Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007

…… που μοιάζουν αταξίδευτα


εκ του προηγουμένου

Ξυπνήσαμε ελαφρώς καθυστερημένοι έτσι που στο δρόμο άκουσα μια κατσάδα από τον Παντελή, που ήθελε ντε και καλά να εγκαινιάσω εγώ για εκείνη τη μέρα το χειρουργείο του ΙΑΣΩ. Συνέχιζα να μη νοιώθω τίποτα και το μωρό –από την προηγούμενη μέρα το βράδυ, είχα αρχίσει να το σκέπτομαι σα το μωρό- ήταν περίεργα ήσυχο, έτσι που κατάφυγα στο παλιό καλό κόλπο για να το ξυπνήσω. Τα κατάφερα και ησύχασα. Βιαζόμουνα να φτάσουμε, βιαζόμουνα να τελειώνουμε. Φοβόμουνα μήπως για κάποιο λόγο ξεκινήσει διαδικασία γέννας, κάτι που δυνητικά μπορεί να σήμαινε ότι κάτι θα πήγαινε στραβά, με αποτέλεσμα να βγουν αληθινοί οι χειρότεροι φόβοι μου. Φτάσαμε και μπήκαμε τρέχοντας στο μαιευτήριο, όσο βέβαια μπορούσαμε να τρέξουμε. Σκέφτηκα πόσο διαφορετικά ήτανε από την γέννα της Νερίνας. Στη Νερίνα λίγο πριν μπούμε στο χειρουργείο ο Παντελής με ρώτησε, τι χάρη θέλω να μου κάνει και εγώ του απάντησα να με αφήσει να φύγω χωρίς να γεννήσω. Δεν ήθελα να φύγει η Νερίνα από μέσα, ένοιωθα ότι μόνο εκεί θα ήταν ασφαλής και εγώ θα ήμουνα ήρεμη. Τώρα ήθελα να γεννηθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα το μωρό. Υποθέσεις του στυλ «όσο πιο γρήγορα γεννούσες, τόσο πιο γρήγορα θα γυρνούσες στη Νερίνα», μπορούν να θεωρηθούν βάσιμες. Πέρασα τη διαδικασία με την αίσθηση ότι καθυστερούμε χωρίς λόγο (καλά κάποτε πρέπει να κάνω ένα ποστ με τις γέννες μου, πιστέψτε με «το άλλο κακό να μην σε βρει» βρήκε την πλήρη του …….. πάλι δε βρίσκω τη λέξη). Πηδάμε λοιπόν τα διαδικαστικά και να ‘μαι στο χειρουργείο, ημιπαράλυτη, λόγω επισκληρίδιου, να κοιτάω ένα πράσινο πανί μπρος μου και τον Παντελή να μου λέει «ξεκινάμε, σε πέντε λεπτά θα έχουμε τελειώσει». Ξέχασα να σας πω ότι ο τελευταίος υπέρηχος είχε δείξει, ότι το μωρό δεν ήταν ένα απλό μωρό, αλλά ένα μεγάααααλο μωρό με ένα τεράστιο κεφάλι, που εάν γεννιόταν φυσιολογικά τα πράγματα θα ήταν πολύ δύσκολα για μένα. Άσε που ήταν και ένα σφηνωμένο μωρό. Έτσι ίσως χρειαζόταν λίγο παραπάνω χρόνος, σε σχέση με το χρόνο που πέρασε για να γεννηθεί η Νερίνα. Ένοιωσα όπως ένοιωσα –μην τρομάζουν πιθανές νέες μάνες με υποκειμενικές περιγραφές- ένα γερό τράβηγμα και τον Παντελή να λέει «νάτη» και ταυτόχρονα ένα μωρό να κλαίει. Ένοιωσα ανακούφιση. Επιτέλους βγήκε και ήταν γερή, τουλάχιστον το κλάμα για