Κυριακή 1 Ιουλίου 2007

Διακοπές κανείς;



Εμείς πάντως θα συνοδεύσουμε τα σκασμένα

Εγώ, ο καλός μου και τα τέσσερα σκασμένα πάμε διακοπές. Για την ακρίβεια τα τέσσερα σκασμένα πάνε διακοπές, εμείς απλά αποτελούμε μέρος της οικοσκευής που κουβαλάνε μαζί τους. "Όχι Νερίνα δεν θα πάρουμε το τηλεσκόπιο"!!!! Και συνεχίζω και ζητώ συγνώμη για την διακοπή, "Νάσια ο μπαμπάς δεν θα πάρει μαζί του τη μηχανή, δεν χωράει στο φορτηγό, για αυτό άσε το κράνος κάτω, σου έχω πάρει ωραιότατο ροζ καπελάκι για τη παραλία". Και συνεχίζω και συγνώμη για τη διακοπή. "Όχι Χριστίνα μου δεν θα πάρουμε κρεβάτια μαζί μας έχουνε εκεί που θα πάμε, ναι και στρώματα έχουνε". Τελικά μόνο η Έλενα με καταλαβαίνει, μόνο το διπλό καθρέπτη ζήτησε να πάρουμε μαζί, αλλά με το που κοιταχτήκαμε το ξέχασε.

Βαλίτσες τέσσερες δικές τους και μια δική μας, σάκοι τέσσερεις κανένας δικός μας, νεσεσέρ τέσσερα κανένα δικό μας, τσάντες διαφόρων σχεδίων και χρωμάτων με διάφορα μέσα, μην με ρωτάτε τι είναι τα διάφορα μου τα φυλάνε για έκπληξη, τα σε προηγούμενο ποστ περιγραφέντα σύνεργα για να πάει μια οικογένεια, που σέβεται τον εαυτό της και σαφέστατα δε σέβεται την ησυχία των άλλων, στη παραλία, ά και μια βαλίτσα παπούτσια, δικά τους όχι δικά μας, τελικά τους αγοράζω πολλά παπούτσια και το κλου, τα πράγματα του καλού μου, φορητός, βιντεοκάμερα, ψηφιακή, dvd για το αυτοκίνητο, τα εργαλεία του καλού τεχνοφρικ-ξέρετε κατσαβιδάκια, μυτοτσίμπιδα κ.λ.π.-, μην με ρωτήσετε τι τα θέλει δεν ξέρω, φορτιστές τηλεφώνων, σωστά διαβάσατε τηλεφώνων, διότι ποτέ δε ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί ένα φορτιστής για Nokia και ας έχεις Erricson κινητό- απροσδιόριστος αριθμός cdιων, "όχι χαρά μου όσο και να χτυπηθείς δεν παίρνουμε το πολυμηχάνημα μαζί- και βέβαια το Sudoku μου και η γνωστή βιογραφία, έτσι για να συμπληρωθεί η λίστα με τα απαραίτητα.

Ο γάτος και οι χελώνες πάνε στον μπαμπά μου, κουβαλώντας και αυτά τις δικές του αποσκευές.....

Καλά να περάσετε και εάν νομίζετε ότι δεν περνάτε καλά, τυπώστε το ποστ και κολλήστε το σε εμφανές μέρος στο σπίτι σας. Μετά τις πρώτες αναγνώσεις, που κρίνονται απαραίτητες για να συνειδητοποιήσετε τι διαβάζετε, θα νοιώσετε όχι απλώς τυχεροί, αλλά ευλογημένοι.....

"όχι κορίτσια και πάρτε το απόφαση δεν θα πάρουμε μαζί μας το Μιχαλάκη, είναι αλληνής παιδί και δεν με νοιάζει που παίζει καλό μπάσκετ, για αυτό βγάλτε τον αμέσως απο το μπαούλο της γιαγιάς"....

Σας αφήνω γιατί ήρθαν οι μεταφορείς να φορτώσουν τα πράγματα...




22 σχόλια:

cindaki είπε...

Χαχαχα! Καλά κουράγια και να περάσετε καλά!

ioeu είπε...

καλά να περάσετε!
(και πιο καλά οι πριγκίπισσες)

Μαριλένα είπε...

Πως σε καταλαβαίνω, πως σε καταλαβαίνω!!
Οι διαφορές μας: ο δικός μου ο καλός, που ειναι τεχνοφρικ στην κανονική του ζωή, στις διακοπές γίνεται ο Καλός μας ο Αγρότης, που τα παντα (προσπαθεί) να κάνει: κλαδεύει, φτιάχνει τα κεραμίδια, σκάβει και λεει στοχαστικά κοιτάζοντας τον ουρανό "θα ρίξει πολύ νερό!"
Στην Αθήνα το λέει κανονικά: βροχή.

Τα ζώα μας θα μεινουν εδώ και ο αδερφός μου θα έρχεται να τα φροντίζει.

Εμείς θα πάμε μόνο τα δικά μας παιδιά διακοπές.
Αλλά, θα φιλοξενήσουμε κι άλλα που θα 'ρχονται για λίγες μέρες.

Στα υπόλοιπα, μοιάζουμε γλυκό μου, μοιάζουμεεεε :)

Καλά, πολυ πολυ καλά, στη νιοστή, να περάσετε, να γυρίσετε χαρούμενοι με τις καλυτερες αναμνήσεις και ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, έναρξη πότε, τον Σεπτέμβριο;

ΥΓ
Συγνώμη για το μακροσκελέστατο ποστ, αλλά ήταν το αποχαιρετιστήριο :))))

just me είπε...

