Πέμπτη 12 Απριλίου 2007

Τώρα έχουμε ένα υπαρκτό μυστήριο στα χέρια μας και μια ψόφια πάπια




Το ερώτημα είναι εάν το μυστήριο είναι τόσο ψόφιο όσο ανεπίστρεπτα υπαρκτή είναι η πάπια, καταλήγοντας έτσι στο γνωστό κολομβικό ερώτημα που βασάνισε επί χρόνια υπαρξιακά κότες και ανθρώπους και δεν απαντήθηκε ποτέ ικανοποιητικά ούτε από τις κότες ούτε από τους ανθρώπους. Ευλόγως μπορούμε να υποθέσουμε, θα μου πείτε από πού ευλόγως; ότι αυτός είναι και ένας από τους λόγους που άφησε το μάταιο τούτο κόσμο η πάπια. Απ’ την άλλη, όσο και να ‘ναι αυτή μια καλή δικαιολογία, ικανή να ανακουφίσει πλήθος παπιόφιλων, σχετικά με το πως και ακόμα περισσότερο το γιατί τα τίναξε η πάπια, διότι όσο και να το κάνουμε, κάλλιο να την κάνει η πάπια από άλυτο μυστήριο, παρά από διατροφικό μαρτύριο, διατροφικό δικό μας ουχί της πάπιας. Ανησυχίες όλων των τύπων τέλος εδώ. Τα πράγματα είναι πιο απλά και ανύπαρκτα από το υπαρκτό μυστήριο που αφήνει νεκρές πάπιες στο πέρασμα του. Μια δύναμη από αυτές που δεν με πιάνουν από το μανίκι, αλλά τις πιάνω εγώ απ’ την ουρά και δίκην κομήτη διασχίζουμε την σφαίρα, τι ποια σφαίρα; Τη γνωστή σφαίρα, βρέστε και κάτι μόνοι σας επιτέλους. Τέρμα η μασημένη τροφή και όλοι ξέρουν ότι ψόφια πάπια δε τρώγεται, καθώς επίσης και τα ψόφια σαλιγκάρια και άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Όχι δεν βρίσκομαι σε ζωοφιλικό παραλήρημα, με τι φόντα άλλωστε; Βρίσκομαι σε γενικό παραλήρημα. Όλα τρέχουν γύρω μου και εγώ γαντζωμένη αφήνω μεγαλοπρεπείς σπίθες, αποτέλεσμα της επαφής με το έδαφος και της γνωστής δύναμης, τριβή νομίζω ότι τη λένε, επίσης επιστημονικά αναφέρεται και ως φωτιά στα μπατζάκια μας. Καλοί μου άνθρωποι, υπαρκτό μου μυστήριο και ψόφια πάπια μην φοβάστε, η συντέλεια δεν ήρθε και επίσης αργεί ο καιρός των καλοκαιρινών εκπτώσεων και ως εκ τούτου προφανής λόγος να αρχίσετε να τρέχετε μαζί μου δεν υπάρχει, πόσο μάλλον να σέρνεστε πίσω από τον προαναφερθέντα κομήτη. Εγώ το αποφάσισα από εδώ και πέρα θα βουτάω το ωραίο μωβ κάτι φτερό, ένα από αυτά που βλέπετε στη εικόνα δεξιά όπως κοιτάμε το μπλογκ, ναι, της παπίτσας είναι και αυτό, στο μεγαλοπρεπές κίτρινο του κρόκου και για όσο αντέξει θα γράφω τα κροκί αυτιστικά μου κείμενα προσπαθώντας να λύσω το υπαρκτό μυστήριο του θανάτου της βρωμοπάπιας. Μεταξύ μας το αυγό κοτίσιο μοιάζει. Με αυτά και μ’ αυτά έχω βάσιμες υποψίες ότι με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο οι κότες του Κολόμβου ξεκίνησαν τη φασαρία.

Υ.Γ.1 Όχι πανικός, όχι πανικός, όσο και εάν δεν φαίνεται η κατάσταση ελέγχεται πλήρως. Εγώ πάλι δεν ξέρω, αλλά αφού δεν πρόκειται να συναντηθούμε δεν διατρέχετε κανένα κίνδυνο.

