Δευτέρα 16 Απριλίου 2007

Πρωινό ξύπνημα



Καλημέρα σας παιδιά χωρίς τρα, λα, λα. Απο τα άγρια χαράματα ξυπνήσαμε σήμερα. Τα ξυπνήσαμε, τα πλύναμε, τα ταίσαμε, τα ποτίσαμε, τα ντύσαμε, τα χτενίσαμε, φάγαμε τον τόπο να βρούμε το ανθολόγιο της μεγάλης, δεν το βρήκαμε και φύγανε για το σχολείο. Ελπίζω την τρίτη ώρα να αποκτήσουν επαφή με το περιβάλλον. Εμένα πάλι δεν με κόβω τώρα κοντά να αποκτάω επαφή με το περιβάλλον.

Σπέσιαλ καλημέρα σήμερα στον νέο συγκάτοικο της Ραλλούς. "Κούλη καλημέρα"........!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Και χωρις παιδια και γω. Θα βρουν την επαφη τους με την δασκαλα Εκεινη θα τα τραβηξει ολα.
Καλη εβδομαδα
Γιωτα

Alkyoni είπε...

χωρίς παιδί κι εγώ..και χωρίς ελπίδα να ξαναβρούμε κάποιος απ τους δυό μας επαφή με το περιβάλον
labels όταν πίνει μια γυναίκα
:)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα! Κι εγώ χωρίς παιδιά,καθότι επαρατήθησαν στη γιαγιά τους μέχρι και την Τετάρτη τα μεσάνυχτα, οπότε η έρμη μάνα γυρίζει από τα εξωτερικά που πάει για δουλειές... (Στην αρχή γκρίνιαζα για το ταξίδι, αλλά μετά αποφάσισα ότι θα μ'αρέσει, έκανα τα beaute μου, φόρεσα τα καλά μου και ανεφώνησα το ρητό του σοφού παππού "αν είναι να φας έναν κόρακα, φρόντισε να τον φας με μια καλή κρασάτη σάλτσα!"
Σας φιλώ σταυρωτά.

just me είπε...

Να προφτάσω να πω καλημέρα πριν γίνει μεσημέρι και see you later (όταν θα έχουμε _both_ αποκτήσει επαφή με οτ περιβάλλον)!

...και καλή εβδομάδα!

kerasia είπε...

Ας βάλω λοιπόν εγώ το τρα λα λα, τρα λα λα!!
Καλησπέρες!

Agobooks είπε...

Αργά για καλημέρα...Στέλλα.
Καλησπέρα απο μένα!

Unknown είπε...

poso ta zileuo .... na mouna kai ego ena paidaki tou dimotikou.....

ralou είπε...

Βραδιασε και τώρα ελπίζω τα καμάρια σου να έχουν βάλει κάτω το κεφάλι και να βλέπουν την Μαρία την Ασχημη αφού βεβαια ξεκοκκάλισαν επιμελώς την αυριανή υλη!
Μόλις μου παρέδωσαν τηλεγράφημα.
Ο κουλης γράφει:
"Αγαπητοί φιλοξενητές STOP Ειμαι καλα STOP Χαιρετισμους Μερλιν STOP Εις το επανειδειν STOP φιλιά STOP"

Και ησυχάσαμε!
Καλό βράδυ
Και πες στις μικρές σου, άντε 45 και αύριο μείνανε!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλημέρα νέα μέρα σήμερα.

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera... gia shmera :)

(Apo th Larnaka tora)

dodo είπε...

Καλημέρα- τώρα (Τρίτη, πιά) μάλλον θα έχουν αποκατασταθεί οι ρυθμοί... :-)

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Ελπιζω να εχεις τελειωσει τωρα Δεν την λεω την ΛΕΞΗ
Γιωτα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τί εφιάλτης κι αυτός Θεέ μου. Πεντάκις θανατώθηκα και μια η δικιά μου. Τώρα που ...πετάξανε, φεύγω για το γραφείο ανάλαφρη.
Τα σκασμένα (επίτρεψέ μου να το δανειστώ, μου αρέσει...) πάντα τελευταία στιγμή ψάχνονταν.
Κουράγιο νερινούλα μου
;-)

APOTINEDRA είπε...

Η δική σου η κόρη ήταν αυτή που μου ήρθε σήμερα χωρίς το ανθολόγιο λοιπόν;;:)
Καλό κουράγιο για τους μήνες που μένουν ως το καλοκαίρι!