Σάββατο 11 Αυγούστου 2007

Πρωινό ξύπνημα



Συμβάλλοντας με τον τρόπο μας, στα όσα τρομακτικά αλλά και τρομοκρατικά (όρα διαφήμιση Greenpeace) ακούγονται γύρω μας, αλλάξαμε το template του blog επαναφέροντας το παλιό, αλλά διαχρονικό πιγκουϊνοtemplate, επισημαίνοντας, ότι άμα δεν βάλουμε μυαλό, πολύ σύντομα θα κολυμπάμε μαζί με πιγκουϊνους, φώκιες, θαλάσσια λιοντάρια και άλλα συμπαθή δίποδα, τετράποδα και άποδα πλάσματα του ζωϊκού βασιλείου.

Από την άλλη και με δεδομένο ότι αγαπημένος μου προορισμός είναι η Παταγωνία, κρατάω μια επιφύλαξη για το πόσο βαριά θα μου πέσει αυτή η προοπτική.........

Καλή μέρα σε όλους και όλες σας

*** Σχολιασμός φωτό: Εμείς πάντως ως οικογένεια το βιολί μας........

Υ.Γ. Σχόλια του στυλ "δεν σου έκατσε το προηγούμενο και από ανάγκη χρησιμοποίησες το παλιό template", θα χαρακτηρισθούν στη χειρότερη περίπτωση εύστοχα......

10 σχόλια:

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Αυτά είναι! Καιρό είχα να απολαύσω τόσο πολύ κειμενάκι σου,συμβάλλει βέβαια ο Elvis. BTW πιστεύω οτι το concept "συνοφρυωμένο αγοράκι τα χώνει στους ενήλικες" δεν ταιριάζει στη Greenpeace.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ :)

Σ.

Μαριλένα είπε...

Καλημέρα συντρόφισα.
Σαλτάρισα!!
Το μωρό μου κόλλησε ίωση κι έχει 38 πυρετό.
Ευτυχώς που κάνει εμετό που και που κι έτσι είναι αποδεδειγμένα ίωση, οπότε περιορίζομαι να συμπάσχω κι εγώ κάνοντας ακριβώς το ίδιο οσάκις τρέχει αυτή στο μπάνιο και δεν έχω πάρει ακόμα ασθμαίνοντας τον παιδίατρο.

Η διαφήμιση της γκρινπις ειναι, απλά, συγκλονιστική!
Την καινούρια την είδες με το αιρ κοντίσιον;
Καλή, αλλά όχι όσο ο πιτσιρικάς.

Τρίτον και τελευταίον: παρακαλώ πάρε μαζί σου την Ελένη στην Παταγωνία.
Αποφάσισε ότι ειναι και ο δικός της ονειρεμένος προορισμός.
'Η όντως ο συνδυασμός φωτιάς-πάγου την ξετρελαίνει ή δεν υπάρχει κάτι πιο μακριά από μένα!

Πολλά φιλιά και ακολουθεί ποστ του ραφακίου που θέλει να γράψει στα κορίτσια.

Μαριλένα είπε...

γεια σας κοριτσια.Τι κανετε καλα;εγω ειμαι αροστη ομος περναι λιγο η αροστηα.Και μολης ηπια το φαρμακο μου περασε λιγο και σινιλθα. Και νωμιζω οτι αυριο θα παιρασει η θα ειμαι καλιτερα απο τορα.Παντος ξερω οτι ειμαι καλιτερα.πολα φιλια Ραφαηλια

N.Ago είπε...

Γεια σου!
Το δώρο σου, το είδες στο blog μου;

Mh Xeirotera είπε...

All time classic :)

dodo είπε...

Παλιά, καλά, δοκιμασμένα πράγματα! ;-)

bibas είπε...

ciao nerina

Ανώνυμος είπε...

ax! στο προηγουμενο δεν μπορουσα να αφησω μυνημα εσκασα
Φιλια πολλα
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Λες το σπιτι μου να γινει παραθαλασσιο τελικα?
Να ετοιμασω απο τωρα ταμπελες
rooms- toolet?
γιωτα

Mh Xeirotera είπε...

Kalh evdomada :)