Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2007

Παιδικοί εφιάλτες

Νάσια: Μαμά εγώ δεν έφαγα τίποτα.

Εγώ: Γιατί δεν έφαγες τα φασολάκια με ματάκια; (τα μαυρομάτικα που ζήτησε για να μη φάει φακές)

Νάσια: Θυμήθηκα το όνειρο που είχα δει όταν ήμουν τεσσάρων, με όλα τα φαντάσματα, το φάντασμα της όπερας και το φάντασμα το χιονιού, και ήθελαν μόνο εμένα, ούτε εσένα, ούτε τη Νερίνα, μόνο εμένα και με έπιασαν και με κόβανε κομματάκια και μετά μου πίνανε το αίμα για πορτοκαλαδίτσα και λέγανε «αυτή είναι η πιο καλή μου ζουμερή μου μέρα» και δεν μπορώ να φάω για μια μέρα. Αύριο τι φαί έχουμε;

Φταίει η κλασσική της παιδεία, φταίει το «παραπέντε» ή μήπως φταίει η κουζίνα μου;

12 σχόλια:

dodo είπε...

Αφήσατε το παιδί σας ΝΗΣΤΙΚΟ;!
:-)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Αυτό λέτε μόνο; Που το έδωσα μεζεδάκι στα φαντάσματα που το βάζετε;

david santos είπε...

Hello!
Olá!
This work is very good
Este trabalho é muito bom
Good weekend, thank you
Bom fim-de-semana, obrigado

nyctolouloudo είπε...

η κουζίνα της μαμάς!...
πατάτες τηγανητές και αυγά μάτια..το καλύτερο.

Mh Xeirotera είπε...

"Fteei" h kalpazusa fantasia pu trefete afidos apo to perivallon. Kanena provlima kata tin apopsh mu, to antitheto malista :)

Kalhmera!

Ανώνυμος είπε...

Ax αυτη η φαντασια, ειδκα οταν το φαγητο δεν σ αρεσει..Θα συμφωνησω με τον Mhxeirotera
Καλημερα Φιλια
Γιωτα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ολα τους, μηδενός εξαιρουμένου, σ΄αυτές τις ηλικίες, τα όσπρια τα έχουν γραμμένα στο μαυροπίνακα.....

kerasia είπε...

Θεωρώ ότι δημιουργούνται οι προυποθέσεις ώστε το παιδί αυτό να φάει καλά στη ζωή του!

Ραψωδία είπε...

Απίθανη η μικρή... :D

exilio είπε...

Xεχε,μου θυμίζει μια διαφήμιση στην Tv :)) Τρομερά τα μικρά:)

ralou είπε...

Ασε κάτω την μικρη μου!

Τι θες πουλάκι μου;
Πατατούλες;
Σουβλάκι;
Πιτσούλα;
Να σου φτιάξω κεφτεδάκια που τα φτιάχνω ωραία;
Και μετά θα βλέπεις στον ύπνο σου την Χιονάτη και τα στρουμφάκια όλα μαζί και την Μαιρη Πόπινς και την Μαρία την Ασχημη και θα σου τραγουδάνε αλλά δεν θα καταλαβαινεις γιατί θα είναι μπουκωμένοι με τα κεφτεδάκια και η νερίνα και η μαμα δεν θα τρωνε και τα φασόλια με τα ματάκια να μου τα στειλεις εμένα να στα κάνω σουφλέ με τυράκια και εκεί να δεις νοστιμιά!
Γιατί μικρό μου, τι νομίζεις ότι είναι η ζωή;
Ενα πιάτο τέτοια φασολάκια είναι, άνοστα και πρασινωπά που σε κοιτάνε με τα ματάκια τους και σου φωνάζουν:
Εμπρός μικρή Νάσια!
Διεκδίκησε τα κεφτεδάκια σου και μην αφήνεις κανένα να πει εμπόδιο ανάμεσα σ εσένα και το πιρουνι σου.

Γμτ! Ειναι 5 το πρωί! Ηταν ανάγκη να το δω τώρα το ποστ που το μυαλό μου δεν είναι καθαρό;!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για d.santos: Keep bloging
Για νυχτολούλουδο(μεθυσμένα χρώματα): Και εγώ δεν τα τρώω τα φασολάκια με ματάκια, αλλα είναι η μόνη ευκαιρία να τους κάνω δύσκολη τη ζωή και να θεωρούμαι και καλή μάνα.
Για μηχειρότερα: Πόσο καλπασμό να αντέξει μια οικογένεια πια; Ένα "στ'άλογο, στ'άλογο Ομέρ Βρυώνη" έχουμε καταντήσει. Και που να δεις σε τι κατάσταση είναι το άλογο.
Για Γιώτα: Το ήξερα ότι θα καταλάβεις.
Για φύρδην-μίγδην: Αυτό ξαναπέστο. Εγώ με τους άντρες το έχω το πρόβλημα. Όταν τους γνωρίζεις τρώνε όλων των χρωμάτων τις τροφές, όταν σου μένουν τρώνε μόνο τις κόκκινες.
Για Κερασιά: Και όχι μόνο.
Για ραψωδία και ExiLioN_MouToniDioN: Φίλοι της Αταλαντης εάν δεν απατώμαι. Καλώς τα μου.
Για Ραλλού: Μιλάς κρυφά μαζί της. Κεφτεδάκια, το φαί φετίχ της, με διαφορά έρχεται μετά το παστίτσιο. Στα 2 της, έχουμε βίντεο γενεθλίων μιας ανηψιάς μου, όπου δεν υπάρχει ούτε η σκηνή που η μικρή κόβει τη τούρτα (η ανηψιά μου εννοώ). Και αυτό γιατί ο πατέρας της ανηψιάς μου βιντεοσκοπούσε τη Νάσια η οποία έτρωγε κεφτεδάκια. Χρόνια μετά βρήκα μάνα που ηταν σε αυτό το πάρτυ να διηγείται αυτή τη σκηνή σε φίλες της. Έτρωγε και τρώει τεράστιες ποσότητες κεφτεδακίων και όταν ήταν μικρή ήταν τρομαχτικό θέαμα γιατί μέχρι τα 4 της ήταν 12 κιλά. Για χρόνια το δεύτερο όνομα της ήταν "Σταλίτσα", τώρα βέβαια είναι "ντουρντουβάκι" ή "ντολμαδάκι", εάν και όπως λέει η ίδια δεν πάχυνε, απλά μεγάλωσε.