Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2006

Σχολιασμός της επικαιρότητας (;)


Σαν σήμερα το 1917 ξεσπά στη Pωσία η επανάσταση των μπολσεβίκων,
το 1879 γεννιέται ο Λέον Tρότσκι (Λεβ Nταβίντοβιτς Mπρονστάιν) και
το 1992 πεθαίνει από τραύματα που προκλήθηκαν σε τροχαίο, ο Aλεξάντερ Nτούμπτσεκ. :
Η ζωή μας κύκλους κάνει και συνήθως καταλήγει για άλλους νωρίτερα για άλλους αργότερα και για κάποιους απο τη μέρα που γεννήθηκαν, αλλά αρνούνται να το καταλάβουν. (Πηγή: Έθνος της 7.11.2006)
Απο το άρθρο της Ελευθεροτυπίας σχετικά με την επιστολή του 13χρονου Αλέξανδρου Ανδρικόπουλου. "Τα ερεθίσματα για όσα γράφει στο γράμμα που έστειλε στην «Ε» τα έλαβε από τη μητέρα του. «Δεν βλέπω τηλεόραση. Πολλά απ' όσα μεταδίδονται, η μητέρα μου λέει ότι είναι απαγορευμένα για την ηλικία μου. Οσα έμαθα για τον Αλεξ στη Βέροια ή όσα έγιναν πρόσφατα στην Εύβοια τα πληροφορήθηκα μέσω της μητέρας μου», εξηγεί ο ίδιος. Από όσα μας περιέγραψε δεν γνωρίζει λεπτομέρειες. Εμαθε πολλά όμως για τον περίγυρο. Αναρωτήθηκε γιατί όλα όσα κουβεντιάζει με τους φίλους του δεν συμβαίνουν στο σπίτι του".:
Και εγώ το ίδιο αναρωτιέμαι. Κατά τα άλλα πολύ θα ήθελα να γνωρίσω τη μαμά του μικρού Αλέξανδρου και να της μιλήσω για αυτά που συνέβαιναν σπίτι μου και δεν συνέβαιναν στα άλλα σπίτια. Μια ακόμα "μάνα πολεμιστής" on air. Κατά τα άλλα γιαπωνέζος μαθητής απειλεί να αυτοκτονήσει μην αντέχοντας το βάναυσο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Τάση που τείνει να γίνει επιδημική στην Ιαπωνία. Μην με ρωτήσετε ποιος απο τους δύο με πείθει, δεν θα σας αρέσει η απάντηση!
Και τέλος η ελπίδα: Πρωτοποριακή θεραπεία με βλαστοκύτταρα δίνει ελπίδα στους τετραπληγικούς. Κάτι τέτοια είναι που με κάνουν και αναθεωρώ την άποψη μου για το είδος των "επιστημόνων".

Δεν υπάρχουν σχόλια: