Τετάρτη 18 Απριλίου 2007

Πρωινό ξύπνημα ή Άσκηση Αισιοδοξίας Νο...., δεν θυμάμαι νούμερο



Καλημέρα

Οι παραδοχές


1/ Είναι άνοιξη και δεν μπορώ να κάνω τίποτα για να τ' αλλάξω.

2/ Έρχεται καλοκαίρι και αυτό είναι κάτι που φοβάμαι μην μου τ' αλλάξουν.

3/ Τα ασιδέρωτα έχουν σχέση αντιστρόφως ανάλογη με τις αντοχές μου και αυτό είναι επίσης κάτι που δεν μπορώ να τ' αλλάξω.

4/ Τα παιδιά πάνε σχολείο και αυτό σημαίνει ότι κάθε πρωί πρέπει να ξυπνάω από τα μαύρα χαράματα και αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να τ' αλλάξω.

5/ Η καθημερινότητα μου μου αρέσει και αυτό είναι κάτι που φοβάμαι να μην μου τ' αλλάξουν.

6/ Τα αυτονόητα για όλους είναι υπό διαπραγμάτευση και αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να τ' αλλάξω.

7/ Πολύ γύρη, πολλές αλλεργίες και αργεί και η εποχή που θα σκάσει μύτη στα μανάβικα το καρπούζι και αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να τ' αλλάξω, όχι χωρίς εκπτώσεις στη γεύση.

8/ Τελευταία δεν απολαμβάνω πια το ότι μεγαλώνω και μπαίνει και αυτό σε αυτά που πρέπει να πάρω απόφαση ότι δεν μπορώ να τ' αλλάξω.

9/ Δεν μου αρέσει να τρέχω και όμως όλο και συχνότερα θέλω να το βάλω στα πόδια και αυτό και εάν δεν μπορώ να τ' αλλάξω.

Από την άλλη όταν κοιτάω γύρω μου, ένας άντρας, δυο παιδιά, ένας γάτος, δυο χελώνες και καμιά εικοσαριά πλυντήρια, όλοι και όλα τους να αιωρούνται στο χώρο και τότε όλα τα παραπάνω δεν μπορούν να αλλάξουν αυτό που νοιώθω: Είμαι εδώ που θέλω να είμαι και η μόνη άμυνα μου είναι ότι το ότι υπάρχουν αυτά και οι φόβοι μου μην αλλάξουν.

(Τώρα οφείλω να παραδεχτώ ότι μια ασάφεια την έχω, αλλά αυτό δεν θέλω να τ' αλλάξω.)

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα! Εγω σε βρίσκω σαφέστατη!
Ισμήνη

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κι' εγώ με τη σειρά μου, εύχομαι τίποτε από αυτά που σου αρέσουν και' αγαπάς και είναι η ζωή και η καθημερινότητά σου η τρυφερή ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ!
Καλή σου μέρα, κάθε μέρα!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξερω πως αλλα εβγαλες τις ιδιες παραδοχες που εχω κι εγω Εκτος του οτι τα παιδια ειναι τρια,και οτι εκτος του γατου υπαρχει και ενα καναρινι Επισης εχω τασεις φυγης για λιγο και αυτο δεν θελω να το αλλαξω με τιποτα εως οτου το κανω
φιλια μεινε οπως εισαι υπεροχη
Γιωτα

kerasia είπε...

Ωραίο τραγουδάκι!

ralou είπε...

Γμτο!
Από Τετάρτη πρωί το έχω δει και κοιτα τι ωρα μπαίνω για σχόλιο!
Αλλά βεβαια αυτό δεν μπρορώ να το αλλάξω.

Βλέπεις εμένα δεν με ξυπνάνε πιστιρίκια αξημέρωτα και αυτό επίσης δεν μπορώ να το αλλάξω.

Τα ασιδέρωτα και ο χρόνος που περνάει με ενοχλούν επίσης και αν υπάρχει κανένας να μου πει πως αυτό μπορεί να αλλάξει ας στέρξει.

Το αυτονόητο είναι να σιχαίνομαι την γύρη και να λατρεύω το καλοκαίρι αλλά δεν είναι έτσι. Καθόλου έτσι... και αυτό δεν θέλω να το αλλάξω.

Μ αρέσει αυτή η άσκηση αισιοδοξιας και ζηλέυω αφόρητα που την έγραψες εσύ και όχι εγω.

Και αυτό δεν αλλάζει με τίποτα!

Mh Xeirotera είπε...

Fenese toso "apta" eutixismenh agaphth mu Nerina pu me kaneis na esiodokso...

Kalhmera :)

just me είπε...

Καλημέρα Πέμπτης, με κάρτα αλλαγής (μπορείτε να την αλλάξετε με καλησπέρα Πέμπτης, μιας και για το δικό σας κομπιούτερ πλησιάζει μεσημέρι).

Unknown είπε...

Nerina mou poios eipe oti h zoi mas einai safis....h asafeia einai h omorfia ths, h katara ths kai h gluka ths....Mia xara se vrisko...:)

Ανώνυμος είπε...

Σε εχασα αημερα Ελπιζω να μην τα φτυσε ο φορητος
Καλο βραδυ ποια!
Γιωτα

ralou είπε...

Aκομα να τελειώσει το σιδέρωμα;
Εεε! πια!
Ασε και κανένα ασπρόρουχο ασιδέρωτο.

Η μηπως είναι μια από τις γνωστές παράξενες απουσίες σου, για να μας βάλεις στην πρίζα και να ανησυχούμε;

Καλό ΠΣΚ!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Προς όλους
Εγώ και το μικρό νοσήσαμε, βήχουμε με μια ιδιαζόντως -όχι ειδεχθή ως είθισθαι- αρμονική σύμπνοια.
Επίσης όχι μόνο δεν τελείωσα το σίδερο αλλά δεν το ξεκίνησα καν.
Ο φορητός δεν τα έφτυσε ακόμα, αλλά το νοιώθω ότι αντιμετωπίζει δίλημμα να το κάνει να μην το κάνει (το ταξίδι στην Αθήνα δήθεν για σέρβις λέμε τώρα), αφού να σκεφτείτε ακόμα και η οθόνη του χωρίζεται στη μέση με μια λεπτή, αλλά ορατή πράσινη φωσφοριζέ γραμμή.
Αυτά και άλλα δεν έχω
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας
Υ.Γ. μηχειρότερα μήπως, λέω τώρα εγώ, μήπως να έγραφες κάτι για την Πεντηκοστή, εάν δεν απατώμαι είναι μετά την ανάσταση....

Ανώνυμος είπε...

περαστικα . πες τον φορητο οτι δεν θα τον στειλεις Αθηνα αλλα καπου οπου διαλυουν τους φορητους μπας και φοβηθει
Περαστικα σε σενα και στην μικρη
Που θα παει θα ρθει καλοκαιρι και θα παψουν οι ιωσεις
Οσο για το σιδερο την τελευταια φορα το αφησα ενα μηνα ετσι μονο του να περει αποφασεις
καλο βραδυ
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα . Πεφτουν της βροχης οι σταλες και εγω καθομαι στις σκαλες
Καλη ξεκουραη απολαυσε το !
Γιωτα

Mh Xeirotera είπε...

Nerinaaaaaaaaaaaaaaa :)

Perastika...

Les na grapso kati gia pantikosth... h' mallon oxi as to kano pempth ths analipseos mpas ke analiftho mia ke kalh!

Filia!

Unknown είπε...

Περαστικά!!!

elafini είπε...

ασκήσεις αυθυποβολής..σ'αυτές που κάνω κι εγώ κάθε πρωί, φωνάζοντας πως όλα είναι τέλεια..που θα πάει..λέγε λέγε θα το πιστέψω στο τέλος ;) καλημέρα

NinaC είπε...

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές. :)))