Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2006

Πρωϊνό (;) ξύπνημα



Η μέρα σήμερα δε ξεκίνησε ιντερνετικώς καλά. Και εξηγούμαι.
Πρώτα απενεργοποιημένο ιντερνέτ. Δοκίμασα με τις ταπεινές μου γνώσεις να το ενεργοποιήσω, σιγά μη τα κατάφερνα. Πήρα τηλέφωνο σε κολλητό που έχει σχέση με τη Hol και μου απάντησε αυτό που περίμενα ¨μια χαρά είναι η hol, κάτι θα έχει κάνει ο άλλος». Όπου «άλλος» ο χορηγός, άντρας της ζωής μου και πατέρας των παιδιών μου. Λες και δεν το ήξερα. Εδώ απλά το κυττάει το φορητό μου και γίνονται όλα μαύρα, στην οθόνη του φορητού εννοώ. Παλιά, πριν πατήσω πόδι και όχι μόνο, για να αποκτήσω φορητό, δούλευα σε υπολογιστή να τον πω επιτραπέζιο, ο οποίος κάθε πρωί αρνιόταν να ανοίξει. Έλεγα «γιατί γαμότι μου βάζεις χέρι στον υπολογιστή μου; Πόση κακοποίηση να αντέξει μια γυναίκα πια;» μου απαντούσε «όχι αγάπη μου εγώ δεν πείραξα τον υπολογιστή σου» και ταυτόχρονα έπαιρνε το κατσαβίδι, που εγώ προνοητικά κρατούσα, έπεφτε στα τέσσερα (όχι μπροστά μου ως όφειλε, αλλά κάτω από τον υπολογιστή), άνοιγε το κουτί κάτι έβαζε κάτι έβγαζε και «εγένετω Windows», ούτε ο Γκέιτς να ήτανε. Άσχετο εμένα μου αρέσει ο φαλακρός της Apple, εδώ που τα λέμε και οι υπολογιστές της μου αρέσουν (ειδικά σε χρώμα πράσινο μήλο, γιατί μου αρέσουν και τα πράσινα μήλα), αλλά ο καλός μου λέει κάτι περί λειτουργικού συστήματος που δεν είναι συμβατό με κάτι που δεν θυμάμαι τι, κ.λ.π. και που δεν καταλαβαίνω, αλλά κάτι τέτοιες ώρες καμαρώνω όσο να 'ναι για το μεταπτυχιακό το δικό του και επίσης κάνω την αυτοκριτική μου που δε πήρα το πτυχίο μου, για να μπορώ να πέφτω μόνη μου στα τέσσερα με το κατσαβίδι στο χέρι και να μην τον έχω ανάγκη. Γιατί από αυτά και από αυτά δομείται το πατριαρχικό μοντέλο, αλλά τέλος πάντως βάζει αυτός πλυντήριο πιάτων και ισοφαρίζουμε. Συνεχίζω από εκεί που είχα σταματήσει πριν ανοίξω αυτή τη μικρή παρένθεση. Ιντερνέτ νεκρό. «Δεν έχω σου λέει κυρία μου ασύρματα δίκτυα, τι να κάνω;». «Δεν ψάχνετε λίγο καλύτερα» του απαντώ «κάπου εδώ γύρω θα είναι». Γιατί εγώ το έχω αυτό. Συνομιλώ με το φορητό μου, όπως επίσης και με όλες τις συσκευές ηλεκτρικές, ηλεκτρονικές, χειροκίνητες κ.λ.π. Ενίοτε πιάνω τη κουβέντα και με τη βρύση, αλλά μου τη σπάει, νεράκι πάει η γλώσσα της και χρεώνομαι και εγώ. Έλα να συγκεντρωνόμαστε. Αφού άκρη δε βγήκε από τον εποικοδομητικό διάλογο με το φορητό μου, είπα ας πάρω τηλέφωνο τον καλό μου. Ήξερα τι θα μου απαντήσει και έτσι πήρα τη κατάλληλη θέση. Μπροστά σε ένα κουτί που μου έβαλε στο τοίχο, μετά από μελέτη ώστε να φαίνεται όμορφο και λειτουργικό (αυτός ανέλαβε και τη μελέτη για την ηλεκτρική εγκατάσταση του σπιτιού, 280 πρίζες και άντε μην πω που τις έβαλε, αλλά το αντιπαρέρχομαι), το οποίο δε χωράει ότι τέλος πάντων έπρεπε να χωράει και έτσι τα μισά κρέμονται απέξω και όχι τίποτα άλλο μου σαλτάρει και το γάτο που θέλει να παίξει μαζί τους δεν τα φτάνει και όλο στουκάρει στο τοίχο. Ακολούθησε το κλασσικό, «βγάλε το μαύρο καλώδιο και ξαναβάλτο, κάποια ψιλοδιακοπή ρεύματος θα έγινε», το επίσης κλασσικό κλείσιμο του τηλεφώνου, διότι και μη με ρωτήσετε γιατί, κάθε φορά που γίνεται αυτό κλείνει και το ασύρματο και νάτο το Ιντερνέτ διαθέσιμο ξανά. «Ωραία» λέω, «ας βάλω τη καλημέρα μη με πουν και γαϊδούρι», έχω τρόπους εγώ, όποιος τους βρει να τους κρατήσει και να φέρει πίσω το περιτύλιγμα, το φιόγκο σε χρώμα πράσινου μήλου εννοώ και ξεκινάω ότι πρέπει να ξεκινήσω. Αμ, δε! Δεν συνδεότανε, δεν συνδεότανε. Ιντερνέτ είχαμε. Να συνδεθούμε δεν μπορούσαμε. Και επιτέλους ήρθε. Όχι που θα τη γλυτώνατε. Και έτσι σας λέω "καλημέρα", σήμερα Πέμπτη 9 του Νοέμβρη του 2006, μεσημέρι πια, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις η πρόθεση είναι που μετράει.

