Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Συνειρμοί


Όπως όλοι ξέρετε -αυτό θα πει υπερφίαλο άτομο, αφού θεωρώ δεδομένο ότι θα έπρεπε να το ξέρετε- είμαι μια σχεδόν μεσήλιξ, κάτι ελάχιστο υπολείπεται ώστε εγώ και το μισό του αιώνα να συναντηθούμε. Όχι δεν είναι ένα άλλο ποστ απόρροια της αναμενόμενης κρίσης των -ηντα. Λόγω ηλικίας λοιπόν πρόλαβα τα "Επίκαιρα". Όχι το περιοδικό -και το περιοδικό το πρόλαβα- αλλά αυτά στο σινεμά. Που πριν ξεκινήσει η ταινία είχαμε μια επισκόπηση της επικαιρότητας. Σε μια τέτοια λοιπόν επισκόπηση -άσχετο, δεν μου αρέσει αυτή η λέξη, αλλά δεν μου έρχεται καλύτερη, βλέπετε τον τελευταίο καιρό το κεφάλι μου είναι γεμάτο λέξεις, μοναχά λέξεις, για την ακρίβεια μοναχά ρήματα, ίσως φταίει το ότι διαβάζω και ξαναδιαβάζω το "Πεθαίνω σα χώρα" και είναι σαν να ξεδιψάω για να ξαναδιψάσω μετά από λίγο και να το ξαναδιαβάσω, οδηγημένη από μια ατέρμονη δίψα, αλλά αυτό είναι θέμα άλλου ποστ, σε μια τέτοια λοιπόν επισκόπηση, για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα, είχα δει το εξής:

Στην Ινδία σε κάποια φάση αποφασίστηκε να παρθούν δραστικά μέτρα ελέγχου των γεννήσεων και έτσι υιοθετήθηκε ως μέτρο η στείρωση των αρσενικών. Για να πεισθούν χρειαζόταν να τους δοθεί κάποιο αντάλλαγμα. Η σκηνή λοιπόν διαδραματιζόταν κάπως έτσι:

Χώρος: Σκηνή από αυτές που χρησιμοποιούν οι ανθρωπιστικές οργανώσεις για να στεγάσουν τις δραστηριότητες τους, κάπου στη μέση του πουθενά. Ινδός σκεφτικός και λίγο αναποφάσιστος μπαίνει μέσα συνοδευόμενος απο χαμογελαστό νοσοκόμο. Επόμενη σκηνή: Ο Ινδός βγαίνει έξω χοροπηδώντας και πασιφανώς ευτυχής, κρατώντας στο χέρι του το αντάλλαγμα της απολεσθείσης γονιμότητας του: ΕΝΑ ΤΡΑΝΤΖΙΣΤΟΡΑΚΙ....

Όλα αυτά δε να προβάλλονται σε γρήγορη κίνηση σαν να έπρεπε να προλάβουν κάτι. Όχι δεν θυμάμαι εάν είχε εκλογές τότε. Χωρίς να το ξέρω, είμαι σίγουρη ότι το ραδιοφωνάκι λειτουργούσε μόνο με μπαταρίες και μάλιστα χρησιμοποιημένες.

Επίσης δεν είμαι σίγουρη για το ποιος ρημαδοσυνειρμός μου ξαναέφερε αυτή τη σκηνή στη μνήμη........

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tωρα γιατι και μενα κατι μου θυμιζει ολο αυτο δεν ξερω...
Ισως συναντηθηκαν οι συνυρμοι μας

φιλια πολλα
Ολοι διψαμε αυτες τι μερες
γι αυτο που εφυγε
Γιωτα

Mh Xeirotera είπε...

An egine me th gnosth methodo, ekeinh h stirosh htan anastrepsimh (me h' xoris epistrofh tis amivhs, adiaforo).

H dikh mas omos?

(Kalhmera)

Μαριλένα είπε...

Πω πω τι μου θύμησες..

Θυμάμαι τον αδερφό μου έξαλλο να μιλά για τη στείρωση που επέβαλλε η Ιντιρα Γκάντι (καμμία σχέση με τον Γκάντι, απλη συνωνυμία) μα εντελώς έξαλλο, λες κι απειλητο το δικό του όργανο.
Και μάλιστα από γυναίκα, κι αυτό πονούσε πιο πολύ. Ω ναι, σίγουρα πιο πολύ.

Φιλιά πολλά, μου έλλειψες :)

industrialdaisies είπε...

Συνειρμικά πάντα με έκανες να σκεφτώ πόσα πολλά διατίθεται να θυσιάσει κάποιος έναντι γελοίου ανταλλάγματος σε fancy περιτύλιγμα... Όταν δεν ξέρει. Ή όταν δεν τον νοιάζει. Ή όταν πεινάει. Ή όταν απλά είναι ηλίθιος...

Άραγε, εμείς σε ποια κατήγορία να ανήκουμε με όλα αυτά που έχουμε ανταλλάξει για κουτιά από μπετόν;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μ' εμενα τώρα, που είμαι ένα βήμα μικρότερο αυτού του ...σημειωτόν προ των πρώτων -ήντα, συμβαίνει οτο εξής περίεργο και μόνο όταν "πατάω" το κουμπί :
ναυτίες...ζαλάδες...λιποθυμικές καταστάσεις
Και να σκεφτείς πως και στα πέντε τους, ......"δεν είπα κεφάλι"
Βρε λες;
:-(

MenieK είπε...

Τι είπατε ότι έδινε? Για μισό...
Αγάπη μουουου.... ΠΟΥ το βρήκες το ινδικό ραδιοφωνάκι χρυσέ μου? Και μάλιστα λίγο μετά τη γέννηση του βλασταριού μας?

just me είπε...

Καλό σου βράδυ και φιλιά στις νεραϊδούλες.

Mh Xeirotera είπε...

Kalo mhna :)

Alkyoni είπε...

καλά είμαι ...
απλά δεν βρίσκω διάθεση να γράψω ή να σχολιάσω οτιδήποτε στα μπλογκ.
Περνάω κάθε μέρα σας διαβάζω..κάποια στιγμή ίσως βρω διάθεση να γράψω κι εγώ κάτι.Προς το παρόν μου φαίνονται όλα χωρίς νόημα.
Καλό μήνα να έχουμε -όσο γίνεται...
φιλιά

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Καλημέρα :)

Σ.

Μαριλένα είπε...

Kαλό μήνα.
Καλό και ήσυχο μήνα.
Φιλιά πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα!...μακάρι όλα καλύτερα...

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου έρχεται συνέχεια ο εξής συνειρμός: Tα Μπαομπάπ! (Που όταν είναι μικρά είναι ακίνδυνα, αλλά όταν μεγαλώσουν είναι ικανά να πνίξουν τον πλανήτη σου....)
Καλά βαψίματα εύχομαι!
Ισμήνη

tassoula είπε...

Καλό μήνα (καλύτερο μήνα) σε όλους σας!!

dodo είπε...

Σκέπτομαι όλα εκείνα τα ζευγάρια που έχουν δώσει περιουσίες σε απόπειρες εξωσωματικής...