Παρασκευή 13 Απριλίου 2007

Πρωινό ξύπνημα


Ο χρόνος είναι ο χειρότερος γιατρός

Σε καίει, σε σκορπάει και σε παγώνει

Μα εσύ σε λίγο δεν θα βρίσκεσαι εδώ

Κάποιοι άλλοι θα παλεύουν με τη σκόνη

Θέλεις ξανά ν' αποτελειώσεις μοναχός

Ένα ταξίδι που ποτέ δεν τελειώνει

Κάτω απ' τα ρούχα σου ξυπνάει ο πιο παλιός θεός

Μες τις βαλίτσες σου στριμώχνονται όλοι οι δρόμοι

Ποιοί χάρτες σου ζεστάνανε ξανά το μυαλό

Ποιές θάλασσες στεγνώνουν στο μικρό σου κεφάλι

Ποιός άνεμος σε παίρνει πιο μακριά από δω

Πες μου ποιό φόβο αγάπησες πάλι

Σε ποιό όνειρο σε ξύπνησαν βρεμένο, λειψό

Ποιοί δαίμονες ποτίζουν την καινούρια σου ζάλη

Ποιός έρωτας σε σπρώχνει πιό μακριά από δω

Πες μου ποιό φόβο αγάπησες πάλι

Το όνειρο που σ' έφερε μια μέρα ως εδώ

Σήμερα καίγεται, σκουριάζει και σε διώχνει

Μια σε κρατάει στη γη, μια σε ξερνάει στον ουρανό

Το ίδιο όνειρο σε τρώει και σε γλυτώνει

Θέλεις ξανά ν' αποτελειώσεις μοναχός

Ένα ταξίδι που ποτέ δεν τελειώνει

Κάτω απ' τα ρούχα σου ξυπνάει ο πιο παλιός θεός

Μες τις βαλίτσες σου στριμώχνονται όλοι οι δρόμοι

Ποιά νήματα σ' ενώνουν με μια άλλη θηλιά

Ποιά κύματα σε διώχνουν απ' αυτό το λιμάνι

Ποιά μοίρα σε φωνάζει από την άλλη μεριά

Πες μου ποιό φόβο αγάπησες πάλι

Ποιά σύννεφα σκεπάσαν τη στεγνή σου καρδιά

Ποιά αστέρια τραγουδάνε τη καινούρια σου ζάλη

Ποιό ψέμα σε κρατάει στην αλήθεια κοντά

Πες μου ποιό φόβο αγάπησες πάλι

Ποιές λέξεις μέσα σου σαπίζουν και δεν θέλουν να βγουν

Ποιά ελπίδα σ' οδηγεί στην πιο γλυκιά αυταπάτη

Ποιά θλίψη σε κλωτσάει πιο μακριά από παντού

Πες μου ποιός φόβος σε νίκησε πάλι...


(Τρύπες, "Καινούργια Ζάλη")

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

με άγχωσε λίγο με τα πάμπολλα ερωτήματα αλλά μου άρεσε. ξέρεις το "βαράτε με κι ας κλαίω";

Ανώνυμος είπε...

μ' αρέσει και χωρίς μουσική επένδυση!
Ισμήνη

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Θα ειμαι σημερα το βραδυ στη συναυλια του Αγγελακα στο Gagarin.Οποιος θελει ας ερθει!!!

Ανώνυμος είπε...

Παρότι δεν είμαι οπαδός του αφηγηματικού ελληνικού ροκ, αυτό το τραγούδι μ'άρεσε πάντα.

ralou είπε...

Αχ! οχι! όχι!
Πόσο εσωστρεφής πια;

Καλά! συγνώμη!
Οπως θες εσύ...

Ανώνυμος είπε...

Διακρινω κατι η μου φαινεται?
γιωτα

ralou είπε...

Που πήγαν οι πάπιες καλο μου!
Ψάρια βλέπω τώρα ή μου φαίνεται;

ralou είπε...

Καλά! Ολη τη ντουλάπα σου θα μας εκθέσεις πια;

Καλό βράδυ.

Alkyoni είπε...

όταν ποστάρεις στίχους του Αγγελάκα..
να το βάζεις στο labels ανεκπλήρωτοι εφηβικοί και μετεφηβικοί έρωτες
σνιφ!

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera....

Se ligo tha peraso apo ton Kesari na do to monopetro :)

Nai,vriskome sthn Athina (eutixos!).

dodo είπε...

Δυνατό...

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για ροΐδη: Αυτό ξαναπέστε το!
Για Ισμήνη: Και εμένα.
Για πρέζα: Καλώς τον, μακάρι να μπορούσα. Τελευταία φορά που τους είδα πρέπει να ήταν το 96 ή 97 νομίζω. 'Οταν ήμην νέα ένα πράγμα.
Για giagiaduck: Καλώς μου την, μου έλειψες. Ελπίζω να είστε όλοι καλά.
Για Ραλλού: Και όμως έχει κι άλλο, αλλά όποτε πάω να καταρρεύσω βρίσκεται αυτό το καλό παιδί η Κερασιά και με συνεφέρνει. Για την ακρίβεια μου δείχνει πόσο μελοδραματικά ηλίθια μπορώ να γίνω. Επίσης έχω μια μανία. Δεν αντέχω τα αντικείμενα στην ίδια θέση για πολύ καιρό. Ο πρώην κουνιάδος μου έλεγε ότι το μόνο που δεν μπορώ να αλλάξω σπίτι είναι την μπανιέρα, εξ ου και αρνιόταν να μου αγοράσει εκείνη τη βαριοπούλα που ζαχάρωνα για μήνες.
Για Γιώτα:΄Οτι διακρίνεις να μου το λές γιατί και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω.
Για Αλκυώνη: Μπα η σωστή κατηγορία για αυτό το είδος των τραγουδιών, για μένα, είναι του φευγιού. Παλαιότερα μην ακούσω τραγούδι για φευγιό, μέσα εγώ. Το συγκεκριμένο ήταν το τελευταίο με φευγιό που άκουσα, έκτοτε τα αποφεύγω γιατί είμαι και επιρρεπής στις αποδράσεις, όχι τις σαββατιάτικες τις άλλες τις κανονικές.
Για μηχειρότερα: Ελπίζω να αποτίσεις τον πρέποντα φόρο τιμής απο μένα. Χαίρομαι που είσαι ακόμα εδώ. Φαντάζομαι το ίδιο και εσύ;
Για dodos: Ίσως το καλύτερο αυτού του είδους.
Καλό βράδυ σε όλους σας