αρχή αυτό έδειχνε. Την έφερε μπροστά μου ρωτώντας με «καλά μόνο αυτό είναι, δεν μπορεί πρέπει να έχεις και άλλο μωρό μέσα.». Και την είδα, ξανθιά –το ξανθό το αλβανικό (καμία ρατσιστική πρόθεση)- με τα μάτια μισόκλειστα έως κλειστά, ροδαλή ροδαλή μιας και στην καισαρική τα παιδιά δεν ταλαιπωρούνται καθόλου, με λίγο μελανιασμένο το ένα ποδαράκι της και τον κώλο της –μετά συγχωρήσεως- καθότι ήταν σφηνωμένο το μωρό μου και –να σας ορκίζομαι- και μικρούλα, τόσο δα στην κυριολεξία, καμία σχέση με το τερατώδες μωρό των υπερήχων και με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη. Ψυλλιάζομαι ότι αυτό το χαμόγελο το είχε και στην κοιλιά μου, για αυτό επιμένανε ότι το κεφάλι της ήταν μεγάλο. «Μα χαμογελάνε τα νεογέννητα;» σκέφτηκα και πριν προλάβω να σιγουρευτώ μου την πήραν για να την ζυγίσουν, να την πλύνουν, να την ντύσουν, ένα καλλωπισμό βρε αδελφέ για να βγει στο κόσμο. «Καλέ αυτό χαμογελάει, και συνέχισε, 3.730 κιλά και 52 πόντους» είπε η μαία στην παιδίατρο. «Αποκλείεται, είπε αυτή, ξαναζυγίσέ την, αυτό με το ζόρι είναι τρία κιλά». Η μαία την ξαναζύγισε και είπε, «3.780 τώρα, να την ξαναζυγίσω ή να σας την αφήσω;» Η παιδίατρος έβαλε τα γέλια. Ήταν ένα τόσο δα μωρό, σαν μαϊμουδάκι μαζεμένο, αν και με τα κλειστά ματάκια της θύμιζε γατάκι. Παρόλα αυτά είχα την αίσθηση ότι το βλέμμα της ήταν στραμμένο συνέχεια πάνω μου. Πίσω από εκείνα τα βλέφαρα με τις σχεδόν αόρατες βλεφαρίδες ένοιωθα ότι υπήρχαν δυο μάτια που τον μόνο που βλέπανε ήμουνα εγώ. Την πήρανε για να την πάνε στην ανάνηψη και για πρώτη φορά ένοιωσα να μου λείπει. Και ακόμα συνειδητοποίησα ότι για πρώτη φορά δεν είχα σκεφθεί όλη εκείνη την ώρα τη Νερίνα ούτε μια φορά. Σε λίγο τελειώσανε και μαζί μου και με πήραν και εμένα για την ανάνηψη. Μ΄ αφήσανε να δω λίγο το Τάσο. Είχε ένα βλέμμα εκστασιασμένο και παίρνω όρκο ότι είχε και ψηλώσει λίγο. «Την είδες;» τον ρώτησα. «Ναι, μου είπε και τρελάθηκα. Μόλις την είδα είπα «καλέ αυτή είναι μια σταλίτσα» και είναι πανέμορφη». Έτσι της βγήκε το όνομα που την ακολούθησε μέχρι την μέρα που βαφτίστηκε «Σταλίτσα». Και έτσι έμοιαζε σαν μια σταλίτσα νερό, διάφανη τόσο τέλεια στρόγγυλη και καθαρή, με μια διαύγεια που σου έδινε την αίσθηση ότι μέσα από αυτήν μπορείς να βλέπεις τον κόσμο, έτσι όπως τον βλέπεις μέσα από μια σταγόνα με τον ήλιο πάνω της. Να σοβαρευόμαστε καθότι ο λυρισμός δεν είναι το στοιχείο μου.

