Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2006

Πρωϊνό ξύπνημα





Καλημέρα. Για το Μαντού μου.


5 σχόλια:

cortlinux είπε...

καταρχήν να χαίρεσαι το γατάκι σου
την κορούλα σου

έχεις υπέροχες μουσικές επιλογές

σου αρέσει η μαφάλντα που λατρεύω
αν κι έχω μία αδυναμία στον φελίπε

καλή σου μέρα μια και την ώρα που τα γράφω αυτά είναι 2 η ώρα ξημερώματα τσαγκαροδευτέραας

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλημέρα, πρωί Δευτέρας πια. 2 τα ξημερώματα και εμείς ξύπνιοι ήμασταν, λέγε με λαρυγγίτιδα της Νάσιας. Τρομαχτικό είναι να ακούς το παιδί σου να μιλάει σαν έχει βγεί απο τον Εξορκιστή. Αφού δεν ήξερα τι να κάνω. Να τις δώσω κορτιζόνη ή να την ραντίσω με αγιασμό;

nyctolouloudo είπε...

καλησπέρα...

δώσε της και τα δύο για να είσαι σίγουρη...

πολύ γλυκό το γατουλίνι!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Τα πήρα εγώ και ηρέμησα. Χάρηκα που ξαναπέρασες να μας δεις και να μας ακούσεις.

cortlinux είπε...

μην ανησυχείς αυτά αυτά περνάνε και γρήγορα. μέχρι να παντρευτεί όπως έλεγε και η γιαγιά μου θα της περάσει. περαστικά της μικρούλας που έχει και πολύ όμορφο όνομα. μου θυμίζει πηγή σε δάσος. κάτι δροσερό.