Παρασκευή 29 Ιουνίου 2007

Για την Κερασιά μου

13 σχόλια:

roidis είπε...

δεν έχω χρόνο να κάτσω ν'ακούσω αλλά σταμάτησα γιατί μου αρέσει το εικαστικό έργο. Της Pat Andrea δεν είναι;

Mh Xeirotera είπε...

:)

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Μίλα μου για Milner

Αυτό μου θύμησε το τραγουδάκι.

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Κι αν εσυ δεν απαντάς στις καλημέρες, αυθαίρετα νομίζω πως το κάνεις.
Μέσα απ'τα κείμενα που αφήνεις εδώ τριγύρω, όχι μια αλλα χίλιες είναι οι καλημέρες :)

Σ.

Ανώνυμος είπε...

Θελω να ακουω μονο για πρασιναδα και για μηλα
Την καλημερα μου και φιλια πολλα
Γιωτα

just me είπε...

Επειδή το ξεκαθάρισα ότι εγώ δεν είμαι "υπεράνω" σαν την Κερασιά σου, μήπως θα πρέπει να συζητήσουμε για δικαιώματα... ανάρτησης του άσματος:
:))))

Καλό ΣΚ σε άπασα την οικογένεια!

Agobooks είπε...

Καλημερα καλημερα!!!

Μαριλένα είπε...

Καλημέρα με σημερινό δροσερό αεράκι.
Καιρός ήταν ε;
Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο :))

Ανώνυμος είπε...

Ας ξανανθίσει η κερασιά σου....

Καλό μήνα!

Dark Angel είπε...

καλημερα καλο μηνα φιλια στα κοριτσια σου κ στο μαντου οσο για το φυτο το βλεπω να ξαναανθιζει

APOTINEDRA είπε...

Καλημέρα! Ομορφο Ιούλιο εύχομαι!

Μαριλένα είπε...

Γιατί εγώ νόμιζα πως Κερασιά, λες χαϊδευτικά κάποια φίλη και όχι το δέντρο;
Γιατί είσαι μια αλλού 'ντ' αλλού, πες μου :D

Καλό μήνα σ' όλο το σπίτιι και στέλνουμε και φιλιά :)))

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους μας
Για roidis: όχι δεν είναι της Pat Andrea. Είναι του Andrew Blauvelt
Για MhXeirotera: :) :) :)
Για διαιρέτη: Ακόμα μια: καλημέρα
Για Γιώτα: Εσύ όχι μήλα, καρπούζι.
Για just me: Μ' αυτά και μ' αυτά θα σου βγεί το όνομα και δεν θα φταίω ούτε εγώ ούτε η Κερασία. Δεν είναι όμως μεταφυσικό, το πως εσύ είχες αυτό που ήθελα να βρω...
Για N.Ago: Καλημέραααααα!
Για μάνο: Η συγκεκριμένη κερασιά είναι σπάνιο είδος κερασιάς. Όχι φυλλοβόλο, αλλά αειθαλές και πάντα γεμάτο -σύνηθως μικρά είναι η αλήθεια- ζουμερά κεράσια.
Για ladycat: Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε....
Για εδρίτσα: Καλώς τα μου, καλώς τα μου. Ελπίζω να μην σου μύρισαν κεράσια. Απο εδώ και πέρα πρέπει να αποφεύγω τις αναφορές σε τρόφιμα γενικά....Πολλά φιλιά
Για μαριλένα: Μάνα συναγωνίστρια σωστά κατάλαβες την πρώτη φορά, αλλά σε αυτό το μπλογκ οι επισκέπτες είναι ελεύθεροι να καταλαβαίνουν ότι θέλουν, ακριβώς όπως είμαι και εγώ.
Όμορφη Κυριακή, φιλιά στη πριγκίπισσα και στην εκκολαπτόμενη πριγκίπισσα.

Ανώνυμος είπε...

Sorry...με ακούτεεεεε; Κι εγώ ξέρω για ποια κερασιά λες...που είναι και λιγο down...
Είδα και σχόλια σου εκεί...απλά ελπίζω να "ξανανθίσει"