Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2007

Πέντε της μάνας

Ανταποκρινόμενη στη πρόσκληση της apotinedra, καταθέτω συνοπτικά πως σε κάποιες περιπτώσεις οι φράσεις "όταν γίνεις μάνα θα καταλάβεις" και "μεγάλη μπουκιά να φας, μεγάλο λόγο να μη πεις" μπορεί να συμπληρώνει η μια την άλλη. Επίσης συμπληρωματικά κάτι χρηστικό: "το αρκουδάκι πάει απο πάνω" (στα παμπερς αναφέρομαι).


Πέντε πράγματα που ήμουν σίγουρη ότι δεν θα έκανα ποτέ

1/ Οι κόρες μου γεννήθηκαν τη στιγμή που είχα αποφασίσει ότι η δικιά μου ζωή θα είναι ένα ατελείωτο ταξίδι με ενδιάμεσες στάσεις για να βλέπω τα ανήψια μου. Έκτοτε το μακρινότερο ταξίδι μου ήταν της τάξης των 4 ωρών με καράβι. Επίσης τα ανήψια μου περνάνε μαζί μου όλο το χρόνο των διακοπών και αργιών, ενίοτε και εργάσιμων ημερών. Κορίτσια έξη τον αριθμό, ζωή να 'χουν. Συν ένα της αγαπημένης γειτόνισσας και γνωστής "ως μάνα του δειλινού καμπάνα", επτά. Σαν τις πληγές του Φαραώ ένα πράγμα.

2/ Δεν συμπαθούσα τα κοριτσάκια και τα μελαχρινά μωρά. Γέννησα δύο........ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ. Το πρώτο πιο μαύρο δε γίνεται. Φέτος που πήγε σε καινούργιο σχολείο το ρώτησε ένα άλλο παιδάκι "ποιο είναι το όνομα σου και από που είσαι". Ήταν το μαύρο του καλοκαιριού, το είχα ντύσει και εγώ με αραχνοΰφαντα λευκά ήρθε και έδεσε.

3/ Ορκιζόμουν ότι εγώ Barbie και άλλα συναφή δεν θα αγόραζα ποτέ. Η Mattel με ανακηρρύσει ανελλιπώς εδώ και 9 χρόνια τη Νο 1 καταναλώτρια της χρονιάς.

4/ Σιχαινόμουν τα ξανθά χαριτωμένα και χαζοχαρούμενα κοριτσάκια με έφεση στο ροζ και το αντίστοιχο IQ. Έβγαλα ένα, με όλα τα παραπάνω γνωρίσματα και από τότε ζω σε μια ροζ κόλαση. Ακόμα και τις χαρτοπετσέτες ροζ τις παίρνουμε.

5/ Είχα ορκιστεί ότι εγώ δεν πρόκειται ποτέ να πω τη φράση «όταν γίνεις μάνα θα καταλάβεις», τώρα πια την έχω κεντήσει και την έχω δίπλα από τις καλημέρες της γνωστής προγόνου. Όταν βγαίνω έξω το φοράω σε καρτελάκι.

Πέντε μάνες για να καταλάβουν και αυτές :

Γιώτα

φύρδην-μίγδην

χαζομαμά

τριανταφυλλένια

τασσούλα

5 σχόλια:

ioeu είπε...

Για να 'ναι πάντα ίδια αλλάζουν όλα

APOTINEDRA είπε...

Γλυκές και όμορφες αποκαλύψεις. Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

1.Ο γιος μου γεννηθηκε μεσα στον πρωτο χρονο του γαμου μου Ειχα αποφασισει οτι δεν θα κανω αλλα παιδια. Οκτω χρονια μετα βρεθηκα σε ενα μερος που λεγοταν ιατρειο εξωσωματικης γονιμοποιησης .Ειχα αποφασιση οτι τα παιδια ειναι χαρα αλλα μετα δεν ερχοταν. Ξερεις πως ειναι οταν θες κατι δεν ερχεται για χ περιεργους λογους που τελικα μας ωριμαζουν
2.Αφου περασα στην διαδικασια της εξωσωματικης τελικα εμεινα εγγυος στα διδυμα .Για εναν ακομη περιεργο λογο και γιατι τα πραγματα ηρθαν δυσκολα με επιπλοκες, ειχαν μηδεν της εκατο πιθανοτητες να γεννηθουν,Και τοτε ειπαμε να παει αμαχητη. Για το γαμωτω, βρεθηκα αντιμτωπη με τον θανατο και γω και αυτα στην κυριολεξια ,αλλα οιμηδεν της εκατο πιθανοτητες μολις εχουν ξυπνησει και ζητουν να παμε να πεταξουμε αετο.
3.Εγω παλι δεν τα παω καλα με τα αγορια Το σιελ δεν ειναι το χρωμα μου. Ωστοσο αυτο το σιελλ συμπληρωνει την ζωη μου.
4. Με τοροζ κοματι εχουμε αλλη σχεση πιο γυυναικεια εκτος απο το κοματι με τις Barby
5 Ειχα ορκιστει και γω οτι δεν θα πω την ιδια φραση "Οταν γινεις μανα θα καταλαβεις" και τωρα αποτελει το σλογκαν της υπαρξης μου
Φιλια Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Εκει που λεω να παει αμαχητη ενοω να μην παει αμαχητη.
Γιωτα καποιος μου φαγε το μην

dodo είπε...

"Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις"...