Υ.Γ.2 Μην αποπειραθείτε να το δοκιμάσετε σπίτι και ειδικά όταν είστε μόνοι σας.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mε γεια τα φτερα και πουπουλα.
Στον Λουκι Λουκ ειχαν και την πισα με τα πουπουλα αλλα αυτο ηταν για αλλες ιστοριες.
Καλο βραδυ
Γιωτα

ralou είπε...

Θέμα πρώτο: Καινούργιο φουστάνι.
Ωραίο το καινούργιο σου φουστάνι νερίνα μου! Με τα φτερά και τα πούπουλα του,
εξόχως αντιοικολογικά αφού είναι βαμμένα με χημικές βαφές επικίνδυνες για την υγεία.
Κι ο κρόκος ολοσχερώς χολιστερινούχος.
Θέμα δεύτερο: αυτιστικά κείμενα.
Ααααχ! τα φχαριστιεμαι τόσο πολύ!
Θέμα τρίτο: Υ.Γ. 1
Ησύχασα τώρα;
Δεν ξέρω!

Βλέπω το τεχνοφρικ έκανε υπερωρίες ε;
Λινκς θα βάλεις;
Αναμένω με αγωνία τις κατηγορίες.
Στου βοδιού το κέρατο είχα ψάξει για την σημασία των Legato και Ρετσιτα..κατι η άμουση!

Ανώνυμος είπε...

Την καλημερα μου Μ αρεσει το καινουργιο .
φιλια
Γιωτα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για Γιώτα: Ευχαριστώ. Φτερά και πούπουλα αλά Λούκυ Λουκ; Δεν είναι κακό! Καλημέρα.
Για Ραλλού: Ευχαριστώ. Εντόπισες το στόχο.
1/ Μην μου ανησυχείς η κατάσταση έχει ξεφύγει απο τον έλεγχο και έτσι ξαναέγινε απολύτως ελέγξιμη.
2/ Τα template μου δεν τα φτιάχνει πια ο τεχνοφρίκ, μετά το πρώτο. Η ευθύνη του αποτελέσματος ανήκει αποκλειστικά σε εμένα. Έχω γίνει εξπέρ στο κλέψιμο ιδεών. Τα άλλα περίεργα φτιάχνει αυτός, αυτά που ήταν στο καθρέπτη της πριμαντόνας.
3/ Λινκ κατηγορίες; Δεν ξέρω. Τα αυγά για την ώρα εκφράζουν την εσωστρεφή πλευρά του μπλογκ, αφού μπαίνουμε σε περίοδο υπαρξιακών αγωνιών. Το μυστήριο της ψόφιας πάπιας είναι το πρώτο και όχι τόσο η πάπια, αλλά το εάν μιλάμε για ένα υπαρκτό μυστήριο ή απλά για ένα αναμενόμενο αποτέλεσμα.
Για Γιώτα: Εάν είσαι η ίδια με την πάνω πάνω Γιώτα πάλι ευχαριστώ και πάλι καλημέρα, το ίδιο και εάν δεν είσαι. Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Μένω ενεά!
Η tech-illiterate γιαγιά...

just me είπε...

Καλή σου μέρα!
[Και πάντως χθες βράδυ ήταν στ' αλήθεια δυο οι γυναίκες που έπιναν, καθότι προσπαθούσα να αποκρυπτογραφήσω το ποστ σου υπό την (ευλογημένη) επήρεια ενός θεϊκού κουβανέζικου ρούμι που είχε φέρει μια άρτι αφιχθείσα από Αβάνα τυχερή (χθες χρησιμοποιούσα άλλη λέξη) συνάδελφος].

Καλημέρα είπα; A, ναι.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ δροσιστικό το νέο λουκ!!!
Ειχα συνηθίσει ομως να βλέπω τα κείμενα δεξιά και τώρα που πήγαν αριστερά μπερδεύτηκα! (Δεν ειμαι και πολύ υπέρ των αλλαγών όμως, οπότε μην το πάρεις τις μετρητοις).

Μα ποια πάπια;;;;;
Ισμήνη

Ανώνυμος είπε...

H iδια ειμαι και απαραλαχτη το αλλο το εγραψα χθες
Γιωτα