Γύρω στις 12 μου την φέρανε στο δωμάτιο μου πια. Μόλις η μαία τη σήκωσε για να μου τη δώσει ένοιωσα πάλι το βλέμμα της να με σημαδεύει και είδα στα χείλια της εκείνο το χαμόγελο ξανά. Με αναγνώριζε, ότι και να λέγανε για τα μωρά αυτή με ήξερε. Άπλωσα τα χέρια μου για να τη πάρω και ήταν σαν έπαιρνα αγκαλιά ένα μικρό ψαράκι - αν προσέξατε τρία τα είδη του ζωικού βασιλείου μέχρι τώρα για να την περιγράψω - έτσι που στην κυριολεξία κύλησε και αφέθηκε στην αγκαλιά μου και αγκαλιαστήκαμε με εκείνη την αίσθηση που έχεις στη θάλασσα, την αγκάλιασα και μ΄ αγκάλιασε σαν να ενωνόμαστε όχι σαν συμπαγή κορμιά αλλά κάθε κύτταρό μας ξέχωρα. Και μετά άκουσα κάτι που έμοιαζε σα γέλιο, πριν το στόμα της βρει μονάχο του το δρόμο για το στήθος μου, χωρίς εγώ να χρειαστεί να του τον δείξω και έτσι με το κεφάλι της να μην ξεχωρίζει από το στήθος μου άρχισε να τρώει, ήρεμη αυτή και ακόμα πιο ήρεμη εγώ και ο τεχνοφρίκ να φωτογραφίζει να βιντεοσκοπεί ταυτόχρονα. Χρειάστηκε μια στιγμή μονάχα για να βρουν τα πράγματα τη θέση τους, Ήμουν η μαμά της και ήτανε το μωρό μου και αυτό δυστυχώς για αυτήν δεν θα το άλλαζε τίποτα πια. Η μαία μου είπε, «σας έχω γάλα στο κρεβατάκι της, όταν τελειώσετε με το θηλασμό, μπορείτε να της δώσετε συμπλήρωμα, γιατί τις πρώτες μέρες το γάλα σας ίσως δεν την είναι αρκετό». Θήλασε για πέντε λεπτά περίπου και κοιμήθηκε πάνω στο στήθος μου, έτσι που ήμουνα μισοξαπλωμένη, με το σώμα της ένα με το δικό μου. Σε μισή ώρα πέρασε η μαία για να την πάρει. Με ρώτησε πόση ώρα θήλασα και εάν της έδωσα συμπλήρωμα. Της είπα ότι θήλασε περίπου ένα δεκάλεπτο και μετά κοιμήθηκε. «Εντάξει θα της δώσουμε εμείς όταν ξυπνήσει, μην ανησυχείτε, απλά θα πεινάσει νωρίτερα». Μου την φέρανε στις τρεις ώρες και μου είπαν ότι της δώσανε συμπλήρωμα, αλλά το έκανε εμετό. Η διαδικασία ήτανε πάλι η ίδια. Μίλησα με τον παιδίατρο μου και μου είπε να τους πω ότι θέλω το Μ.Θ. (Μόνο θηλασμός) και ότι το θέλω να είναι συνέχεια μαζί μου, ώστε να θηλάζει όποτε και όσο αυτό θέλει. Τους το είπα και δέχτηκαν. Η αλήθεια είναι ότι επειδή έτρωγε λίγο κάθε μια ώρα περίπου και με τη γνώση ότι τις πρώτες μέρες το γάλα δεν είναι αρκετό, προσπάθησα να της δώσω λίγο από το συμπλήρωμα χωρίς καμία επιτυχία. Έτσι τις επόμενες μέρες στο μαιευτήριο τις περάσαμε με εμένα μισοκαθισμένη στο κρεβάτι μου και αυτήν να κοιμάται ανάμεσα στα στήθη, να ξυπνάει να μου χαμογελάει και να αρπάζει αχόρταγα το πρώτο στήθος που έβλεπε μπροστά της, να τρώει για λίγο και να κοιμάται.

