Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2006

Τι θυμήθηκα τώρα

Τη δεκαετία του '80 αριθμός γνωστών ξένων καλλιτεχνών συνέθεσε και τραγούδησε με αγαστή σύμπνοια το άσμα "We are the world, we are the children", τα έσοδα του οποίου τα προσέφεραν δια τη σωτηρία των παιδιών της Αφρικής.


Ο Κυρ τότε στην Ελευθεροτυπία σχολιάζοντας το γεγονός με τον γνωστό του τρόπο (θα το πω με λόγια, τα σκίτσα δεν τα έχω) και καταθέτοντας – λέω εγώ τώρα - παράλληλα και τη δική του πρόταση για τη σωτηρία των τότε αναξιοπαθούντων παίδων «έλεγε» πάνω κάτω τα εξής : Πάμε στον Αμαζόνιο αποψιλώνουμε μια έκταση και χρησιμοποιούμε το προϊόν αυτής της αποψίλωσης για τη παρασκευή μιας κιθάρας και μετά μαζεύονται οι καλλιτέχνες του είδους και γράφουν ένα τραγούδι. Κάπως έτσι ήταν, δεν το θυμάμαι ακριβώς, η αίσθηση μου έχει μείνει.


Τώρα γιατί το θυμήθηκα;


Τώρα μόλις άκουσα ότι 86 καλλιτέχνες, έλληνες εάν δεν απατώμαι, γιατί ταυτόχρονα φλαμπάριζα μανιτάρια, και όσο να 'ναι ένας θόρυβος επικρατούσε, αυτός της πυροσβεστικής εννοώ, θα φωτογραφηθούν γυμνοί στα πλαίσια καμπάνιας για το Aids.


Και αναρωτήθηκα, η μανιταροφλαμπομπαρουτοκαπνισμένη, ο Κυρ τι θα πρότεινε να κοπεί για την επίτευξη αυτού του στόχου;

Υ.Γ. Αυτό που μουλαρώνει ο blogger τις τελευταίες μέρες και αρνείται να ανεβάσει φωτογραφία σε δεύτερο ή τρίτο ή....... κείμενο της ίδιας μέρας, ξέρει κανένας γιατί γίνεται;

Σημειώσατε με ν τη σωστή απάντηση:

α/ Δεν του αρέσει η φωτογραφία,

β/ Τα λεφτά που έδωσα φτάνουν για μία φωτογραφία,

γ/ Στη συγκεκριμένη περίπτωση διαφωνεί με το φλαμπάρισμα των μανιταριών,

δ/ Γενικά του τη σπάει η κουζίνα μου,

ε/ Άλλος λόγος ,

στ/ Δεν ξέρω δεν απαντώ,

ζ/ Γύρνα κυρά μου στη κουζίνα σου και άσε τα blog στους άντρες

η/ Μαμά καίγεται ο γάτος!

και του τζαναμπέτη (μη πω τίποτα χειρότερο)

θ/ Ξέρω αλλά δεν απαντώ!

και η εκδοχή σχολιαστού

ι/ Του αρέσει μόνο η μπουγάδα

Ευγνώμων σε κάθε βοήθεια. Δεν αντέχω τα κείμενα χωρίς εικονίτσες.

10 σχόλια:

just me είπε...

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τίποτε απ΄όλα αυτά: έχει πέσει στο πάτωμα και γελάει ακόμα! Ξαναπροσπάθησε σε λίγη ώρα, όταν θα έχει συνέλθει!
Και να σου πούμε, φιλενάδα, πρώτα τάρτα κεράσι τώρα μανιτάρια φλαμπέ, ΚΑΙ μπλογκ αραβούργημα, έχεις βαλθεί να μας καταρρακώσεις το ηθικό σε μας τις ακαμάτρες;

kerasia είπε...