Ηθικό δίδαγμα (προς γυναίκες): Μην αφήσετε τον καλό σας να αναλάβει την ηλεκτρική εγκατάσταση του σπιτιού. Στην ανάγκη κάντε το μόνες σας. Στη χειρότερη περίπτωση το μπιστολάκι θα έχει τη σωστή πρίζα. (Άσχετο με το θέμα, αλλά χρήσιμο γενικά).


*

* Η λίγο προβληματική ποιότητα εγγραφής του κομματιού απλά αντικατοπτρίζει τις δυσκολίες της σημερινής μέρας (ιντερνετικά πάντα, γιατί κατά τα άλλα ο ήλιος είναι υπέροχος).

6 σχόλια:

just me είπε...

LOL! LOL! LOL!
Να ΄σαι καλά, αγαπητή Νερίνα. Εκτός από το απολαυστικό κείμενο σου (σαν κωμικό ντοκιμαντέρ είναι, όλο αστείες, ζωντανές εικόνες), μου 'δωσες και το καλό παράδειγμα για το πώς αντιμετωπίζονται με χιούμορ αυτές οι φρικαλέες τεχνο-χωροταξικές μουρτζουφλιές. Εγώ τα παίρνω άσχημα, άσε που το χειρότερο από έναν τεχνοφρίκ "καλό" είναι ένας τεχνοφοβικός "καλός" που θέλει να στείλει mail ενώ παλεύεις να φτιάξεις ένα ρημαδοφαγητό στις 10 μμ, που έχετε επιστρέψει επιτέλους στο home, sweet home σας και σου φωνάζει κάθε δύο λεπτά "μπορείς να έρθεις λίγο, έχασα το τετράδιο με τις σημειώσεις μου (έστι δε τετράδιο με τις σημειώσεις "πατάω Έναρξη, πηγαίνω στο εικονίδιο του Internet, ανοίγει η σελίδα, πάω στα Αγαπημένα κλπ. κλπ. κλπ.)!
Να είσαι και πάλι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και κυρίως τις μικρές "νονές" του απολαυστικού blog σου.

ralou είπε...

