Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

Και τώρα "Η ΔΉΛΩΣΗ"



Ευχαριστώ για την ανανέωση της εμπιστοσύνης στο πρόσωπο μου και κατ' επέκταση στο blog. Θέλω να δηλώσω ότι εγώ ήμουν "ΠΑΡΩΝ" και θα παραμείνω "ΠΑΡΩΝ".

Εκ της διεύθυνσης

Υ.Γ.1: Κάνω τη δήλωση εδώ γιατί ζήτησα το Ζάππειο αλλά δεν είχαν τελείωσει τη φασίνα. Δεν είχαν κάνει ακόμα τζάμια.

Υ.Γ.2: Ξέρω ότι το σωστό θα ήταν να δηλώσω "ΠΑΡΟΥΣΑ", αλλά όπως και να το δεις το "ΠΑΡΩΝ" είναι σαφέστατα πιο στιβαρό ως δήλωση πρόθεσης και είναι και δοκιμασμένο.

Υ.Γ.3: Είναι νομίζω προφανές ότι ο συγκερασμός της φράσης "ανανέωση εμπιστοσύνης" και της λέξης "παρών" καταδεικνύει την ενωτική κατεύθυνση του συγκεκριμένου blog.

Υ.Γ 4: Και για να μην ξεχνιόμαστε "όμορφη μέρα να έχετε" .....

11 σχόλια:

Mh Xeirotera είπε...

Th dikh mu psifo thn exeis!

Me to kalo :)

helorus είπε...

Είσαι άξια εγγυήτρια της ενότητας της παράταξης. Συνέχισε με θάρρος το δημιουργικό σου χρέος. Με συντροφικά χαιρετίσματα...

just me είπε...

Π-αρών, όπως Π από Π-οστ. Κάτι ήθελε να σου πει το Π-νεύμα τούτου του μπλογκ και _ευτυχώς_ μοιάζει να το άκουσες (ό,τι που είχα αρχίσει να βάζω κακό με τον _μικρό_ νου μου!)

Φιλιά, Π-αμφιλτάτη!

ralou είπε...

Μπλογκογέννεθλια και ήμουν αΠούσα!
Πληροφορίες ότι υπαίτιος της απώλειας του (Π)ρωτου (Π)οστ είναι το (Π)ατουσάκι ελέγχονται ως ανακριβείς.
Ειναι διαόλι αλλά δεν έχει εκπαιδευτεί ακόμα στα Ιντερνετικά.

Να σου πω!
Σε ξέρω ενα ολόκληρο χρόνο ε;
Τζέμινι Κρίκετ μου!
Τι θα κανα χωρίς εσένα!
Φιλιά και ευχές.

MenieK είπε...

Δέχεστε ψήφο εμπιστοσύνης από τα μέλη αποκλειστικά, ή δικαιούνται και οι φίλοι?
Έχετε διασφαλίσει τις δημοκρατικές διαδικασίες και την ενότητα σε περίπτωση ατυχούς αποτελέσματος?
Οι διπλοψηφίσαντες τιμωρούνται?
Η διακήρυξή σας των είκοσι σημείων(ας είναι και λιγότερα, αλλά κάτι να έχουμε στα χέρια μας να αντιμετωπίσουμε τον οχτρό, που θα επιχειρήσει με ρεσάλτο να καταλάβει το blog) πού είναι?

guerrero7,62 είπε...

Εγω παλι ως μελλοντικος ηγετης αυτου του blog θελω να ζητησω συγνωμη απο τον απλο blogger για αυτη την αντιαισθητικη εικονα....

tassoula είπε...

Καλή νύχτα να έχετε!!

Unknown είπε...

Pote dineis thn proti sunenteuksi????

Unknown είπε...

Pote dineis thn proti sunenteuksi????

Ανώνυμος είπε...

Ηρθα να ψηφισω Δινω ψηφο εμπιστοσυνης
με θερμους χαιρετισμους και φιλια
Ο αγωνας συνεχιζεται ...ελπιζω ολοι να ειστε καλα Την αγαπη μου
Γιωτα

Pastaflora είπε...

καταθέτω κι εγώ τα δυο μου ευρώ για να δώσω την απαραίτητη ψήφο εμπιστοσύνης! Δαγκωτή, βεβαίως, βεβαίως!