Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2007

H άλλη πλευρά



Εγώ έχω ένα γάτο -είναι φοβερό πόσα πράγματα ξεκίνησαν από το Μαντού το γάτο μας τελικά-, εξαιτίας αυτού του γάτου, άντε -για να είμαι και ειλικρινής- ο χρόνος μου το επέτρεπε κιόλας, βρέθηκα σε ένα φόρουμ για γάτες, γιατί είχα μεν την εμπειρία χρόνων με γάτες, αλλά όσο μεγαλώνω νοιώθω όλο και περισσότερο την ανάγκη να απευθύνομαι σε ειδικούς, αφήνοντας το ένστικτο και την προηγούμενη εμπειρία μου σε δεύτερη μοίρα.

Εκεί λοιπόν γνώρισα τη Γιώτα. Στην αρχή μου άρεσε το άβαταρ της. Είναι αυτό που λένε ότι η πρώτη εντύπωση είναι αυτό που μετράει. Ένας περσικός γάτος πορτοκαλομπέζ ξαπλωμένος σε ένα πορτοκαλί ριχτάρι, ή κάτι τέτοιο, έτσι που να μη ξεχωρίζεις που "τελειώνει" ο γάτος και αρχίζει το ριχτάρι. Ένας ευτυχισμένος γάτος που άκουγε στο αναμενόμενο όνομα "Πέρσης". Μου άρεσε ο Πέρσης, μου άρεσε το ριχτάρι, μου άρεσε η Γιώτα.

Για κάποιο λόγο όταν τη σκέφτομαι, γιατί δεν έχουμε γνωριστεί, τη φαντάζομαι και αυτή σαν κομμάτι της εικόνας και συγκεκριμένα ένοιωθα ότι αυτή ήταν το πορτοκαλί ριχτάρι της οικογένειας της. Και μετά από ένα σχεδόν χρόνο που μιλάμε εξακολουθώ να νοιώθω το ίδιο. Παρόλο που η ίδια στο προφίλ του blog της ορίζει τον εαυτό της σαν "νοικοκυρά σε επίγνωση ή σε απόγνωση" με κεντρικό μοτίβο το "να σαλτάρω ή να σαλπάρω", ανήκει σε εκείνη τη κατηγορία ανθρώπων που ο μόνος λόγος που μπορεί να τους κάνει να σαλτάρουν είναι για να σαλπάρουν κυβερνώντας αυτοί το πλεούμενο.

Μέχρι τώρα "ταξίδευε" στα νερά του pathfinder και συγκεκριμένα στο διπλής όψης blog της, που εκτελεί χρέη καφενείου αλλά και πειρατικού, όπου σε μικρό χρονικό διάστημα κατόρθωσε να γίνει στέκι αλλά και μεταφορικό μέσο πολλών του χώρου της, επιβεβαιώνοντας μου την άποψη ότι δύσκολα μπορεί κάποιος να αντισταθεί στη ζεστασιά της αλήθειας κάποιου.

Εδώ και λίγες ημέρες έφτιαξε ένα εξοχικό στην άλλη πλευρά, εδώ στο blogger, φέρνοντας λίγο από το πορτοκαλί της και στη δικιά μας πλευρά. Ως κάτοικος αυτής της επαρχίας της εύχομαι "καλά ταξίδια" και στα νερά μας.

Y.Γ. Κυρίες και κύριοι στη φωτογραφία σε παγκόσμια "δεύτερη" (στο χώρο του blogger εννοώ) ο ΠΕΡΣΗΣ !!!!!

20 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Aπλά υ-πέ-ρο-χος (o Πέρσης).

Καλώς ήρθε η Γιώτα :)

giota persis είπε...

Νερινα δεν εχω λογια ειλικρινα σε ευχαριστω απο καρδιας Με συγκινησες πολυ Σε ευχαριστω και σε ευχαριστω που κι εγω σε γνωρισα Να το κοινο μας σημειο ο Μαντου και ο Περσης και μετα εσυ κι εγω μεσα σε ενα αχανη χωρο που ομως συναντηθηκαμε και εδωσε μια πορτοκαλι αποχρωση και στις δυο μας Πηρε η μια απο τα χρωματα της αλλης και σε εκτιμησα το ιδιο κι εγω και χαιρομαι πολυ μα πολυ που σε γνωρισα
σε ευχαριστω

giota persis είπε...

