Δευτέρα 4 Ιουνίου 2007

.....μερα





Μεσημέριασε και ακόμα νυστάζω. Θέλω να τελειώσει το σχολείο, εάν και για να είμαι ειλικρινής θα ήθελα να ξαναπήγαινα σχολείο. Εντάξει για να είμαι ειλικρινής, θα ήθελα να μην ξαναπήγαινα μεν σχολείο, αλλά να περίμενα το καλοκαίρι και ένας από τους σημαντικούς λόγους της προσμονής να μην είναι το ότι επιτέλους θα κοιμηθώ. Θέλω ψάθα και αμμουδιά και μυρωδιά αντηλιακού. Αλλά όλα αυτά αφού κοιμηθώ πρώτα. Και όχι σαν όνειρο. Για όνειρο κρατάω το κλασσικό μου για καλοκαίρι, αλλά σιγά μην σας το πω.


Καλό σας μεσημέρι πια

Υ.Γ. Φεύγοντας μην σταματήσετε τη μουσική, με κρατάει σε επαφή με το περιβάλλον...!

14 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Κι εγώ θέλω να τελειώσει το σχολείο.
Να ηρεμήσουμε επιτέλους, να μη σηκώνονται τα παιδιά απ' το χάραμα, να χαλαρώσουμε..
Για διακοπές δε με πολυνοιάζει και μόνο που θα ξυπνάμε ό,τι ώρα να 'ναι μου φτάνει.

Ασε την παράνοια που με πιάνει στην εξοχή με τα τσιμπήματα της μέλισσας, της τσούχτρας, της αράχνης και του αρχηγού όλων: της σαρανταποδαρούσας.

Κι εκεί καλά, αλλα κι εδώ, μια χαρά είναι. Μοιρασμένος ο καιρός :))

Mh Xeirotera είπε...

Kalo kalokeri... me eparki ypno ke akomh perissotera oneira. Kapia ap' auta isos kanun ena salto ke vrethun sto mpol me ta kerasia... exe ta matia su anoixta (pu ta exeis diladi).

Kalo apogeuma!

ralou είπε...

Kοιμάσαι ακόμα βρε άθλιο γατόνι;
Αντε ξύπνα, δεν μπορείς να κοιμάσαι συνεχώς μέχρι να έρθει το κατακαλόκαιρο.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Γενικά όταν ακούω ανθρώπους να λένε ότι θυσίασαν πράγματα για τα παιδιά τους, θυμάμαι τα κεράσια του μηχειρότερα σε συνδυασμό με μικρά καλάθια. Αλλά μετά απο 10 χρόνια που εξασκώ το άθλημα ένα έχω να πω: δεν θυσιάσα τον ύπνο μου, για τον απλούστατο λόγο ότι τον έχασα και δεν τον ξαναβρήκα ώστε να μπορέσω να τον θυσιάσω. Εάν παρ' ελπίδα τον βρείτε πουθενά σας παρακαλώ φέρτε τον μου πίσω, σε όποια κατάσταση και εάν τον βρείτε.
Για Μαριλένα: Καλό καλοκαίρι όπου και όπως σου αρέσει, εγώ μαζί μου είμαι.
Για mhxeirotera: Μην μου λες τέτοια και χτες έκανα τάρτα με τα εναπομείναντα κεράσια. Τώρα που το ξανασκέφτομαι όνειρο ήταν, η τάρτα τα κεράσια θα σε γελάσω. Cheers
Για Ραλλού: Αποκαλύφθηκε εγώ είμαι το alter ego του Μαντού. Άμα δεν ακούσω τζιτζίκι δεν ξυπνάω!!!!
Καλή μέρα σε όλους γιατί την πετσόκοψα στο τίτλο του ποστ.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για Μαριλένα: "μαζί σου" εννοώ.
Επίσης είδαμε το βίντεο την προηγούμενη βδομάδα.
Παρατηρήσεις:
1/ Ωραίο κολάν (Νάσια)
2/ Χορεύει υπέροχα (Νάσια Νερίνα)
3/ Καλά έχει φοβερά μαλλιά (Νερίνα)
4/ Τις Barbie που τις έχει; (Νάσια)
5/ Έχει πολλά λούτρινα σαν εμένα (Νερίνα)
6/ Πολύ ωραίο δωμάτια, σκούρο γαλάζιο, έτσι να βάψεις το δικό μου (Νερίνα, προσπαθεί να με πείσει να της αλλάξω το δωμάτιο, μια και φέτος η Νάσια θα αποκτήσει δικό της δωμάτιο "καινούργιο και αυτό είναι αδικία μαμά" όπως λέει η Νερίνα).
7/ Στο σχόλιο θα απαντήσουν οι ίδιες είπαν, αλλά μου έχουν μοιάσει στη συνέπεια :)
Πάλι καλημέρα

kerasia είπε...

...νύχτα

:))

Μαριλένα είπε...

Αααα, αυτό το κολάν εννοούσε! Κι έψαχνα να βρω που είδε κολάν χαχχχ.
Θα τα μεταφέρω στη Ραφαηλία, να ψηλώσει δέκα πόντους από το καμάρι :))
Πάντως για το δωμάτιο, δίκιο έχει το παιδί: αφού θα αποκτήσει η Νάσια δωμάτιο καινουριο, μια ανανέωση τη θέλει το παλιό.
Ετσι, για να είναι επί ίσοις όροις. :)
Φιλησε μου τις.

dodo είπε...

"Αλλά μετά απο 10 χρόνια που εξασκώ το άθλημα..."

Υπομονή- θα έχει και συνέχεια! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Tελικα δεν νοιωθω μονη ! Αν και τα δικα μου δεν ξυπνανε οταν εχουν σχολειο αλλα ξυπνανε απο τα χαραματα οταν δεν εχουν σχολειο
Τζιτζικια ονειρευομαι κι εγω ...Καλο καλοκαιρι που θα παει εδω ειναι!
Καλο βραδυ τωρα πια
Γιωτα

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Αντηλιακό έχω βάλει μια φορά στη ζωή μου μόνο. Ίσως επειδή τα καλοκαίρια γίνομαι Πακιστανός με κρητική προφορά...

Καλημέρα!

Σ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ελα να τελειώνουμε, να φύγουμε ...γι' άλλες πολιτείες...που δεν τις βρίσκει ο χάρτης...

Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

kai emena mou leipei upnos kai as min eimai manoula me paidia sto sxoleio....
Genikos einai mallon simeio twn kairwn mas h ellipsi upnou.....:)

Ανώνυμος είπε...

Ύπνος;;; Μήπως αναφέρεστε στη μονίμως διακοπτόμενη κατάσταση ημιηρεμίας (λέμε τώρα...) που απέχει τόσο μα τόσο πολύ από τα δωδεκάωρα που χτυπούσαμε ως έφηβες;
Συμπάσχω...
Μόνο που για μένα ούτε το καλοκαίρι είναι ελπίδα. Το σιχαματάκι no 2 δεν καταλαβαίνει από εποχές και σαββατοκύριακα.
Καλό μεσημέρι.

nyctolouloudo είπε...

ακόμα θα κρατήσει τούτη η άνοιξη ραγιάδες του καλοκαιριού....