Τρίτη 14 Αυγούστου 2007

πρωινό ξύπνημα





Καλημέρα σε όλους σας.

Πολλά πολλά φιλιά στη Ραφαηλία, το βλαστάρι της Μαριλένας, που αναρρώνει από μια "αροστηα". Διατήρησα την ορθογραφία της λέξης, γιατί πάντα πίστευα ότι η αρρώστια ενός παιδιού, όσο απλή και να είναι, δεν αποτελεί παρά μια ανορθογραφία. Ευτυχώς όπως μαθαίνω, συνηγορούντος και του ότι η Ραφαηλία είναι "χορτοφάγος", η γαστρεντερίτιδα την έκανε με μικρά πηδηματάκια.

Αυτό τον καιρό η οικογένεια ζει την απόλυτη παραφροσύνη, ζώντας σε ρυθμούς άρρυθμους και αρκούντως εξοντωτικούς. Ναι, καλά το καταλάβετε: παιδιά τέσσερα, ενήλικες τρεις, γάτος ένας, σκυλί ένα, χελώνες δύο. Ακόμα και ένα καναρίνι, που το βρήκαμε στο μπαλκόνι μας πεινασμένο και αδύναμο, αφού πήρε δυνάμεις, την έκανε, θεωρώντας ότι ο κόσμος έξω από το σπίτι μας είναι προτιμότερος και σαφώς ευκολότερος και έτσι μας έμεινε το κλουβί και η τροφή που του αγοράσαμε (όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει mail να του τα στείλω).

Ναι και αυτό καλά το καταλάβατε: Ακόμα δεν έχω τελειώσει το σιδέρωμα. Αυτή τη σχέση σιδερώματος και διαταραγμένης ψυχικής γαλήνης που με διακατέχει πρέπει να τη ψάξω, αλλά πάλι με τόσο σίδερο, πότε να προλάβω....

Α! Just καλώς μου το.

N. Ago εγώ ευχαριστώ που μου επέτρεψες να συμμετάσχω σε αυτή την ιστορία.

Μάνο δεν ξέχασα, αλλά έκανα τάμα: άμα δεν τελειώσω το σίδερο παιχνίδια και άλλα συναφή χαλαρωτικά δεν έχει..

Μουσική επένδυση (κατάλληλη για σίδερο και όχι μόνο)

* Ως συνήθως η μουσική σε αυτό το blog ανήκει στην κατηγορία "τρεις λαλούν και εμείς χορεύουμε". (Πάλι καλά που αυτό τον καιρό ο Κασσιανός μάλλον είναι σε διακοπές) .........

10 σχόλια:

tassoula είπε...

Καλημέρα σε όλους σας!Να έρθουμε και εμείς με το σιδερο μας να γινουμε πολλοί?????

Μαριλένα είπε...

Kαλημέρα :)
Αχχ, με συγκίνησες μ' αυτό το θαυμάσιο ποστ για το Ραφαηλάκι μας. Και πόσο καλά το είπες: ανορθογραφία κι η πιο απλή αρρώστια είναι για τα παιδιά..

Ναι, είναι καλά πια, δόξα τω Θεώ και σταμάτησε το "να γράψω κι εγώ στις φίλες σουουου!!!!"

Σ' όλα τα υπόλοιπα, μια από τα ίδια.
Γάτες, χελώνες, παπαγάλος που εμαζέφθη από το δρόμο (αλλά αυτός παρέμεινε), άσε, άσε.

Το σίδερο ένα βουνό, αλλά σκέφτομαι να δωροδοκήσω την Ελένη, δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω μόνη μου, φοβάμαιαιαιαι..

Πολλά φιλιά σας στέλνουμε (κι αν μπορέσω και έτερον βιντεάκι) :)))

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΕΡΙΝΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΩΙΝΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΛΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πρωτίστως περαστικά στο Ραφαηλάκι!
΄Οσο για σίδερο....σίδερα ήθελα να πω..ό,τι μάρκες θέλετε διαθέτουμε...
Διότι τρώνε και πολλές τούμπες τα δικά μας, δεν έχουν εξασκηθεί ακόμη στα ακροβατικά...
΄Ερχομαι με το πρεσσοσίδερο για ενισχύσεις..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πάντως εγώ προτιμώ να αποφεύγω το σίδερο. Δε με ξέρεις, οπότε δνε προτέινω να φέρω ρούχα, εκτός αν θες να σου καθαρίσω εγώ το σπίτι κι εσύ να κάνεις το σίδερο.

Mh Xeirotera είπε...

Mia fora phga na sideroso (mia kokkinh lacoste gia ena party sto Texas, hthela na kano figura), ekapsa to trapezi, katestrepsa th mplouza ke perasa ke xalia. To episodio htan ligotero dramatiko apo thn hmera ekeinh, ton 14 mu xronon, pu eixa ftiaksei rizi me fotistiko petreleo, kata lathos fysika. H kuzina eixe ginei keomenh vatos ke ego sto rolo ths ginekas tu Lot. Stili alatos. Den ksanasiderosa. Ksanamagirepsa omos, eutixos.

Cheers!

Ανώνυμος είπε...

Σχολιαζω βραδυ, αλλα μολις διαβασα αυτο το ποστ εμεινα με νεα ΤΕΡΑΣΤΙΟ χαμογελο!!Το Ραφαηλάκι ειναι Super και επιστρεφει για νεες περιπετειες!! :) :)

Ανώνυμος είπε...

περαστικα στο Ραφαηλακι
Περαασρικα και σε σενα
βεβαια μου θυμιζεις δικες μου καταστασεις Αλλα εχω το ελαφρυντικο οτι εχω μονο γατο και καναρινι δεν εχω σκυλο και χελωνα
Εχω ομως σιδερο ...Φιλια πολλα
Γιωτα

Μαριλένα είπε...

Γλαρένια μου, ψιθυράκι και Γιώτα ευχαριστώ πολύ για το Ραφαηλάκι μου.
Να 'στε καλά και φιλιά πολλά.

Νερίνα μου, καλησπέρα

:)))

Ανώνυμος είπε...

:) :*