Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

ένα Macbook, μια πρέσα και μια lemon pie




Το τελευταίο καιρό το συγκεκριμένο ιστολόγιο (το έβαλα έτσι γιατί βαριέμαι να αλλάζω συνέχεια γλώσσα) περνάει δύσκολες ώρες. Κάτι που άλλο ένα καλοκαίρι την έκανε με εμένα απούσα, κάτι που ανοίξανε τα σχολεία, με τα παιδιά να συνεχίζουν να θεωρούν ότι δεν ανοίξανε και ότι κάθε πρωί δεν πάνε σχολείο αλλά στη παιδική χαρά, κάτι που στη ζωή της Νάσιας μπήκε η ιστορία (καλά τι έχω ακούσει δε λέγεται: Τι ότι οι θεοί πίνανε κοκτέιλ, τι ότι την Αμφιτρίτη μπορείς να την πεις και Αμφιπέμπτη και Αμφιπαρασκευή να σας πω, τι ότι εάν της έπεφτε το κέρατο της συμπαθούς κατσικούλας Αμάλθειας στα χέρια θα ζήταγε να είναι όλη η οικογένεια της καλά καθώς επίσης και μια βίλλα με πισίνα και τσακούζι (παρένθεση: εδώ φώναξε ¨μαμά με τι "ι" γράφεται το τσακούζι;", σε μια πρόταση που μόνο το "καλά" διεκδικούσε μια αξιοπρεπή παρουσία), τι κάθε τρεις και λίγο πρέπει να απαντάω στις ίδιες ερωτήσεις του στυλ (εδώ αναγκαστικά αλλάζω γλώσσα) "bonjour mama, comment ça va?" ή "moi je m'appelle Nadja, et toi?" και διάφορα άλλα πάντα σε γαλλικά, καθότι το μωρό μου δήλωσε ότι φέτος θα μάθει Γαλλικά, γιατί θέλει να διαβάσει όσο το δυνατό συντομότερο τη ΝΑΝΤΙΑ στα Γαλλικά (όσο και να πεις γλυτώνει το πρόλογο, με τον οποίο να μην παρεξηγιόμαστε δεν έχω κανένα πρόβλημα), τι μελετάμε το ζωικό βασίλειο για να βρούμε πόσα πόδια έχει το κάθε είδος ώστε να λύσουμε πραγματικά εμπνευσμένα μαθηματικά προβλήματα του στυλ ¨πόσα πόδια έχουν τρεις μέλισσες ή 7 χελώνες ή 9 αράχνες, ή 4 χταπόδια", τι πλακώνομαι καθημερινά με τη Νερίνα για να καταλάβει ότι οι Ρωμαίοι δεν βάλανε τους Έλληνες να τσακώνονται και δεν είναι αυτό το "διαίρει και βασίλευε", άσε που είναι πια κάτι παραπάνω από προφανές, η μεγάλη μου η κόρη μπαίνει και επίσημα στη προεφηβεία, άσχετα εάν εγώ υποστηρίζω ότι από τη μέρα που γεννήθηκε περνάει εφηβεία και όσο και εάν με πονάει αυτό, οφείλω να το παραδεχτώ, το μωρό μου (το μεγάλο) με "γράφει" δόξα και τιμή και με την επιστήμη σύμμαχό της, τι έχω σταματήσει τα sudoku μιας και το πρόγραμμα των εξωσχολικών δραστηριοτήτων τους πια μόνο με αντίστοιχα καλοκαιρινών φεστιβάλ επαρχιακών πόλεων μπορεί να συγκριθεί, τι ο έρμος ο πατέρας μου περνάει τα απογεύματα του μεταξύ αγγλικών, γαλλικών, μπαλέτου, πιάνου θεωρία, πιάνου σολφεζ, πιάνο σκέτο ευτυχώς κάνουν σπίτι, κομπιούτερ, τένις και όλα αυτά εκτός των αγγλικών και του κομπιούτερ επί δύο, τι ο καλός μου με το ζόρι κρατιέται, καθότι η ιδιότητα του το απαγορεύει, να πιάσει και δεύτερη και τρίτη και τέταρτη δουλειά, τι.......

Και μέσα σε όλα αυτά τα σκασμένα μου εξαντλημένα, διαλυμένα, μισοδιαβασμένα, μισοκοιμισμένα να θέλουν να δουν και τηλεόραση. Για να μη θυμηθώ ότι η Νάσια θέλει να της αγοράσουμε στολή γοργόνας για να κολυμπάει στη θάλασσα, άσε που θεωρεί ότι έτσι θα τη συμπαθήσουν και οι φώκιες. Τι που τις βρήκαμε τις φώκιες; Είπαμε του χρόνου το καλοκαίρι (όποιος βρει το καλοκαίρι μου του '07 να μου το επιστρέψει πάραυτα) να τις πάμε Αλόννησο και το έδεσε. Τώρα εσείς νομίζετε ότι θα της περάσει ή ότι δεν θα βρει στολή γοργόνας. Αγαθοί μου αναγνώστες. Μιλάμε για άτομο που μέχρι δύο χρονών για να μπει στη θάλασσα απαιτούσε να σκουπίσουμε την άμμο. Τώρα πια όταν έχει κύμα στέκεται στην άκρη και αρχίζει τα μπινελίκια για να σταματήσει το κύμα. Δεν θα το πιστέψετε αλλά σ' αυτήν πιάνει πάντα. Σε εμένα πάλι μέχρι και καφάσι έχει φέρει το κύμα στο κεφάλι.

