Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2007

Μεγάλη μπουκιά να φας, μεγάλο λόγο να μη πεις


……………… έλεγε η σοφή γιαγιά μου, φανατικός λάτρης των λαϊκών ρήσεων, όπως θα έχετε ήδη καταλάβει. Εγώ στη ζωή μου τα έχω κάνει και τα δύο. Και μεγάλη μπουκιά έφαγα και μεγάλα λόγια είπα. Για το αποτέλεσμα της πρώτης ενέργειας (τα κιλά εννοώ καλέ) πολλά πράγματα δεν έκανα, το δεύτερο μέρος της συμβουλής της γιαγιάς μου εδώ και χρόνια το τηρώ με ευλάβεια. Μια φορά και το τονίζω, μια φορά παρέκκλινα της στάσης μου και να το αποτέλεσμα. Το φορητό μου τα ξανάφτυσε. Για την ακρίβεια από την πρώτη στιγμή φτυσμένα τα είχε, απλά στην αρχή θεώρησα ότι θα μπορούσα να το αντιμετωπίσω. Αμ, δε! Ίσα που πρόλαβα να πω ένα γεια και μετά το απόλυτο σκοτάδι. Η συνέχεια γνωστή. Πακετάρισμα και ξανά προς τη δόξα τραβά. Με λίγα λόγια, εάν δεν φτιάξει ο καιρός στην Ευρώπη τώρα κοντά θα επικοινωνούμε πάλι με σήματα μορς. Εγώ πάντως παρήγγειλα ήδη περιστέρια για την αποστολή μηνυμάτων. Μην τα φάτε, ακούστε τα.

Η γνωστή πλέον laptopless* του διαδικτύου



6 σχόλια:

Mh Xeirotera είπε...

E oxi kyrie forite giati mas to kanete auto... giati se mas, giati sthn Nerina, giati, giati....

(H dikh mu h giagia htan kommataki Drama Queen)

kerasia είπε...

Σόρρυ αλλά μετά από αυτό το σχόλιο του Μηχειρότερα έχω αποσυντονιστεί...:PPPP

Άντε πάλι laptopless δηλαδής...

Ανώνυμος είπε...

Απιστευτο! πανω που στησαμε γιορτη! Θα σου παρουμε καινουργιο laptop . εκτος κι αν εισαι αμεσα εξαρτημενη με το συγκεκριμενο , που πολυ του αρεσουν τα ταξιδια μου φαινεται
Γιωτα

dodo είπε...

Τάμα στον προστάτη άγιο τών φορητών, έκανες; - γιά κοίταξέ το λίγο το ζήτημα... :-)

tsopanis είπε...

Βάψτο μπλέ και πέτα το στη θάλασσα να ησυχάσεις μια και καλή!
Όρισε και ημερομηνία για μια "διαδυκτιακή ημέρα Αγάπης" να μαζέψουμε τα ευρώ και μια χαρά σε βρίσκω...
Τόση ψυχική οδύνη πια, δε λέει...(εχχεχε)

nyctolouloudo είπε...

στο ποστ μου πάτησε Χ...

σου είπα...πάρε φορτηγό!

το topless είναι στη μόδα!