Κυριακή 5 Αυγούστου 2007

Έτσι



Όταν γεννιέται ο άνθρωπος


ένας καημός γεννιέται


όταν φουντώνει ο πόλεμος


το αίμα δε μετριέται.


Καίγομαι καίγομαι


ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά


πνίγομαι πνίγομαι


πέτα με σε θάλασσα βαθιά.


Ορκίστηκα στα μάτια σου


που τα 'χα σαν βαγγέλιο


τη μαχαιριά που μου 'δωκες


να σου την κάμω γέλιο.


Καίγομαι καίγομαι


ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά


πνίγομαι πνίγομαι


πέτα με σε θάλασσα βαθιά.


Μα συ βαθιά στην κόλαση


την αλυσίδα σπάσε


κι αν με τραβήξεις δίπλα σου


ευλογημένος να 'σαι.


Καίγομαι καίγομαι


ρίξε κι άλλο λάδι στη φωτιά


πνίγομαι πνίγομαι


πέτα με σε θάλασσα βαθιά.


Νίκος Γκάτσος, Σταύρος Ξαρχάκος

12 σχόλια:

Mh Xeirotera είπε...

Την ώρα που γεννιόμουνα σχολάγανε οι μοίρες
μονάχη μου καθόμουνα κι απ' τη ζωή κρατιόμουνα
κρατιόμουνα σ' ένα καφάσι μπίρες
μονάχη μου καθόμουνα κι απ' τη ζωή κρατιόμουνα
κι ονειρευόμουνα σ' ένα καφάσι μπίρες.

Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου

:)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Ναι :)

Ανώνυμος είπε...

Υπεοχο τραγουδι απο τα αγαπημενα μου οπως κι αυτο που εγραψε ο Μηχειροτερα
Ακου τι γινεται Ο ιδιοκτητης μας αυτες τις μερες δεν βαζει και μας μεσα Νερινα μου Κατι η ζεστη κατι το τωρινο κρυο...ξερω εγω Παντως τουτο εδω εφτασε που εγραψες

Φιλια πολλα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"....κι αν με τραβήξεις δίπλα σου

ευλογημένος να 'σαι...."

NA ΠΑΡΑΦΕΡΕΤΑΙ...ΝΑ ΠΑΡΑΦΕΡΕΤΑΙ....ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ralou είπε...

Καλησπέρα!
Γιατί;
Καληνύχτα!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλή μέρα σε όλους σας, Δευτέρα πια.
Για Ραλλού: Το λέει ο τίτλος καρδιά μου. Γιατί; Έτσι...

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=C3ky9BfQQ7E

Η αγαπημένη μου σκηνή απο το "Ρεμπέτικο" είναι αυτό το τραγούδι. Η Σωτηρία Λεονάρδου πραγματικά υποφέρει εκείνη τη σκηνή... Φοβεροί και τρομεροί στίχοι!

Σ.

Μαριλένα είπε...

Ψάρια τηγανίζεις
μεσ' το μαγεριό
άστα να καούνε
κι έβγα να σε δώ.

:)))

Greca είπε...

μια καλη βδομάδα μονο περασα να πω! τι όμορφο!!! φιλια!

dodo είπε...

Η φωτογραφία καρφώνει...

MenieK είπε...

Το καλύτερο σχόλιο-tribute στην Χιροσίμα σήμερα...
Η γιαγιά σου θα ήταν περήφανη :)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

-Για διαιρέτη: Σε έχασα. Ακόμα διακοπές;
-Για Μαριλένα: Βγαίνω, βγαίνω...
-Για Greca: Καλό σου βράδυ πια από μένα.
=Για dodos: Βούλα Παπαϊωάννου, τίτλος "Αναμονή"
-Για Meniek: Τα πολλαπλά διαβάσματα, κινδυνεύοντας να χαρακτηριστώ μονότονη, το επαναλαμβάνω "κυρία μου με εκπλήσσετε".