kerasia είπε...

Δεν δουλεύω ποτέ πια τσάμπα.
Λέγε πότε περνάω για πληρωμή...
Οχι μόνο λόγια, να βλέπω τα τσέκια...

Mh Xeirotera είπε...

To timisa to monopetro :) Emina na xasko amilitos... telika den htan epi ths panepistimiu alla epi ths vukurestiu (noumenu oti milame gia to idio daktilidi).

Fysika xerome pu eime edo :)

Na eise kala h' mallon oxi: Cheers!

Alkyoni είπε...

μήπως labels φευγιό μετά του τραγουδιστή;;
δεν μπορεί κάπου θα υπάρχει μια μέση λύση....
:|
(αν δεν το χεις ήδη ακούσει ψάξε βρες του ίδιου με τον Βελιώτη απ τις "ανάσες των λύκων" ο "Κρίμα που δεν είσαι εδώ..."
labels ...άστο καλύτερα
φιλιά

allmylife είπε...

και να τον μάθεις τον φόβο που τον νίκησε πάλι, πρέπει να μπορείς να τον σεβαστείς...

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για μηχειρότερα: Χαίρομαι που κάποιος επιτέλους εκτίμησε μια εμμονή μου. Cheers και εγώ!!!
Για Αλκυώνη: Φιλιά
Για allmylife: Το πιο εύκολο και χριστιανικό εάν θέλεις είναι να σέβεσαι το φόβο του άλλου, το πιο δύσκολο -για μένα πάντα- είναι το να μη "σέβεσαι" τους δικούς σου φόβους. Και εγώ τους δικούς μου φόβους προσπαθώ να διαχειριστώ.
Επίσης ο σεβασμός των φόβων των άλλων πολλές φορές αποτελεί επικίνδυνη πρακτική. Π.χ. "Φοβάμαι τους ομοφυλόφιλους για χ,ψ, λόγους", στη πυρά οι ομοφυλόφιλοι. Σέβομαι το φόβο του άλλου που γεννά αυτή τη πρακτική; Εκτός εάν χρησιμοποιείς την εκδοχή του σέβομαι ως φοβάμαι γιατί εξαιτίας τους μπορεί εν δυνάμει να γίνουν επικίνδυνοι, οι άλλοι όχι οι φόβοι. Μπέρδεμα.......
Κατά τα άλλα χαίρομαι που ξαναγύρισες. Ελπίζω να ξαναβρείς γρήγορα αυτό που πραγματικά σε κάνει ξέχωρη και είναι οι εικόνες σου, αυτές που έχουν πηγή τους εσένα και το κίτρινο φως μιας λάμπας γραφείου (με μια υποψία πορτοκαλί μέσα συμπληρώνω εγώ).....

Unknown είπε...

Nerina mou,

Oraioi oi stixoi...
Ego to mono pou exo na po einai:
Never underestimate the power of denial....

ralou είπε...

Το "Κούλης" κατοχυρώθηκε.
Σημερα το βράδυ θα του τραγουδήσουμε μια άρια -ο Ν.- μπας και ανατριχιάσει και βγεί.
Εγω θα ξενυχτήσω περιμένοντας!
Αν δεν κοιμηθείς νωρίς να με σκέφτεσαι και να μου στελνεις good vibes για επιτυχή αποτελέσματα.
Καληνύχτα!

allmylife είπε...

κιτρινοπορτοκαλί είναι το φως της λάμπας μου...
με εξέπληξες.

και θέλω να σου εξηγήσω, γιατί "πάσχω" από ασάφεια στην γραφή, πως εννοούσα τους φόβους εκείνους που αφορούν σε μικροπρέπειες, εκδικητικότητα και μικροσυμφέροντα.
Μόνο αυτούς δεν σέβομαι.

Οι άλλοι, οι αρχέγονοι και οι μή,
αποτελούν πηγή σοφίας, σκέψεως, και σεβασμου.

Σε ευχαριστώ.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για Allmylife: Χωρίς να είμαι "καλή ψυχή" ποτέ δεν κατάλαβα πως μπορεί να μου κάνουν κακό τέτοιες συμπεριφορές, πέρα απο μια παροδική τσαντίλα που εντάξει μου προκύπτει. Δεν ξέρω αλλά ένα απο τα καλά της ηλικίας μου είναι ότι μου επιτρέπει να επιλέγω τι θα με αγγίξει θετικά ή αρνητικά και αυτού του είδους οι συμπεριφορές δεν ανήκουν σε καμία απο τις δύο κατηγορίες. Αλλά πάλι αυτά είναι θέματα που ο καθένας τα αντιμετωπίζει διαφορετικά..