεντόνια θα πέσει γέλιο - εμ, καλά να πάθω που μεγάλωσα υποτίθεται και ήθελα και μεγάλο κρεββάτι...).
Καλό κουράγιο σε όλες και όλους
(μέχρι να ρθει να μας σώσει η Γιουροβίζιον).

Ανώνυμος είπε...

εμπρος στον δρομο που χαραξαν οι γυναικες της φουστανελας
Κρατα το σιδερο ψηλα !
Γιωτα