Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2007

Καλημέρα σου


Στα πέντε πράγματα (τι πέντε; εκατόν πέντε έγραψα, αλλά τέλος πάντων) που έγραψα, ξέχασα να γράψω ότι είμαι λίγο δύσκολη στην επικοινωνία με τα συμβατικά μέσα (τηλέφωνο, mail κ.λ.π.). Γενικά πρέπει να μου ‘ρθει για να το κάνω και μου έρχεται σπάνια. Επίσης εάν κάποιος δεν μου το ζητήσει δεν πρόκειται να το κάνω πρώτη. Σήμερα το έκανα πρώτη και αυτό γιατί για κάποιο λόγο ανησυχώ για μια από μας, έτσι χωρίς λόγο και εμφανή αιτία. Μπορεί αν φταίει το «όταν γίνεις μάνα θα καταλάβεις», μπορεί να φταίει το ότι σαν ιδιοσυγκρασία φέρνω πολύ στη γνωστή "πάστα φλώρα" και ότι θυμάμαι χαίρομαι, μπορεί να φταίει ότι φέρνω λίγο και σε πατέρας, κάτι σε Παπαγιαννόπουλο στο "Δεσποινίς Διευθυντής", μπορεί να φταίει το ότι βλέπω πολύ παλιό ελληνικό σινεμά, μπορεί να φταίει «το κακό το ριζικό σας και ο θεός που σας μισεί» που με έριξε στο δρόμο σας, η ουσία παραμένει η ίδια. Κάτι μου έκατσε στραβά και το έστειλα το mail. Τελικά ο λογαριασμός δεν ήταν mail ήταν κάτι που το λένε msn, ότι και να σημαίνει αυτό δεν με νοιάζει και το mail δεν έφτασε στον προορισμό του. Το στέλνω λοιπόν από εδώ και ας φταίει αυτό της πριμαντόνας που κρύβω μέσα μου για όλη την ιστορία:

«Καλημέρα σου
Είναι η πρώτη φορά που στέλνω mail σε κάποιον στο ίντερνετ χωρίς να έχω κάποια σχέση μαζί του και κυρίως χωρίς να μου έχει δώσει αυτός το δικαίωμα να το κάνω. Έτσι με το δίκιο σου μπορείς να θυμώσεις, αλλά χρησιμοποιώ σαν ελαφρυντικό την ιδιότητα μου ως μάνας που με έχει κάνει επιρρεπή σε ανησυχίες. Αυτό και άλλο ελαφρυντικό δεν έχω.
Ελπίζω όλοι και όλα να είναι καλά και εάν δεν είναι να γίνουν.»


11 σχόλια:

just me είπε...

Έχω άδικο που σε λέω "Νεράιδα";

Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα και καλή φώτιση σε όλους μας (...έλεγε η μαμά μου).

ΥΓ. Εκτός από τα mail και τα sms, που δεν φτάνουν στον προορισμό τους ή πάνε αλλού γι΄αλλού καμιά φορά, υπάρχουν και τα ταχυδρομικά περιστέρια. Είναι γρήγορα, εκπαιδευμένα, και με μισό κουλούρι Θεσσαλονίκης εξασφαλίζεις και απόλυτη εχεμύθεια!

exilio είπε...

Mην αγχώνεσαι!Όλα θα τα βρείς στην πορεία...θέλει το χρόνο του το νέτ ;)

Καλημέρα!

nyctolouloudo είπε...

kαι εκτός από τα περιστέρια υπάρχει και ο υδραυλικός που μπορεί να το πάει...
κάποτε υπήρχε και ο γαλατάς, ο μαντατοφόρος και η γειτόνισσα...!

αλήθεια, η Nivea έχει γάλα;

Φοινιξ είπε...

ΑΠλά να σου πώ υπομονή...

ralou είπε...

"Νεράϊδα" !!!
Η φήμη σου απλώνεται μαγισσα μου!

dodo είπε...

"Ελπίζω όλοι και όλα να είναι καλά και εάν δεν είναι να γίνουν."

Το εύχομαι...

Mh Xeirotera είπε...

You are very sweet...!

Oute ki ego ta pao kala me sivmatika mesa epikinonias (to e-mail omos to agapo), vlepo tilefono ke krivome sth ntoulapa, meta erxonte ke me vgazun siga siga... me to malako.


Kalhmera :)

Ανώνυμος είπε...

Αυτο με το μισο κουλουρι Θεσσαλονικης πιανει! Φιλια
Γιωτα .Μια χαρα θα γινουν ολα ειναι να μην κανεις την αρχη,οποιαδηποτε αρχη και πολλες φορες αυτη η αρχη φερνει ομορφα πραγματα εκει που δεν τα περιμενεις
Γιωτα

kerasia είπε...

Αυτό ήταν έσπασε! Τώρα θα μας ταράξει στα email και στο chat
:))

Καλημέρα κι ελπίζω όλα καλά για όλους

rockerblogger είπε...

@Νερίνα, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΥΓ
Δεν ξέρω γιατί, αλλά έχω την αίσθηση ότι θα το προτιμούσες αντί για μια μπαλάντα!

Αν κάνω λάθος, τότε :)

Καλή συνέχεια!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλημέρα σε όλους σας βράδυ Τετάρτης πια με εμένα σαν τον ΕΤ. Ιωχτυπημένη με δύο χαρτομάντηλα στις μύτες.