Πέμπτη 28 Ιουνίου 2007

Πρωινό ξύπνημα



Καλημέρα. Άχρηστη πληροφορία: Κάνει ζέστη !!!!!!!!!!

Σήμερα ξέχωρη καλημέρα στους καινούργιους αυτού του blog.

Στο natassaki και στον Άκη με την "πράσινη ζώνη" και την υπέροχη σχέση με τα χρώματα,

Στο Μάνο , πατέρα ενός γιού και εν δυνάμει πατέρα μιας κόρης,

Στην Ειρήνη, ή Ρήνα όπως λέγαν τη γιαγιά της

Στη Βασιλική που και μόνο ο "λόγος" της μου αρκεί (από ευγένεια το λέω αυτό, θα πάρω όλο το πακέτο που οικειοθελώς προσέφερε)

και αυτό γιατί από την μια η, γνωστή στους παλιούς αυτού του blog, αμηχανία μου να το πω, αδυναμία μου να το πω, έλλειψη καλών τρόπων να το πω, όπως και να το πω παραμένει το ίδιο πάντως, η γνωστή λοιπόν στους παλιούς και όπως θέλετε πείτε το τακτική μου, να μην απαντάω με συνέπεια στα σχόλια που γράφονται εδώ δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο από κάτι που με πιάνει και όταν στέκομαι μπροστά σε αυτό το τετραγωνάκι με την απειλητική -για μένα φράση- "Αφήστε το σχόλιο σας" μπλοκάρω τελείως και τότε μπαίνω σε μια διαδικασία να σκεφθώ και όταν εγώ αρχίζω να σκέφτομαι τι θα να γράψω, τότε μπλοκάρω ακόμα περισσότερο και με συνοπτικές διαδικασίες το βάζω στα πόδια.

Έτσι μέσα στο ασφαλές πλαίσιο μιας ανάρτησης -καλά η μετάφραση- κρεμάω και εγώ την ¨καλημέρα¨ μου και ελπίζω να καταλάβατε τι ήθελα να πω.

Υ.Γ. Ρόζα χαρά μου, φρονώ ότι πλέον πρόστιμα πρέπει να πέφτουν μόνο στα κεφάλια των παρόχων μας.

9 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Kαλημέρα Νερίνα. Και τι μέρα: δροσερή, δροσερή :D
Φιλιά πολλά και σαββατοκύριακο έρχεται :))

Greca είπε...

Καλημερουδια!!!!
Ευχαριστω πολυ για το καλοσωρισμα... Κατι τετοιες στιγμες χαιρομαι που δεν μπορεις ν δεις τον αλλον..εχω γινει σιγουρα ινδιανα απο το κοκκινισμα... και δεν ειναι απο τον ηλιο...:p αχ ο,τι καλυτερο ευχομαι για το σαββατοκυριακο... και μπανια πολλα... και γελια ακομα περισσοτερα!
Σας φιλω ολες και ολους
ειρηνη-ρηνα
ΥΓ ραντεβου την τριτη!!!

kerasia είπε...

Καλημέρα

(ελπίζω να κατάλαβες τί ήθελα να πω)

Ανώνυμος είπε...

Ζεστά καλημερούδια ένεκα ημέρας. Φιλιά στις κόρες, και άστες να "τρελαθούν" σε μια παραλία όπως στην ωραία φώτο που μας έδειξες παλιότερα...

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera!

ioeu είπε...

Καλημέρα!

(μακάρι να έβρισκα κι εγώ όσα θα ήθελα να πω, για να στα πω...εσύ όμως που ξέρεις να "κρεμάς" καλημέρες, ξέρεις και να..."ξεκρεμάς"...οπότε, συνεννοηθήκαμε!)

;)

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασα να πω ευχαριστώ για την αφιέρωση...και μιλώ και για το σόι μου... :)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

ηρθα!
εφερα και τα συνεργα...
απο που ξεκιναω;;;
τι;;;
μα το καθαρισμα, φυσικα!
:))))

Ανώνυμος είπε...

Αχ, Νερίνα μου, Καλημέρα!!!! Και καλό μήνα.
Ευχαριστούμε για το όμορφο καλώς ορίσατε!
Το είχα δει από προχθές, αλλά ήμουν σε τόσο κακή διάθεση, που δεν θα μπορούσα να σε ευχαριστήσω με την καρδιά μου!
Σήμερα, όμως, είναι άλλη μέρα.Πιο φωτεινή. Και πιο δροσερή.

Να είσαι καλή, κι εσύ κι οι κόρες σου οι όμορφες! (και για τη σχέση με τα χρώματα, επιφυλάσσομαι... )

Πολλά Φιλιά και από τον Άκη.