Την δεύτερη μέρα ο Τάσος έφυγε για να ψωνίσει τα δώρα της Νερίνας. Γύρισε το μεσημέρι και άρχισε να μου δείχνει τι είχε αγοράσει. Την Σταλίτσα την είχαν πάρει για να της κάνουν μπάνιο. Ένοιωθα καλά, οι οροί είχαν φύγει, ο πόνος είχε περάσει και έμοιαζε όλα να έχουν τελειώσει. Και τότε ξεκίνησε αργά στην αρχή, «σεισμός» είπα και προσπάθησα να σηκωθώ. «Μείνε ακίνητη, είπε ο Τάσος, θα τελειώσει» και πράγματι έμοιαζε να είχε τελειώσει. Είχα ήδη σηκωθεί και κρατιόμουνα από την άκρη του κρεβατιού. Και τότε ξαναξεκίνησε έντονα τόσο που σχεδόν με πέταξε κάτω πριν προλάβει ο Τάσος να με κρατήσει. «Το παιδί» φώναξα και άρχισα να τρέχω προς τη πόρτα με τον Τάσο να προσπαθεί να ισορροπήσει, έτσι που μοιάζαμε με παιδιά όταν χοροπηδάνε σε εκείνα τα τεράστια φουσκωτά. Συνειδητοποίησα ότι ήμουν σχεδόν γυμνή, αφού ακόμα φορούσα την χειρουργική μπλούζα και άρπαξα από το μπάνιο μια μεγάλη πετσέτα και την τύλιξα γύρω μου και έτσι σαν τρελή βγήκα στο διάδρομο. Τότε σταμάτησε ο σεισμός με εμάς να έχουμε φτάσει έξω από το θάλαμο των μωρών και στ’ αλήθεια ήμουν ένα πολύ αστείο θέαμα. Μια ξεσαλωμένη με μια πετσέτα γύρω της ξυπόλητη και το αίμα να κυλάει στα πόδια μου. Εκείνη τη στιγμή ένοιωσα ότι μπορεί ο Κράμμερ να έχει δίκιο στα περί μητρικού ενστίκτου, αλλά κάποιο εν τη γενέσει του έστω αυτού του είδους ένστικτο υπήρχε, αφού το μόνο που με ένοιαζε εκείνη τη στιγμή ήταν να είμαι μαζί της, ότι μόνο εγώ έπρεπε αλλά και μπορούσα να την προστατεύσω. Περάσαμε τις επόμενες επτά μέρες, εγώ και αυτή αγκαλιά και ο Τάσος δίπλα μας, κοιτώντας τηλεόραση με την καταστροφή να έχει στήσει χορό γύρω μας και όμως εμείς εγωιστικά προσηλωμένοι στο θαύμα που κουβάλαγε μαζί της, με μοναδική μας έννοια το πότε θα γυρίσουμε σπίτι μας, νοιώθοντας ηλίθια ίσως ότι μόνο όταν θα είμαστε όλοι μαζί θα είμαστε και απόλυτα προστατευμένοι και ασφαλείς. Η Νερίνα ήρθε με τους παππούδες να μας δει την Παρασκευή και η μόνη μου έγνοια ήταν να φύγει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα από την Αθήνα μήπως και γίνει ένας νέος μεγάλος σεισμός..

