Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

Πρωινό ξύπνημα



When the night is set to freeze


10 σχόλια:

tassoula είπε...

Τέλεια!!
Καλησπέρα:)))

Ανώνυμος είπε...

Na τα χαιρεσαι παντα ετσι σε ανεμελες και χαρουμενες στιγμες
να ζειτε ολοι σας
Φιλια πολλα
Γιωτα

just me είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
just me είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
just me είπε...

...και ο γκρίζος κόσμος ξανάγινε ρόδινος, ως ώφειλε!
(Να μου της φιλήσεις γλυκά. Και τις τέσσερις!)

ΥΓ. Και επειδή είμαι γνωστή party-spoiler, μην ξεχάσουμε να ρωτήσουμε τον φίλτατο Konstantino Mhxeirotera, όταν θα επανακάμψει,
γι' αυτό εδώ, γιατί δεν ξέρω τι κάνετε εσείς, αλλά τη βαφτιστήρα μου συμφωνήσαμε με τη μάνα της να την πάμε για αποτοξίνωση (αλλά αν είναι της μοίρας της...)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!
Μα..για πες μου... και οι 4 νεράϊδες δικές σου;
ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ!!!!

4+1 φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

guerrero7,62 είπε...

Κανα να ζησουν και να τις χαιρεσε αυτο εννοειτε αλλα.....ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,ΛΥΠΗΘΗΤΕ ΜΑΣ......

Emilly είπε...

Πολύ καλές! Δεν πιστεύω να είναι και κανένα αγοράκι εκεί μέσα και να μη βλέπω καλά;

Ευλογία τα παιδιά (+)
στην παραλία

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΕΙΑ και παιδιά και ανήψια...
Ρε Νερίνα να σε ρωτησω κάτι που είναι απορία της συζύγου μου εδώ και καιρό;;; Με την μουσική, ΤΙ σχέση έχεις; (είναι καθ.πιάνου!)

Μαριλένα είπε...

Πάντα καλά, πάντα χαρούμενα, πάντα η μια κοντά στην άλλη.
Να μου τις φιλήσεις όλες, ξεκινώντας απο την πριγκίπισσα.