Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2006

Της Νάσιας


Εγώ θα περάσω το καλοκέρη μαι τη γάτα μου και τις διακοπές μου στην Αγκλια. Εκί που το προινό είναι ομελέτα και εκί σε ένα ξενοδοχίο που θα πάμε θα έχι πισίνα για να κάνω τα γενεφλιά μου.
Κυριακή 29/10/2006, στο σπίτι

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα.

Νάσια
η δεύτερη κόρη μου και επιβεβαίωση του θαύματος. Ένα θαύμα. Γεννήθηκε στις 6 Σεπτέμβρη του 1999 (ναι πριν το σεισμό και αυτό εξηγεί πολλά και το σεισμό ακόμα). Ζει μαζί μας, όσο και εάν φαίνεται απίστευτο πάει στη Β’ Δημοτικού και το μόνο που μπορεί να τη ταράξει είναι η φράση «δεν θα φας παγωτό σήμερα».

* Το παραπάνω κείμενο γράφτηκε και δημοσιεύεται κατ’ απαίτηση της Νάσιας όταν διάβασε το post της Νερίνας.
* Το δημοσιευμένο κείμενο αποτελεί πιστή αντιγραφή από το πρωτότυπο.
* Στη δική μας περίπτωση για την ορθογραφία δεν ευθύνονται οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι η δασκάλα της απέργησε μόνο μια μέρα.

2 σχόλια:

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μωρό μου επειδή κανένας δε έγραψε ένα σχόλιο στο υπέροχο κείμενο σου, ούτε καν ο πατέρας (να το θυμάσαι αυτό όταν γεράσουμε και είναι να επιλέξεις τι θα μας κάνεις), σου γράφω εγώ για να σου πω ότι σ' αγαπάω πολύ πολύ και ακόμα πιο πολύ. Και ότι ήταν η πιο ωραία εκδοχή της λέξης γένεθλια που έχω δει γραμμένη. Με "φ" αντί "θ", "φ" όπως το όνομα μου. Η μαμά!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μωρό μου επειδή κανένας δε έγραψε ένα σχόλιο στο υπέροχο κείμενο σου, ούτε καν ο πατέρας (να το θυμάσαι αυτό όταν γεράσουμε και είναι να επιλέξεις τι θα μας κάνεις), σου γράφω εγώ για να σου πω ότι σ' αγαπάω πολύ πολύ και ακόμα πιο πολύ. Και ότι ήταν η πιο ωραία εκδοχή της λέξης γένεθλια που έχω δει γραμμένη. Με "φ" αντί "θ", "φ" όπως το όνομα μου. Η μαμά!