Την επόμενη Δευτέρα φύγαμε από το μαιευτήριο, εν τω μεταξύ η Σταλίτσα είχε πολιτογραφηθεί σαν το μωρό που χαμογελάει όποτε βλέπει τη μάνα του και με εμάς παραδομένους στο θαύμα. Τότε κατάλαβα ότι εάν η Νερίνα ήταν το «απόλυτο θαύμα» στη ζωή μου η Σταλίτσα ήταν η επιβεβαίωση του και ότι με τον ερχομό της τα πάντα πια έμοιαζαν να έχουν αποκτήσει τη σωστή τους θέση και διάσταση.

Ζούμε εδώ και οκτώ χρόνια μαζί. Η αλήθεια είναι ότι ο αρχικός στόχος να έχει η Νερίνα παρέα μας οδήγησε αρκετό καιρό στο να μην κάνουμε εγώ και ο Τάσος παρέα. Η Σταλίτσα αποδείχθηκε ένα ιδιαίτερα ανθεκτικό παιδί. Αργά μα σταθερά με μοναδικό όπλο της την ικανότητα της να αγαπάει, σαν αυτό να είναι το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου κάνει ακόμα και εμένα κάποιες φορές να τη «ζηλεύω» έτσι που η αγάπη της είναι αδιαπραγμάτευτη και τίποτα και κανείς δεν μοιάζει ικανός να την κάνει δυστυχισμένη, εκτός ίσως από το γνωστό «δεν θα φας παγωτό σήμερα».

Όταν ήταν τριών χρονών σε ένα καυγά μας στο αυτοκίνητο μου είπε: «μαμά σταμάτα θα σε τιμωρήσω σκληρά». Όταν της είπα «μπα τι σκληρό θα μου κάνεις;», μου απάντησε «ΘΑ Σ’ ΑΓΑΠΑΩ ΔΥΝΑΤΑ».

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ! Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΝΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΕΙΜΑΙ 28 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ 20 ΜΗΝΩΝ. ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ. ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΖΗΣΩ Κ.Τ.Λ. ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΛΟ Κ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ 2 ΠΑΙΔΙ. ΕΧΘΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑΝΙΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ 2 ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ. ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ. ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ Η ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ. ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΚΑΠΩΣ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.... ΦΙΛΙΚΑ ΕΛΕΝΗ

ralou είπε...

θα ξανάρθω.
Θέλω πρώτα να στεγνώσω τα μάτια μου...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Η ΩΡΑΙΟΤΕΡΗ, Η ΠΙΟ ΤΡΥΦΕΡΗ ΚΑΙ ΜΑΓΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ!!!!!


Αααα...τόσο καλά με το σεισμό....
εμείς είχαμε ξεσπιτωθεί...κοιμόμασταν στον περίβολο της εκκλησίας...
Στο σπίτι μόνο ο Γλάρος και ο μεγάλος γιος (οι πιο άντρες ντεεε...)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΝΑΤΑ!

:)

Σ.

Ανώνυμος είπε...

Άει στο καλό και σας διαβάζω στο γραφείο και με βλέπουνε...

Σας φιλώ

artou είπε...

η πιο γλυκεία και ζαχαρένια ιστορία που έχω διαβάσει ποτέ

να τα χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου


γλυκό φιλί για όλους σας

just me είπε...

Τα είπα προχτές, μην τα ξαναλέω...
:)

tassoula είπε...

Να τις φιλήσεις και τις δύο
Τόσο μα τόσο δυνατά!!

nyctolouloudo είπε...

αι στο καλό! μπήκα στα γρήγορα να δω τι γράφεις και κόλλησα(δεν έχω σύνδεση, με μία κ...οκάρτα συνδέομαι που μου γεμίζει το λεπτοπάκι με ιούς )
χαλάλι σου!!!!!!


να τις λατρεύεις και να σας λατρεύουν μία ζωή ολόκληρη!

πολλά πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Me συνεπηρε Η Σταλιτσα
Να τις αγαπας δυνατα και να σε αγαπουν το ιδιο δυνατα μαζι με τον μπαμπα σας Τασο
Φιλια πολλα Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήθελα να γράψω στο προηγούμενο...ούτε σε αυτό τελικά μπορώ να πω αυτά που νιώθω. Σε 10-15 μέρες γεννάμε την κορούλα μας. Ο Ιωσήφ την περιμένει. Θα κάνω λινκ στα ποστ σου, για να εξηγήσω πως νιώθει η γυναίκα μου...
...η οποία παρεπιπτόντως, το διαβάζει για 4η φορά σήμερα...

Ανώνυμος είπε...

τι ωραια που ειναι να σε τιμωρουν με δυνατη αγαπη!
ενα θαυμα ειναι η σταλιτσα!

θυμηθηκα δικες μου στιγμες...να στε ολοι καλα!

Μαριλένα είπε...

Na th χαίρεστε, να ειναι πάντα καλα (τα χω ξαναγράψει όλα αυτά στο μυστηριώδες ποστ που εξαφανίστηκε).

