Παρασκευή 17 Αυγούστου 2007

Τα χρέη στο blogging και στα χαρτιά πρέπει να πληρώνονται

Αγαπητέ Μάνο, πρώτα έρχομαι να ζητήσω συγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά σήμερα τελείωσε -λέμε τώρα- το σιδέρωμα. Ζήτησες πέντε ηθοποιούς. Δεν έχω πέντε έχω 1005, αλλά θα παραμείνω πίστη στις προδιαγραφές του παιχνιδιού και θα καταθέσω τους πέντε μου, νοιώθοντας όμως ότι σε ψιλοπαραπλανώ, γιατί ποτέ δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω εύκολα ηθοποιούς από τους ρόλους και ρόλους από τη φωτογραφία, τη μουσική ή τη σκηνοθεσία, με αποτέλεσμα να έχω μια μεγάλη γκάμα "αγαπημένων ηθοποιών" για την ακρίβεια αγαπημένων ρόλων και ταινιών και σκηνοθετών. Π.χ. λατρεύω τον Νίκολσον, αλλά θεωρώ ότι όταν τον σκηνοθέτησε ο Αντονιόννι τα αποτελέσματα ήταν τραγικά. Ή λάτρεψα ας πούμε τον Τσίτσο και Φράνκο στο "Χάος" των Ταβιάννι. Για να μην μακρυγορώ -διότι όπως υπαινικτικά ανέφερα και παραπάνω το σιδέρωμα δεν έχει τελειώσει-, οι πέντε:

....... προφανώς για το σπινθηροβόλο βλέμμα........

...γιατί αυτή η γυναίκα μοιάζει να έχει κληρονομήσει τα καλύτερα γονίδια

της γενιάς της....

......γιατί έχοντας δει σχεδόν όλες τις ταινίες της δεν βρήκα καμία που να μην θέλω να ξαναδώ.......

.........γιατί η ευκολία του να παίζει καταντούσε σκάνδαλο.........

........γιατί η σκηνή από το "Εκβους" που φωνάζει στη γυναίκα να σκάσει ακόμα και μετά από τόσα χρόνια με.....(δεν βρίσκω τη λέξη) το ίδιο.........

Φιλιά από όλους μας σε όλους



22 σχόλια:

tassoula είπε...

και απο εμάς σε εσάς!
Επιμένω
εχω πολύ σίδερο..
..να φέρω την οικογένεια να βάλουμε ενα χεράκι???

Greca είπε...

καλησπέρα! ωχ και γω χρωστάω :(
ολιγόλογο αλλά κατατοπιστικότατο! σε βρίσκω σωστότατη! ;)
φιλιά!

guerrero7,62 είπε...

Ξεχασες τον Γαρδελη...

Ανώνυμος είπε...

Eγω προταγωνιστω αυτες τις μερες
στο μερες τρελας
Μετακομιση απο το εξοχικο στο σπιτι,βαψιμο στο σπιτι, κι εχω και σιδερο...το οποιο αναρωτιεμαι να το φερω στο κεφαλι μου η να το αφησω να κανει την δουλεια για το οποιο κατασκευαστηκε
Την αγαπη μου
Υπεροχο
Να σαλταρω η να σαλπαρω?
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Με προβλημάτισες... μπερδεμένο γούστο... ;)

Mh Xeirotera είπε...

Hello :)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

& Τασσούλα μου κάθε βοήθεια ευσπρόδεκτη, αλλά δεν ξέρω για σένα, εγώ πλέον είμαι στη φάση ο θεός να βάλει το χέρι του. Πολλά φιλιά με εξιδείκευση στο Σβούρα..
& Για greca: Την καλημέρα μας
& Για guerrero7,62: Keep bloggin, από μια μικρή επίσκεψη στο μπλογκ σου ψυλλιάζομαι ότι είναι ένας καλός λόγος για να μην πας για κυνήγι (άνοιξε και η κυνηγετική περίοδος και όσο να πεις ακόμα και ένα κυνηγός λιγότερος είναι κέρδος)..
& Για Γιώτα: Χαρά μου το σίδερο φέρτο σε όποιο κεφάλι σου τη σπάει... Φιλιά
& Για Μάνο: Αυτό του μπερδεμένου με κυνηγάει μια ζωή. Πάντως σε επίπεδο φιλμογραφίας εκεί που είμαι απολύτως σταθερή είναι τα καρτούν. Τώρα που το σκέπτομαι είναι και το μόνο πράγμα που έχω κατασταλάξει :)))))
& Για μηχειρότερα: Hello και πάλι hello :)))))

Ανώνυμος είπε...