Εισαι τυχερή, με τον καλό σου να τα καταφέρνει με τα τεχνικά -ή τουλάχιστον να μην πτοείται μπροστά τους-
Οσο νάναι στο τέλος κάτι θα βγει και θα παίξει το αναθεματισμένο το Ιντερνετ.
O δικός μου μια από τα ίδια με τη just me!
To πολύ που μπορεί να κάνει είναι να βιδώσει μια λάμπα.
Α ναι με τις λάμπες τα καταφέρνει μια χαρά.
Που να τον δεις επι τω έργω. Με τα μανικια σηκωμένα, με προσοχή και περίσκεψη και με την γλωσσα να εξέχει από την προσπάθεια στην άκρη του στόματος.
Βέβαια έχει προηγηθει:
"Τι λάμπα να πάρω;
πόσα βατ;
Τι χρωμα;
Τι σχήμα;
Διάφανη ή ματ;
Με βούλες;
Πουα;
με επικάλυψη σοκολάτας;
με μπλου τουθ και ασυρματη σύνδεση;
και ποιό είναι το νόημα της ζωής;
μήπως υπάρχουν εξωγήινοι;
θα φτιάξεις χαλβά το βράδυ;"

Και άλλα τέτοια ενδιαφέροντα ων ουκ έστι τέλος.

Γι αυτό σου λέω είσαι τυχερή!

Βάβαια στο τέλος η δουλειά γίνεται καλά!
Εχω άπλετο φως όταν φτιάχνω τον χαλβά!
Εχει φροντίσει για την λάμπα ο καλός μου!

nyctolouloudo είπε...

αχαχαχουχα!

έχω και εγώ ένα τέτοιο είδος στο σπίτι...!πάει να καρφώσει πρόκα στον τοίχο και χτυπάει το φωτιστικό!

όταν πήρα καινούργια οθόνη μου λέει για να την δω...και με το που άνοιξε η οθόνη και την έπιασε με τα χέρια του...έβγαλε μαύρους κανούς και ..πάει η οθόνη!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλό βράδυ συνοδοιπόρισσες στη τρέλλα. Ραλλού μου εσένα σου αλλάζει και λάμπες. Εμένα τις ανακυκλώνει. Κάηκε η λάμπα στο χωλ, παίρνει τη λάμπα απο τη τρίτη κραββατοκάμαρα. Κάηκε η λάμπα απο δωμάτιο των παιδιών, παίρνει τη λάμπα απο το άλλο χωλ, κάηκε η λάμπα στη κουζίνα, εκεί δεν αλλάζει έχουμε και σποτάκια, κάηκε η λάμπα και στο άλλο χωλ παίρνει τη λάμπα απο το καθιστικό κ.ο.κ. Εαν και όταν καούν όλες οι λάμπες, αφού δανειστούμε και απο το γείτονα, το παίρνει απόφαση και αγοράζει λάμπες. Και; Αγοράζει είπα όχι ότι τις βάζει και όλες. Και όχι δεν είναι τσιγγούνης. Ένας άντρας είναι απλώς. Αφού πια μας έχουν πάρει είδηση. Σε κάθε γιορτή που κάνουμε, ξέρετε που ο καθένας φέρνει το κάτιτις του σε εμάς φέρνουν λάμπες. Όσο για τον ορισμό του τεχνοφρίκ, θα συμφωνήσω με τα ¨μεθυσμένα χρώματα" και σε εμάς αυτός τέχνο εμείς φρίκ.
just me χαίρομαι που "just" συναντηθήκαμε.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
giota persis είπε...

αντρας αλλαζει τις λαμπες αλλα βαζει παντα πιο μικρες απο οτι χρειαζεται Στραβωνεσαι λιγο αλλα εχεις ενα φως! ! αδερφος αλλαζει το κομπιουτερ ! κι εγω ολα τα υπολοιπα! Η μεγαλη μου χαρα να τον βαλω να κανη φαγητο τις προαλες του λεγα να κανη ομελετα και με ρωτησε τα τσοφλια μπαινουν μεσα?