Εμένα αυτό που με καίει είναι:
Θα είναι και ο Ρουβάς μέσα;

Υ.Γ. Μου ήρθε μια ιδέα για το πρόβλημά σου (γιατί δεν θέλω ούτε να σκεφτώ να παρακαλάς το τεχνοφρικ για να δώσει λύση...)

Κλείστα όλα
ξεκίνα καινούργιο ποστ
στο οποίο ανέβασε μόνο την φωτογραφία, κάνε κόπι τον κώδικα της φωτό,
κλείστα όλα, ξεκίνα καινούργιο ποστ, γράψε κείμενο, κάνε πέιστ τον κώδικα της φωτό,

και αν δεν πιάσουν όλα αυτά φώναξε τον τεχνοφρικ και πες του ότι αν δεν ανεβάσει την ρημάδα τη φωτό φαί δεν έχει σήμερα...

Κασσιανός είπε...

Ξέρω αλλά δεν απαντώ :)

ΥΓ
Αναρωτιέμαι γιατί δεν το έχουν ως επιλογή στα γκάλοπ!

ralou είπε...

Φτιάξε ενα νεο draft post κενό από κείμενο και φωναξε εκεί τις φωτό.
Μετά μπες στο αυτάκι HTML και copy.
Μπες ξανά στο κείμενο που θέλεις τις φωτό και πάλι στο αυτάκι HTML κάνε paste.

Τι;
Πολύ κακό για το τίποτα;
Ε όχι και πολύ κακό για το τίποτα μανιταροφλαμπομπαρουτοκαπνισμένη μου!
Εδώ και το γάτο έκανες φλαμπε μαζί με τα μανιτάρια, σε ενα copy / paste θα κολλήσεις;

p.s.
Nα δω τον Πασχαλη Τερζή εν αδαμιαία και ας πεθάνω!
Μαζί με ενα στρέμμα Αμαζόνιου δάσους!

ralou είπε...

Απαπα!
Το ίδιο έγραψε και η κερασιά πιο πάνω και τώρα το είδα!

Το έχω ξαναπάθει από την βιασύνη να απαντήσω.
Ελα, συμπαθάτε με!
Εικοσι λεπτά καιρό εχω ελεύθερο στο γραφείο και πρέπει να επισκευτώ 30 μπλογκ.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για just me: Εγώ δεν είμαι παρά μια νοικοκυρά στη κλιμακτήριο.
Για Κερασία και Ραλλού: Το δοκίμασα εδώ και καιρό. Άπο τη μέρα που του κατσικώθηκε, όχι άλλη φωτογραφία κατά το όχι άλλο κάρβουνο, μόνο κάρβουνο βλέπω.
Κασσιανέ σήμερα βρήκες να μου ανταποδώσεις ότι απο λάθος και χωρίς πρόθεση σου έχω κάνει. Και είμαι και Παναθηναικός. Με το Γουέμπλευ μεγάλωσα εγώ, είχα και μπάλλα και φανέλλα.

just me είπε...

"Εγώ δεν είμαι παρά μια νοικοκυρά στη κλιμακτήριο."
Κι εγώ είμαι στην κλιμακτήριο, αλλά δεν είμαι νοικοκυρά!
Μουτς!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Εντάξει τώρα με αποτελείωσες! Ο Κασσιανός σε πληρώνει σίγουρα με βιντεάκια και ποιήματα.
Όμορφο βράδυ.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κερασιά, τι επίπεδο!
(Ναι θα είναι ο Ρουβάς, στη σελ.96)

nyctolouloudo είπε...

από 69 έγινε 96; τι ΦΠΑ είναι αυτό;
οι γυμνοί καλλιτέχνες θα είναι όλοι άντρες; ε ρε φωτοσπ που θα πέσει...στο μέγεθος του ζωικού βασιλείου!
την άλλη φορά να ποστάρεις τις φωτογραφίες με εσώρουχα ή όχι από το μπάνιο!

ν, δεν ξέρω δεν απαντώ.