Εγώ, γιατί δεν θυμάμαι τπτ απολύτως απ' τον σεισμο;
Η άνοια μάλλον..

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Σας ευχαριστούμε όλοι μας, όλους και όλες σας. Αυτό το καιρό η οικογένεια βάφει -μην φανταστείτε τίποτα τραγικό τα δύο παιδικά, μας έφαγε μια βδομάδα να βάψουμε το ένα, μισό κερασί μισό πράσινο μήλο και από αύριο ξεκινάμε το άλλο, μισό μπλέ μισό γαλάζιο- εξ ου και δεν μπλογκάρω συχνά. Ελπίζω μετά τις εκλογές η οικογένεια να επανέλθει στους κανονικούς της ρυθμούς και στα κρεββάτια μας. :)
Σας αγαπάμε όμως και σας σκεφτόμαστε
Υ.Γ.1 Ελένη μου ελπίζω να σε βοήθησα και όποια απόφαση πάρεις να είναι αυτή που ταιριάζει σε εσένα πάνω από όλα.
Υ.Γ.2 Μάνο μου απαντώντας στην ερώτηση, η οικογένεια από τετραετίας ταλαιπωρεί το πιάνο, εξ ου και η χρήση της ορολογίας.
Υ.Γ.3 Μαριαλένα δεν "εξαφανίστηκε" κανένα σου μήνυμα -το έχουμε πει σε αυτό το μπλογκ δεν "εξαφανίζουμε" σχόλια, μεταφέρθηκε αυτούσιο στο ποστ με τίτλο "είναι κάτι ταξίδια..." :)

Μαριλένα είπε...

Εννοείται πως δεν είπα πως το εξαφάνισες, Μα είναι ποτέ δυνατόν;; (βάλε κι άλλα δεκαπέντε ερωτηματικά).

Είπα πως εξαφανίστηκε μυστηριωδώς. Γιατί εκείνη τη μερα η σελίδα, δεν δούλευε καθόλου καλά και δεν έδειχνε καν το βιντεο του Παβαρότι, και όποτε την άνοιγα μου άνοιγε από κάτω και το ebay!

Ακου να νομιζεις πως ειπα πως εσύ το βγαλες!
εδω δε βγάζεις το τρολ, εμενα θα 'βγαζες;

Οοοχι, δεν εχει παγωτο για σένα σήμερα, μόνο στα κορίτσια.

:ΡΡΡ

Και δε με λενε Μαριαλένα, αλλά Μαριλένα.
Σε φιλω θυμωμένα :))))

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

"Οοοχι, δεν εχει παγωτο για σένα σήμερα, μόνο στα κορίτσια."
Τώρα με αποτελείωσες....!!!
Συγνώμη για το επιπλέον "α", φταίει το βάψιμο...:)

Atalante είπε...

Αχ, αυτά τα δυο τελευταία σου post... Είναι γλυκά και συγκινητικά και πονάνε γλυκά, και αληθινα, και έκλαιγα.

Δύσκολο όταν μια γυναίκα είναι έτοιμη συναισθηματικά/ψυχικά και δεν είναι έτοιμη ούτε η σχέση της, ούτε ο σύντροφός της [παρ' όλο που η ύπαρξή του παρά τα όσα συνέβησαν (και αναιρέθηκαν, όσα ήταν δυνατόν) μαζί με τη φύση σχετίζονται απόλυτα με την αίσθηση αυτή, της "ετοιμότητας"], ούτε η πρακτική πλευρά της ζωής της.

Νομίζω πως τώρα ήρθε η ώρα να προσπαθήσω να πω δυο λόγια για τη μουσική. Αυτή δεν ήταν η τελευταία σκυτάλη που μου έδωσες και "χρωστάω";

Stardustia είπε...

Mου θύμισες τα δικά μου και χάρηκα πραγματικά με τη γλύκα των δικών σου...

να είναι πάντοτε γερές, ξέρω επαναλαμβάνομαι, και τι άλλο να πω, με έχουν προλάβει όλοι...