Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2007

Πρωινό ξύπνημα





Καλημέρα. Ναι καλά το καταλάβατε, έχω να σιδερώσω. Αυτοοργανώνω τη διασκέδαση μου, το σίδερο μου μέσα. Εσείς καλά και ασιδέρωτα να μου περνάτε. Ή θα έπρεπε να πω σιδερωμένα; Έλα το νοιώθω έρχεται η στιγμή σας. Ξέρετε αυτή που όλοι μαζί ξεκινάτε το χορό του Σαββατοκύριακου και μένω εγώ με μόνη συντροφιά ένα σίδερο, η ασιδέρωτη. Cheers*


* poy leei kai enas diktyakos filos (elpizv na moy epitrepei na ton uevrv filo kai na me sygxvresei gia to diktyakos)


*

*Άσχετο με το θέμα, αλλά μου ήρθε, το βρήκα και το βάζω και τη Τρίτη που έχω ραντεβού με το ψυχαναλυτή μου, θα τον ρωτήσω σχετικά με αυτή μου τη μουσική παρόρμηση, σε σχέση πάντα με το σιδέρωμα. Πάλι με βλέπω να ψάχνω για καινούργιο θεραπευτή.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σου συμπαραστεκομαι αμεριστα Βαλε τον ψυχοθεραπευτη να σιδερωση η καλυτερη θεραπεια.
Ακομα να μαθουμε τους γατους μας να σιδερωνουν!
Γιωτα

αμμος είπε...

Αγαπητή Νερίνα, νομίζω ότι το παιχνίδι που σας έχω βάλει να παίξετε έρχεται ταμάμ με το ραντεβού στον ψυχοθεραπευτή. Περάστε μια βόλτα από το μπλογκ μου.

Mh Xeirotera είπε...

"Κι είχε ένα σίδερο μ' ατμό
και λίγο ιδρώτα στο λαιμό
Σάββατο απόγευμα στην άκρη της κουζίνας.
Γυρνάει ραντίζει ένα γιακά
και λέει στον άντρα ξαφνικά
πως πάει κι αυτός ο μήνας."

(Λίνα Νικολακοπούλου)

Cheers kalh mu yper-diktiakh filh!

nyctolouloudo είπε...

Νερίνα μου, το σιδέρωμα η νοικοκυρά ή η Ανοικοκυρά το έχει εδώ και χρόνια καταργήσει....
(και μετά μου λες τις έχεις εκπαιδεύσει τις αρκούδες...)
του αγίου Βαλεντίνου ένα σίδερο σου έκανε δώρο;

APOTINEDRA είπε...

Οταν πας, ρώτα τον ενημερωτικά και σχετικά με το πλύσιμο το πιάτων...

ralou είπε...

Βράδυ Σαββάτου, αντί να ξεσαλώνω με ασκησεις φυσικοθεραπείας μέρα που είναι κάθομαι και σερφάρω αριστοκρατικά από την ADSL μου!
Που οι παλιές -κακες- μέρες που έγραφα το σχόλιο, πήγαινα για καφέ και όταν γύριζα είχε αποθηκευτεί.
Τωρααα!
Αααα!

Να σου πω!
Σου έβαλα και εγω πρόσκληση για το παιχνίδι από το πρωί οπότε για ανασκουμπώσου!
Οχι μόνο σίδερο, σίδερο!
Μια αυτοανάλυση είναι εξόχως πιο ψυχοθεραπευτική από το σιδέρωμα και άσε τον επαγγελματία του είδους να λέει!
ΧΧ

APOTINEDRA είπε...

By the way, ksexasa na sou anafero kai tin diki mou prosklisi gia to paignidi. Sou dino pasa.