τι μου θυμίζεις να δεις....

guerrero7,62 είπε...

κυνηγος;
Καμμια σχεση,καραβανας ειμαι dear...

tassoula είπε...

Και εδώ τα ίδια.Με τον Σβούρα να σπάει τα πάντα στο πέρασμα του, βλέπω το σίδερο και αναρωτιέμαι πως φαίνονται τα ρούχα που πέφτουν απο τον 4ο.Πολλά φιλιά σε ολους!

Greca είπε...

εδώ το καλό σιδέρωμα αααα
κάνουμε και πιέτες άμα θέτε!
φιλιάααααααααααα

Ανώνυμος είπε...

greca (ειρήνη) τελείωσε πια το σιδέρωμα....ε Νερίνα;;;;Τελείωσε;;;;

Μαριλένα είπε...

Σιγά μη τέλειωσε!!
Βρε, τελειώνουν ποτέ τα κακα πράματα;

Φιλιά Νερίνα μου πολλά :)))

dodo είπε...

Και οι πέντε, υπέροχοι/ες!
Σιδέρωμα κατακαλόκαιρο, μοιάζει με τιμωρία που επέβαλε ο Δίας- τί τού κάνατε; :-)))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Kαλησπέρα και Καλή εβδομάδα!

Γλαρένιες αγκαλιές

ralou είπε...

Σημερα βγήκα παό την θερινή ραστώνη και βγήκα παγανιά.

Ο τζακούλης μ αρέσει και εμένα. Οπως και το βαρύ πυροβολικό.
Ακομα και όταν παραβάρυνε...

Να σου πω!
Εντάξει,είσαστε πολυμελής οικογένεια αλλά αυτό με το σιδέρωμα, σαν εμμονή μου κάνει παιδί μου.
Για πρόσεξε το !
ΧΧ

just me είπε...

Βρίσκω το σίδερο την πιο... ποιητική (καλά, μη φωνάζεις!) δουλειά του νοικοκυριού _όσον αφορά όλες τις άλλες (πλην μαγειρέματος, βεβαίως) έχω προ πολλού αποδεχτεί την ηθική και ιδεολογική ντροπή να πληρώνω για να μου τις κάνουν (και αφού πληρώνω να μου τις κάνουν, συνήθως ζητώ να μου κάνουν και... το σίδερο, χαχα!)

(Μου έλειψες, το ξέρεις;)

MenieK είπε...

Ελεωνόρα της Ακουιτάνης στο Λιοντάρι του χειμώνα με τον Πήτερ Ο Τουλ Ερίκο... Δεν έχω καλύτερο
(Εγώ τώρα αυτό το έχω ξαναποστάρει. Αλλα ο μπλογκοθεός κι η Γκουγκλ ξέρουν τι απόγινε. Ή το κοιτάζει έκπληκτος κάποιος/η χριστιανός/η (και πάσα άλλη θρησκεία δεκτή, μη χαλιέστε) και αναρωτιέται "τι τέλει να πει το ποιητη?" ή απλά χάθηκε ως διάττων αστήρ στο μπλογκοσύμπαν. Και στις δυο περιπτώσεις απλώς αποδέχομαι τη μοίρα μου και το ξαναποστάρω :)

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera :)

just me είπε...

ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ, ΛΕΜΕ!!!

(τι να κάνω για να σε συγκινήσω, να υποσχεθώ ότι θα έρθω να σου σιδερώσω τα πλυμένα των δεύτερων διακοπών σας;;;)

Emilly είπε...

Αν είναι βοηθάω και εγώ στο σιδέρωμα ρε παιδιά!
Νερίνα καλημέρα!

Mh Xeirotera είπε...

Sthn anagkh na sideroso ki ego... gia deuterh fora sth zoh mu. Xalali :(

Geia su Nerina!