Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2007

Μετά από ένα χρόνο και 272 post

......το ερώτημα παραμένει το ίδιο:


Μα που πήγε το πρώτο μου post;



Σ
το δικό μου υπολογιστή στέκει πεισματικά αμετακίνητο, στον υπολογιστή του καλού μου πεισματικά άφαντο. Και όμως είναι εκεί, το βλέπω! Μια σειρά από γράμματα του αγγλικού αλφαβήτου στη σειρά. Όχι, τώρα τα πράγματα χειροτέρεψαν. Χαθήκανε τα προηγούμενα και στη θέση τους εγκαταστάθηκε ένα ελληνικότατο «π».
Τι στο διάολο θέλει ο Ευκλείδης στο κείμενό μου; Μην φανταστείτε ότι το σκέφθηκα μόνη μου. Διαστροφική μνήμη έχω και καλή επιλογή σε άντρες κάνω. Κάτι μου ‘λεγε το «π», ρώτησα και έμαθα από τον καλό μου.


Θα μου πεις γιατί τόση φασαρία για ένα χαμένο post; Μα ήταν το πρώτο μου! Υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είναι κάτι σαν μανιφέστο και δεν μπορώ να το καταλάβω ούτε εγώ. Ένα «π». Όπως πατέρας, Πέτρος, παραμύθι, πεπονόφλουδα, πατρίδα, πεπρωμένο, πεπόνι κ.λ.π. Πανιφέστο κατάντησε και σαν τέτοιο για την ώρα αρνούμαι να το συνεχίσω.

Υ.Γ. Η φωτογραφία είναι απο το National Geographic. Απορία, είναι πεταλούδες ή πιβελούλες αυτά που ίπτανται;

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ψάξε καλά κοπέλα μου...κάπως θα γίνει και θα λυθεί ο "γόρδιος δεσμός". Στο λέει ο π.π. (πατέρας-πεπόνι). Καλημέρες!!

just me είπε...

Πολύ μου τη δίνει όταν με πιάνουν οι συγκινήσεις μου και δεν μπορώ να πω εξυπνάδες!


Xρόνια πολλά, να σας χαιρόμαστε όλους, σας ευχαριστούμε που είστε εδώ!!!

Σε φιλώ (και κάνω μεταβολή ταχύτατα, για να καθαρίσω αθέατη τα γυαλιά μου, η μύωψ...)

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Λιβελούλες είναι.

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση :)

Σ.

MenieK είπε...

Π όπως πάει πέταξε (το, η microsoft, έχει άποψη).
By the way ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ σε διαβάζω (λές να είναι αυτό το π?)

Ανώνυμος είπε...

Περασε κιολας ενα χρονος?
Να τα χιλιασεις γιατι αξιζει

φιλια πολλα
Γιωτα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φιλί γιορτινό!
Να τα 1000σεις!!!!!
΄Εχεις πολλά να προσφέρεις!!!

Για πεταλούδες ,μου μοιάζουν... αλλά και πιβελούλες να είναι
στις δικές σου αναρτήσεις μικρές νεράϊδούλες είναι...
λάθος... περαϊδούλες...

Τον ...τσακίσαμε τον Ευκλείδη απόψε...

Γλαρένιες αγκαλιές

Μαριλένα είπε...

Περισπωμένες είναι :)

φιλιά και καλό μήνα (σε όλους σας)

πάντα..

tsopanis είπε...

Χρόνια πολλά σου και καλό μήνα.
Καλή φάση θα ταν πάντως ,με το κλείσιμο του πρώτου χρόνου ενός ιστολογίου να γίνεται post το παρθενικό...
Ιδέα έδωσες και (μάλλον) δε θα ξεχάσουμε ,κατά Δεκέμβρη μεριά, να το πράξωμεν... :P
Α,,, και καλή εβδομάς!!!

tassoula είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!
Πέρασε ένας χρόνος ε?
Δεν θα σου πω να τα χιλιάσεις.Θα σου πω να είσαι εδω όσο αντέχεις να σε χαιρόμαστε!
Πολλά φιλιά σε όλους σας!