Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Στιγμές


Διάλογος Νερίνας Νάσιας στις διακοπές

Η Νάσια αρνείται να κοιμηθεί στο κρεββάτι της και επιμένει να κοιμηθεί μαζί μας, επικαλούμενη διάφορες τραγικές εμπειρίες πεσίματος της από το κρεββάτι.

Νερίνα: Γιατί να κοιμηθείς στο κρεββάτι της μαμάς και του μπαμπά;

Νάσια: Γιατί εγώ όταν ήμουν τρία μια φορά είχα πέσει από το κρεββάτι

Νερίνα: Τι λες καλέ; Και εγώ είχα πέσει από το κρεββάτι μου μικρή.

Νάσια: Πότε; Πόσων χρονών ήσουν;

Νερίνα: Μικρή, δεν θυμάμαι πόσο.

Νάσια: Άμα δεν θυμάσαι δεν ισχύει. Εγώ θυμάμαι.

Νερίνα: Γιατί δεν ισχύει; Και γιατί είναι υποχρεωτικό να θυμάμαι; Έχει το πέσιμο γενέθλια;

-Το μωρό μου μεγαλώνει-

Υ.Γ. Πιστοί στο χρέος μας, εγώ και ο καλός μου, απλά γίναμε στην κυριολεξία "σάρκαν μίαν" για να χωρέσουν και οι δύο, αλλά και το σκυλί.....

7 σχόλια:

just me είπε...

Άμα δεν θυμάσαι δεν ισχύει

Αχ, καρδούλα μου!
(μόνο για χάρη της θα το πιάσω _εν ευθέτω χρόνω_ το μπαλάκι που, σαδιστικά και με χειρουργική ακρίβεια στην επιλογή, μού πέταξες!)
:))
Καλό σου μεσημέρι!

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Έλειπα εκτός Ελλάδας και έχασα αρκετά πάλι απο τα δικά σου. Όσο για το τελευταίο κειμενάκι, απλώς ζηλεύω :P

Καλημέρα!
Σ.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για just me: Αυτό που ρίχνει όλο τον κόσμο αυτό το παιδί πολύ μου τη δίνει. Και εγώ σαδίστρια; Καλό σου βράδυ....
Για διαιρέτη: Το είδα ότι ήσουν Κων/νούπολη και πολύ χάρηκα που το χαιρόσουν τόσο. Καλό βράδυ και σε σένα.

Greca είπε...

Kαλησπέρες!!!
Μια έρευνα έχει δείξει πως τα παιδιά παίρνουν το μυαλό της μαμάς και στοιχεία συμπεριφοράς από τον μπαμπά! α και όλα τα υπόλοιπα από το τζάμπο ε? μην ξεχνιόμαστε!!! :p
φιλιά
ειρήνη

Ανώνυμος είπε...

Εδώ και 2 μήνες ο γιος μου έκοψε την πιπίλα και κατά τις 3 ξυπνάει και έρχεται στο κρεββάτι μας. Θα του το κόψω όμως...που θα μου πάει...
ΚΑΙ το σκύλί όμως δεν θα το άντεχα... :)

Mh Xeirotera είπε...

Sweet...

Ανώνυμος είπε...

Η τελική απάντηση της Νερίνας μου θυμίζει ατάκα της Μαφάλντα!
Ισμήνη