Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2007

΄Αντε να ξυπνάμε



Εάν κάποτε μου έλεγε κάποιος, ότι η μόνη ενεργή φαντασίωση μου με πρωταγωνιστή το κρεββάτι μου θα ήταν με εμένα επάνω του να κοιμάμαι, θα τον έλεγα επιεικώς αλλού νυχτωμένο. Εάν πάλι μου έλεγαν, ότι εκτός αυτής της ενεργής φαντασίωσης στο έργο θα έπαιζε και ένας υδραυλικός, πάλι έτσι θα τον έλεγα. Ναι καλά το καταλάβατε, περιμένω απο το Σάββατο έναν υδραυλικό να φτιάξει τον χαλασμένο μας θερμοσίφωνα. Πόσο ερωτισμό μπορεί να αντέξει πια μια γυναίκα;


Υ.Γ. Ο πυρετός της Νάσιας μοιάζει να υποχωρεί, αλλά ποτέ δε ξέρεις, ο βήχας της Νερίνας "μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά". 'Ασχετο, αλλά γιατί μόνο τη νύχτα τα πιάνει και ξεσαλώνουν, στο βήχα εννοώ.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aυτο με τον νυχτερινο βηχα ειναι ενα μυστηριο με το οποιο πρεπει να ασχοληθει ο Χαρδαβελας.Την ιδια απορια εχω κι εγω και δεν βρηκα ποτε την λυση
Αυτο με τον υδραυλικο παλι κατι στην Νικολουλη μου φερνει!Αλλα ποτε δεν ξερεις
Στελνω ενα φορτηγο σοκολατιτσες !
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Ασχετο τον Σακη τον υδραυλικο τον φωναξες???
Γιωτα

kerasia είπε...

Άσχετο- σχετικό: Παρατήρησα κάτι και μου έχει κολλήσει ένα τραγούδι σε στίχους Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου και μουσική Αντώνη Ρεπάνη

:PPPPP

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Ρώτησα τον μπαμπά μου και το πρώτο που του ήρθε στο νου ήταν η "διπρόσωπη". Πες μου ότι δεν το λες για μένα.....

kerasia είπε...

Ο μπαμπάς σου είναι θεός και φυσικά δεν το λέω για σένα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Το ξέρω, αφού είναι ο μπαμπάς μου.
Είναι που τελευταία θυμώνω και επηρεάζεται η κρίση μου.

kerasia είπε...

Μη το λες καμιά φορά με τον θυμό ξεκαθαρίζει κιόλας

ioeu είπε...

Για τον βήχα ρωτήστε εμένα που ξαγρυπνάω ακόμη...
Τις ευχές μου δια ταχείαν ανάρρρωσιν... (τα τρία ρ για...γρηγορότερα αποτελέσματα!)

Mh Xeirotera είπε...

Ola tha pane kala, o vixas tha ypoxorisei, o ydraulikos tha sas timisei me thn parousia tu, h anoiksh tha edreothei ke esy tha ymneis th melodia ths eutixias su...

nyctolouloudo είπε...

περαστικά σας..αυτό με τον βήχα το ψάχνω και εγώ κάθε βράδυ...

όσο για τον υδραυλικό
άτιμη φάρα και αυτοί σαν όλα τα μαστόρια...

δεν ξέρουν να ξεχωρίζουν τις μέρες, και τις ώρες!

Alkyoni είπε...

ο βήχας "λογικό"
ο υδραυλικός όμως;;;
υγ: τί πάθατε και χρειάζεστε υδραυλικό;;