Καλές διακοπές, Μαντού!
:DDD

(Να περάσετε τέλεια. Εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το σύνδρομο στέρησης και θα σας περιμένουμε. Φιλιά!)

Ανώνυμος είπε...

Καλές διακοπές, καλά να περάσετε, και ...στο γυρισμό, μήπως μπορείτε να πάρετε κανένα από τα δικά μας μπαγκαζια στο φορτηγό, γιατί δεν χωράμε;;;;;

Καλό καλοκαίρι

industrialdaisies είπε...

Αχαχαχαχα, το θηριοτροφείο πάει διακοπες!!! Να περάσετε καλά και με τρέλλα!

ralou είπε...

Καλές διακοπές οικογένεια και Μαντου και χελώνες, και Μιχαλάκη.
Δεν ξέρω πως, αλλά εχω την βεβαιότητα ότι κάποιο τροπο θα βρουν οι μικρές να πάρουν μαζί το λάφυρο που παίζει καλό μπάσκετ!

Καλα να περάσετεεεεεεεεεεεε!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλά να περάσετε, να ξεκουραστείτε και με το καλό να ξαναγυρισετε.

Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Το καλό είναι πως πιστεύεις πως αυτό το ζεις ΜΟΝΟ εσύ.. :) Ε όχι λοιπόν, σε νιώθουμε και σε καταλαβαίνουμε που λέει και η Μαριλένα. Κι εγώ έχω τον γιο μου μόνο (για 3 μήνες ακόμα, μην παίρνω θάρρος), φαντάσου 4!!! Αν και σε αυτόν τον τομέα δεν ισχύει το "ένα ισον κανένα!!!"

Καλέσ διακοπές, καλά μπάνια, καλή διασκέδαση και καλή επάνοδος...

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Καλά τι λες τώρα! Πανικός στα FM μου μύριζει.
Να τονίσω βέβαια κάτι το οποίο μου κάνει εντύπωση ακόμη και τώρα.
Παντού παίζει ένας φορτιστής Nokia.

Καλημέρα :)

dodo είπε...

Καλές διακοπές- ο Μαντού δεν σάς έκανε μούτρα που δεν τον πήρατε μαζί;!

Mh Xeirotera είπε...

Kala na perasete, filia!

mako είπε...

Ένα μόνο έχω να πω: χαχαχα

Ι Love Skasmena !!!!

APOTINEDRA είπε...

Καλές διακοπές. Καλή ανανέωση!!

Ραψωδία είπε...

Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση :)

Ανώνυμος είπε...

Kαλα να περασετε !Φαντασου ομως να ειχες και τον Μαντου μαζι? Αυτο για να σε παρηγορησω!
Γιωτα

Stardustia είπε...

Ω, ναι... σε καταλαβαίνω...

εμάς είναι τρία και σχετικά μικρά ακόμη, ειδικά η πιο μικρή, η γυρίστρω, δεν καταλαβαίνει από υλικές εξαρτήσεις, εκείνης της αρκεί να μπει στο "μάκσι" και να φύγει...
Αλλά τα άλλα δύο, ξαφνικά θέλουν να πάρουν τα "αγαπημένα" τους [βλέπε όόόόόόλα] τα κουκλάκια, τα "πιο αγαπημένα τους" [βλέπε σχεδόν όόόόλα] τα βιβλία και μπογιές...

Για ρούχα έχω τον καλό μου να ανησυχεί... αν μπορούσε θα παίρναμε και κασκώλ για παν ενδεχόμενο...

Και για να είμαι δίκαιη:
Τα χειρότερα είναι στην επιστροφή: που πρέπει να κουβαλήσουμε όόόόόλες τις πετρούλες, κοχύλια, κλαδάκια και δύσμοιρα σαλιγκάρια που έχουν βρεθεί στον διάβα μας...

Σε ό,τι αφορά τις... πετρούλες, συνήθως γύρω στα πέντε κιλά, είναι τρέλλα που κληρονόμησαν από... εμένα...

Unknown είπε...

KALES DIAKOPES...Kali ksekourash den mporo na sou euxitho dioti tha einai san na se koroideuo.... Toulaxiston na einai euxaristi h diamoni sas kai na ksekourasteis pneumatika

tassoula είπε...

Τρελό θηριοτροφείο ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!Να περάσετε τέλεια!!

Greca είπε...

Να περασετε τελεια!!!! και να μας επιστρεψετε ανανεωμενες και μαυρισμενες! αααα ξεχασα και με μεγαλυτερες εμπνευσεις -αν αυτο ειναι δυνατον με τα φανταστικα κειμενα που ανεβαζεις. Ε, φανταστικη μαμα-blogοκρατορισσα και παρειτσα μας!!! χιχι το φορτηγακι στη φωτογραφια μου θυμισε τον καλο μου που παντα τετοιες μερες θυμοταν οτι επρεπε να νοικιασει ενα τετοιο για τις διακοπες μας, αφου δυστυχως παιρνω τη μιση ντουλαπα μαζι,αν και τελικα βολευομαστε 3-4 αλλαξιες.. χωρια που κουβαλαμε παντα ενα σωρο αχρηστα πραγματα τελικα... για το "αν" τα χρειαστουμε... που τελικα δεν τα χρειαζομαστε..το παιδακι τελικα απο διπλα το πηρατε? :p αντε καλες βουτιεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς και στη θαλασσα και στους μεζεδες... φιλιααααααααααααααααααααααααααααααα
ειρηνη
με το καλο να γυρισετε και παλι κοντα μας!

MenieK είπε...

κάτι τέτοια διαβάζω και παρηγοριέμαι για το ένα και μοναδικό μου βλαστάρι....

Mh Xeirotera είπε...

Kalosorisate! Efxome na perasate super, ke na sinexisete sintoma :)