Πως να ευχαριστησω για το θερμο σου καλωσορισμα στην αλλη πλευρα Το διαβαζω και ολο κατι
πολυ ομορφο και συντροφικο γεμιζει την καρδια μου

tassoula είπε...

Θεός και άρχοντας!!
Καλό βράδυ!

Mh Xeirotera είπε...

Den hksera oti h Giota hrthe sthn allh plevra!

Kalhmera :)

Ανώνυμος είπε...

πολλά χαιρετίσματα σε σένα, στην οικογένειά σου, στην Γιώτα, στο πειρατικό της και στο γατοζευγάρι,,,αν και σερνικά!


και κάποτε θα ξαναγυρίσω στο σπίτι μου!

όχι, δεν είμαι φυλακή.

nyctolouloudo

ralou είπε...

Κάποτε έκρινα τους ανθρώπους από το πόσο ευτυχισμένες έδειχναν οι γατες τους.
Τι ανόητη!
Οι γάτες μπορούν να είναι ετυχισμένες ερήμην μας.
Αλλά τούτος ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ Πέρσης φαίνεται όχι μόνο να δίνει την πορτοκαλιά λιακάδα του αλλά και να την αντλεί κι όλας από την Γιώτα σου.
Ευχομαι και οι δύο τους να συνεχίζουν να σε εμπνέουν έτσι!

giota persis είπε...

Mhxeirotera ειμαι και στις δυο πλευρες καλησπερα

giota persis είπε...

Νερινα περασα για μια καληνυχτα

Να ευχαριστησω και ολους για το καλωσορισμα

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera :)

Afino ke ena noero sokolataki... den exei thermides, den paxenei, ke sinepos den einai ke toso sinarpastiko.

MenieK είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ φόρουμ για γάτες? τι να πώ, η γατοφιλοϊδιοκτήτρια?

Ανώνυμος είπε...

Είχε ο αδερφός μου έναν ΙΔΙΟ γάτο τον Κουτσούνο! Ανέβαινε στην αγκαλιά μας και μας χάϊδευε το πρόσωπο με το πατουσάκι του...

just me είπε...

Καλημέρες!
Σε σένα, στη Γιώτα, στις νεραϊδούλες, στον Μαντού, στον Πέρση, στην παρέα γενικώς...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους κι από μένα!

mimikaki είπε...

Kαλημέρα :-)

giota persis είπε...

Μια καλησπερα και μια αγκαλια απο ολους μας για ολους σας
Και μια ειδικα απο τον Περση για τον Μαντου

MenieK είπε...

Εμείς, αντί για το χαλάκι συνήθως δεν ξέρουμε που τελειώνει το παιδί μας και που αρχίζει ο βέρος τούρκος (τον κρύβουμε από τον Καρατζαφέρη και γι αυτό του έχουμε δώσει το ελληνικότατο όνομα Θέμος) μας, ο οποίος σας στέλνει πολλές ευχές για καλό μήνα :)

Cinderelen είπε...

Αυτός είναι ο Πέρσης?
Είναι εκπληκτικά όμορφος... Τι κούκλος
!!!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλό μήνα σε όλους.
Ένα ψιλοπροβληματάκι (@###$@#$%^) με εμπόδισε να μπλογκάρω γενικώς, αφού ο μπλόγκερ (@%#@$%%^#$^) με άφηνε να βλέπω το μπλογκ μου αλλά και τα δικά σας, αλλά μου είχε απαγορεύσει την εγγραφή και τον σχολιασμό. Ευτυχής βρέθηκε λύση καθώς επίσης βρέθηκε και ο υπεύθυνος (ναι ο γνωστός τεχνοφρικ και στεφάνι μου ήταν ο υπαίτιος).
Καλώς ήρθαν οι καινούργιοι, καλώς ήρθαν και οι παλιοί.
Καλό σαββατοκύριακο να περάσετε

giota persis είπε...

Ηρθα για καλημερα και για να σου αφησω με αγαπη αυτο

http://spiti.pblogs.gr/2007/11/sta-ypogeia-einai-h-thea.html