Τώρα θα μου πείτε που κολλάει ο Macbook και η πρέσα, για να μην αναφερθούμε στη lemon pie; Φαντάζομαι στο συγκεκριμένο κείμενο πουθενά, αλλά όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή μου εγώ για αλλού το ξεκίνησα και αλλού αυτό με πήγε και εκεί όπως έγραφα ήρθε ένα κύμα και με πήρε και με σήκωσε. Όταν και εφόσον ξαναπέσω στο χώρο, θα σας μιλήσω για δύο από τα υπαρξιακά διλήμματα που αυτό το καιρό στοιχειώνουν τις μέρες και τις νύχτες μου. Και όχι μόνο τις δικές μου .............

Υ.Γ. Ο υπολογιστής μου συμπληρώνει δύο μήνες στην Αθήνα, όπου πήγε προς επισκευή και στον αναπληρωματικό του, φορήτος και αυτός, κάηκε μια λάμπα στην οθόνη του (μη γελάσετε έτσι είπε ο καλός μου, ότι έχουν μια μικροσκοπική λάμπα που ενίοτε καίγεται) και σας βλέπω μαυρόασπρους στην καλύτερη περίπτωση, γιατί τους περισσότερους μόνο σε απόλυτο σκοτάδι μπορώ να σας διαβάσω, εξ ου και θα συμβούλευα να ξανασκεφτούμε τα χρώματα των ιστολογίων μας, γιατί ποτέ δεν ξέρει κανείς τι προβλήματα ανάγνωσης μπορεί να δημιουργήσει η, μόνο σε έγχρωμο περιβάλλον αναγνώσιμη, επιλογή template.

Υ.Γ.2 Σαφώς και δεν έχω τελείωσει το σίδερο. Μόλις άρχισε η βδομάδα, ή για να είμαι ακριβής ο μήνας.



15 σχόλια:

tassoula είπε...

Καλά οι κόρες σου είναι απίστευτες (κατα μάνα κατά κύρη)!!!
Καλό βράδυ!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μεγάλος εφιάλτης τα καθημερινά τρεχάματα των μαθητών και κοντά όλης της οικογένειας: σχολεία, φροντιστήρια, διάφορες δραστηριότητες... όλη μέρα στους δρόμους.

Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Τωρα τι να πω ? οτι περιεγραψες ακριβως οτι παθαινουμε κι εμεις?
Να το πω! Δεν μου αρεσει η τριτη δημοτικου και αυτο με τα ποδια απο τις κοτες με μπερδεψε τοσο που αρχισα να κακαριζω στο τελος ΤΙ? Ναι εγω και τα μαθηματικα δεν τα πηγαιναμε καλα τωρα που μπλεχτηκαν και οι κοτες βρηκα τον τροπο να ξεσπαω να και οι πετεινοι
ΚΙΙΙΙΙΙΙκιιΡΙΙΙΙΚΟΥΟΥΟΥ!!!
Καλημερα μανα Εγω παντως απο το κερας της Αμαλθειας θα ζητησω να ναι παντα καλοκαιρι και οι γνωσεις στο κεφαλι των μικρων μας να μπαινουν αυτοματος τσακ Και τελος
Μα που πγε αυτη η κατσικα? Και την ψαχνω

Καλημερα καλη δυναμη Φιλια απο ολους σε ολους σας
Υ. Γ για να σε παρηγορησω εχω χασει το σιδερο μεσα στα ασιδερωτα και δεν μπορω να το βρω

Ανώνυμος είπε...

Η παραπνω ανωνυμος ειμαι εγω
Γιωτα

just me είπε...

1. Σο έχω ξαναγράψει κάπου: αφού σου (σε) χαλάνε οι φορητοί, τι τους θες;
2. Με τίποτε δεν θα σου κάνω το χατίρι ν' αλλάξω το τεμπλέιτ (κι εγώ βαριέμαι ν' αλλάζω γλώσσα)μου σε ασπρόμαυρο, εδώ αλλαγή χρώματος επιχείρησα και κόντεψα να χάσω το μπλοκ (ναι, δυστυχώς, το γλίτωσα τελευταία στιγμή).
3. Μπορώ ν' αναλάβω τα γαλλικά της Νάσιας; Ένα σερτιφικά παλιάς εποχής διαθέτω, αλλά ίσαμε να διαβάζει τη "Νάντια", νομίζω ότι μπορώ να τη φτάσω _δια της μεθόδου "παίζω και μαθαίνω".
4. Εντάξει, το ξέρω ότι δεν δικαιούμαι να κάνω πλάκα με τα βάσανα των μανάδων, αλλά τι να κάνω για να εξιλεωθώ; (Εκτός από τα γαλλικά της Νάσιας, σε ανύποπτο χρόνο έχω προσφερθεί να αναλάβω και το σιδέρωμα, θυμάσαι;)
5. Σας γουστάρω τρελά και τις τρεις.
6. Je t' embrasse, bonsoir!
:)))

aspasia είπε...

