Τρίτη 17 Ιουλίου 2007

Catch the ball Ραλλού!

Εις δόξα του Πλάτωνα

Το βρήκα το μπαλάκι!!!!


20 σχόλια:

ZouZouna είπε...

Α, pardon madame, αυτό δεν είναι "το βρήκα το μπαλάκι"....
Αυτό είναι, "βροχή απο μπαλάκια, πάνε τα προβατάκια!"
Οχι, δια να είμεθα ακριβείς.
Η Ραλλού, ομίλησε δια ένα ball, κι εσείς, βρήκατε τον καταιγισμό, τον κοτσάρατε πρωτοσέλιδο, δεν μας δώσατε κι ομπρέλες, δεν ειδοποιήσατε τον βοσκόν, κι όποιον πάρει ο Χάρος!!
Αφήστε που θέση και φύση αδύνατον να τα πιάσετε όλα μαζί. Σωστά? Σωστάάάά!!!

Ανώνυμος είπε...

θέσει και φύσει

ZouZouna είπε...

σωστάάάάά, έβαλα την θέση πρώτα και μου "στράβωσε" την ορθογραφία
.......φύσει και θέσει....
σας "μερσώ"

Ανώνυμος είπε...

Περασα για μια καλησπερα και φιλια πολλα Εμεις ακομα δεν επιστρεψαμε διημερο διαλλειμα για πληντηρια κανουμε και θα ξαναπαμε εκει στο εξοχικο με τα ποντικια
Γραψε σκορ
γιωτα ποντικια 2-0
Την αγαπη μου
Γιωτα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για Ζουζούνα: Αγαπητή ζουζούνα διαβάστε τα ψιλά γράμματα και παρατηρηστε την εικόνα. Καλή σας μέρα
Αγαπητέ βοηθέ "As You Like It" που έλεγε και ο Σαίξπηρ
Για Γιώτα: Καλώς το μου, καλώς το μου.
Καλημέρα σε όλους σας

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που δεν έχω Blog, απλά μπήκα να πω μια Καλημέρα!
Καλημέρα!
Ισμήνη

Ανώνυμος είπε...

Δύο "Καλημέρες" έγραψα τελικά....
Ισμήνη

Ανώνυμος είπε...

Δεν πειράζει Ισμήνη.
Η μια έπεσε χάμω
Παιδιά καλημέρα κι από μένα

just me είπε...

Γεια σου και σένα!
:)

Ανώνυμος είπε...

Just me! Χαίρομαι που σε γνωρίζω. Εδώ, στους νέρινους διαδρόμους, συναντά φαίνεται κανείς εγκάρδιους ανθώπους. Σ' ευχαριστώ για το χαμόγελο. Οσφραίνομαι το δρόμο για να σε επισκεφτώ!

Greca είπε...

Καλησπέρα!!!! Τι καλή διάθεση είναι αυτή γλυκειά μου? Πάντα τέτοια που λένε... πάντα τέτοια...
φιλιά
ειρήνη

dodo είπε...

Τώρα, πού θα πάνε τα προβατάκια;

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera! Antapokrithika (epitelus) sthn prosklhsh su :)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

΄΄Ομορφη μέρα να έχετε όλοι σας και μην ξεχνάτε το τρίπτυχο της επιβίωσης καπέλο, αντηλιακό, πυροσβεστήρας

ZouZouna είπε...

Γλυκειά μου,
Την κοίταξα και την ξανακοίταξα την εικόνα, τα διάβασα και τα ξαναδιάβασα τα μικρά γράμματα, διάβασα ξανά και όλη την..... catch the ball-ιστορία.
Βρε, τι έχω πάθει η μεγαλοκοπέλα ! Ντίπ δεν καταλαβαίνω απο βαθιά νοήματα. Εγώ δεν παύω να βλέπω "βροχή απο μπαλάκια" και να "λυπάμαι" τα κακόμοιρα τα προβατάκια, που τους έρχονται κατακέφαλα...........
Βοηθάτε με καλέ, σας παρακαλώ. Βάλτε με στο κόλπο, δώστε μου και άλλη μία ευκαιρία κι εμένα της blogo-νέας, μπας και "ξεστραβωθώ" η καψερή κι αργεί και η άδειά μου...

just me είπε...

@σκυλάκι κλπ.
τώρα, επειδή εγώ πάσχω από ανίατο _το έχω αποδεχτεί, τελικά_σύνδρομο φιλαλήθειας (ή ειλικρίνειας), οφείλω να σου πω ότι την αντιφώνηση "γεια σου και σένα" την είχα απευθύνει στην οικοδέσποινα του μπλογκ (η οποία σαφώς και δεν με έχει εξουσιοδοτήσει _και ούτε χρειάζεται_ να χειρίζομαι τις PR της).
Αλλά δεν είμαι και ο τύπος που δεν θα χαμογελάσει σε μια καινούργια φάτσα μπροστά του, οπότε "γεια σου και σένα"!

Ανώνυμος είπε...

Ζουζούνα μην ανησυχείς. Η βοήθεια οσονούπω στο μπλογκ σου (χρειάζομαι χώρο και χρόνο)!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για ζουζούνα: Ευχαρίστως θα απαντούσα αλλά θέλω να αφήσω το βοηθό να επιτελέσει το έργο του, που φαίνεται να το απολαμβάνει τα μάλα άλλωστε.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για zouzouna: «Έκαστος ουν ημών έστιν ανθρώπου ξύμβολον, άτε τετμημένος ώσπερ ψήτται, εξ ενός δύο· ζητεί δη αεί το αυτού ξύμβολον…».
Αριστοφάνης στο "Συμπόσιο" η θεωρία περί άλλου μισού
Εγώ αυτό εννοούσα...
Καλό σου βράδυ

ZouZouna είπε...

Καλημέρεεεεεεεεεεεεεεες!
Α, μάλιστα. Τώρα εντάξει. Για να 'γυρίσει" η πυξίδα μου εμένα....... καλά!
Τα έβλεπα και τα μισά αλλά ως εκεί. Α, δεν το κουράζω, ομολογώ. Θέλω να περνώ ανέμελα. Ευχαριστώ πάντως για τις βοήθειες !