Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2007

Πέντε που μου αρέσουν


Πέντε blog που ........


(Ανταποκρινόμενη στη πρόσκληση του άμμος)

Γιατί όσο και εάν φαίνεται περίεργο εγώ διαβάζω. Είναι όμως πέντε blog που ζηλεύω για τον ίδιο λόγο. Γιατί αυτοί που τα γράφουν μοιάζουν να έχουν προοπτική. Μη με ρωτήσετε ποια δεν ξέρω. Ελπίζω για το καλό το δικό μου, ως αναγνώστρια εννοώ, να ξέρουν αυτοί.

1/ Ο Great Auk του blog μου μέχρι τώρα η άλλη Ιουλιέττα. Μια μικρή που ζηλεύω αφόρητα.

2/ Ο διαιρέτης. Κάτι παίζεται με αυτόν, μην με ρωτήσετε τι, αλλά εμένα μου αρέσει.

3/ Ο ντροπαλός. Κάθε φορά που τον διαβάζω - ομολογώ ότι δεν τα καταλαβαίνω όλα - αλλά με τρελλαίνει το τετράγωνο της λογικής του και η αξιοπρέπεια της γραφής του.

4/ Η kerasia. Μερικά κείμενα της είναι σα να τρώω σφαλιάρα. Το ερώτημα μου σε αυτήν έχει καταντήσει διαχρονικό: Ποια είσαι; (ναι θα φορεθεί και φέτος το καλοκαίρι)

5/ Ο μη χειρότερα. Γιατί έχει κατορθώσει το ακατόρθωτο. Ενώ γράφει greeklish όχι μόνο να τον διαβάζω, αλλά και να μην θέλω πια να το αλλάξει.

Δικαιωματικά αυτοί είναι και οι επόμενοι πέντε:


2 σχόλια:

Mh Xeirotera είπε...

Dear Nerina,

Se efxaristo gia ta kala su logia (ekeinh thn tourta ap' to Agaphto den thn glitoneis... mia ton hmeron. Tis thermides stiltes allou, oxi se mena pls).

Lipon, anadimosieuvo to sxolio mu apo Kerasia- omos epidi eise ke poly kaly blogofilh tha su prostheso ke akomh ena. Exume ke leme,

5 + 1 simia (ke terata):

1) den mporo na kimitho an den yparxei dipla mu ena potiri me nero.

2) exo poly ligous filous. Oloi oi filoi pu eixa htan atoma idiorithma ke poly endiaferonta :)

3) thelo na apoktiso mia maimu, to onoma ths tha einai Ismini.

4) Ntinome "ekkentrika"... jean, kokkino t-shirt, prasina papoutsia (xthes auto... ke oxi den exume apokries sth Malesia!)

5) Perpato kathimerinos, proi- vradi, peri tis 2 ores.

6) Exo apofasisei oti molis megaloso to proto pragma pu tha kano tha einai na palimpediso.

Cheers :(

Atalante είπε...

Σε ευχαριστώ, για άλλη μια φορά. Και για το ότι με διαβάζεις, και για το ότι λες τόσο όμορφα πράγματα για μένα, για όλα. Θέλω να μάθω, όμως, θέλω να μάθω τι βλέπεις στην άλλη Ιουλιέττα...

Έφτιαξα μια πεντάδα. Ίσως φτιάξω κι άλλη.