Τσα! Να'μαι κι εγώ! Δε ρωτάω αν σου΄λειψα. Το ξέρω ότι σου'λειψα γι'αυτό πέρασα από εδώ να σου πω ένα γεια!
Το πόσο μου θυμίσουν οι κόρες σου την ανηψιά μου (ναι! και οι δύο μαζί!!!) δε λέγεται! Εμείς έχουμε κόλλημα με την πισίνα (ή αλλιώς πιτσίνα όπως έλεγε μικρότερη). Θέλει να πάμε σε καινούργιο σπίτι με πισίνα, διακοπές κάνει μόνο σε ξενοδοχείο με πισίνα, όταν βλέπει μεγάλο σκάφος ρωτάει πάντα αν έχει πισίνα και γενικότερα έχει ΜΕΓΑΛΟ κολλημα!!! Όχι, αυτοκίνητο με πισίνα δεν έχει ζητήσει ακόμα!!! Κι εκείνη εν τω μεταξύ τρέχει ανάμεσα σε σχολείο, μπαλέτο, γαλλικά, αγγλικά, τζούντο και ξιφασκία. Όχι πιάνο δεν έχει αρχίσει ακόμα. Αλλά και να'θελε προλαβαίνει? Ούτε να κοιμηθεί πια... Εκεί που με τρελαίνει είναι στις συνεχείς ερωτήσεις στα Γαλλικά παρακαλώ όπου δεν καταλαβαίνω λέξη!!! Έμαθα που έμαθα στα γεράματα γερμανικά λόγω του Κώστα όχι ν'αρχίσω και γαλλικά τώρα για να συννενούμε με τη μικρή!!!
Υ.Γ. Άσε που ώρες-ώρες υποψιάζομαι ότι με βρίζει....

aspasia είπε...

Α! Επί τη ευκαιρία! Καμιά συνταγή για lemon pie σας βρίσκεται? Μου μύρισε....

Ανώνυμος είπε...

Geia sou Aspasia lebentissa!

aspasia είπε...

Γειά σου κι εσένα αν και ανώνυμος/η!!! Ευχαριστώ για το λεβέντισσα, αλλά προς τι????

APOTINEDRA είπε...

Kαλησπέρα...μια ζεστή αγκαλιά από μένα...Γρήγορα να τελείωνεις με το σίδερο, τα κορίτσια θέλουν τα ρουχαλάκια τους για αύριο:)

MenieK είπε...

Λοιπόν, όταν με ρωτούν γιατί δεν έκανες άλλο παιδί, απαντώ (ψεύδος ασύστολο, αλλά δε βαριέσαι, έτσι με περνούν για τρελλή και το κόβουν...) για να μην ξαναπεράσω την Αλφα Δημοτικού και την Γάμα (όνομα και πράμα) Δημοτικού... Όπου το φοβερό καμάρι μου διέπρεψε, με ερωτήματα ανάλογης διορατικότητας και παρατηρήσεις αντίστοιχης ευρηματικότητας
Το χειρότερο είναι ότι καθώς θα περνούν τα χρόνια (και θα το/τα βλέπεις να λιώνει/ουν σε σχολεία, φροντιστήρια, ωδεία και ξενογλωσσάδικα όλο και περισσότερο) θα νοσταλγείς αυτές τις τάξεις :)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλώς ξαναβρισκόμαστε σιγά σιγά.
όμορφο βράδυ να έχετε

ralou είπε...

Να! αυτά εννοούσα και εγω!
Καλό κουράγιο αγαπούλα μου...

Alkyoni είπε...

"Καλώς ξαναβρισκόμαστε σιγά σιγά."
1) πολύ σιγά σιγά όμως
2)αν ισχύει το 1 πώς στο καλό εγώ δεν το βλέπω;;;
3)γίνεται να μην γράφεις όλες τις αναγτριχιαστικές λεπτομέρειες για τον φορητό ...κι εγώ τέτοιο έχω και τρομάζω;;
4) κράτα μου λεμονόπιτα ή στείλε μου
5)βαρέθηκα όταν το μπλογκ σου είχε κολλήσει στις των εκλογών παρενέργειες
6)φιλιά
7)καλημέρα
ΥΓ: 8 )επαναλαμβάνω προς εμπέδωση το 3

Μαριλένα είπε...

Γεια σου Νερίνα,
"το ημερολόγιο μιας τρελής μαμάς" (για να παραφράσω εκείνο το συμπαθέστατο βιβλιαράκι της Σου Κάουφμαν) δεν είμεθα όλαι?
Πολύ γέλασα με το κείμενο,
φιλιά από μια ομοιοπαθή :-)