Δευτέρα 21 Μαΐου 2007

Πρωινό ξύπνημα



Καλή σας μέρα
Σήμερα γιορτάζει το «Να» από το Νάσια. Δεχόμεθα και τρατάρουμε. Τα δώρα σας καλό είναι να είναι χρήματα, γιατί το μωρό μου έχει έξοδα: «Μαζεύει λεφτά να φτιάξει σπίτι». Πάλι καλά το Φθινόπωρο «μάζευε λεφτά να φτιάξει πισίνα». Αφού συγκέντρωσε το αστρονομικό ποσό των 9 ευρώ, διότι ζητούσε 1 ευρώ, στα 9 άτομα την καταλάβαμε και την σταματήσαμε. Και καλά εμείς είναι δικό μας και δεν έχουμε επιλογές. Οι άλλοι με ποιο σκεπτικό δίνανε 1 ευρώ σε ένα μικρό για να φτιάξει πισίνα; Και μετά σου λένε ότι δεν υπάρχουν φιλάνθρωποι πια!!

Επίσης σήμερα γιορτάζει το «Έλενα» από το Ελένη. Επίσης και για αυτό δεχόμεθα και τρατάρουμε. Εδώ τα δώρα σας καλό είναι να είναι πολλαπλών επιλογών, γιατί η συγκεκριμένη πριγκίπισσα έχει ένα μικρό πρόβλημα να αποφασίσει τι θέλει, εάν και στο τέλος τα παίρνει όλα. Ναι γιορτάζει και η «ουπς» μου σήμερα!!!!!


Υ.Γ. Σωστά παρατηρήσατε: τα παγωτά χρεώνονται, γιατί έχουμε να κτίσουμε σπίτι και να ανανεώσουμε και μια γκαρνταρόμπα οι ταλαίπωροι γονείς!!!!

26 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!
ΝΑ 'ΝΑΙ ΚΑΛΑ, ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!

(Εγώ μπορώ να πάρω και από τα δύο; τα ζήλεψα....)

Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και καλά στη Νάσια! Να μεγαλώσει,να γίνει μια μεγαααάλη παγωτατζού και γλυκατζού!

industrialdaisies είπε...

Να τη χαίρεστε, να είναι δροσερή και με τόοοοοση φαντασία πάντα!!
Δίνω άλλο ένα ευρώ -γιατί σε τέτοια όνειρα κανείς δεν πρέπει να στέκεται εμπόδιο!!!

Καλημέρα!

kerasia είπε...

Χρόνια πολλά και ευχομαι δικά σας όλα τα ακίνητα, οι βάρκες, τα αυτοκίνητα, και φυσικά οι πισίνες.

(... αντιλαμβάνομαι ότι αυτή η οικογένεια έχει παραδοθεί ολοκληρωτικά στον υλισμό)

Unknown είπε...

XRONIA POLLA kai ths euxomai ola ta kala.....(gia thn pisina pes ths oti tha prepei kathe proi na ksupnaei noris kai na thn katharizei 2 ores, na doume an tha synexisei na thn thelei...:)

αμμος είπε...

Χρόνια πολλά και καλά στη Νάσια! Αν θέλεις πέρνα από το μπλογκ μου, πήρα το θάρρος να σε παινέψω.

just me είπε...

Χρόνια σας πολλά για όλες τις γιορτές σας! Και να αλληλοχαιρόσαστε!
Όσο για το αστέρι σας, έχω να πω ότι μου δίνει την εντύπωση του πιο πρακτικού ανθρώπου μέσα στην οικογένεια, με διαφορά... (να της το πεις, σε παρακαλώ, γιατί προφανώς την καλοπιάνω να με αφήνει για καμιά βουτιά στην πισίνα της).
Σας φιλώ, όλες.

tassoula είπε...

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά γεμάτα αγάπη και χρώματα!Να έχει την ζωή που θέλει και εσάς να την καμαρώνεται.Φιλιά και στις 2 τις κορες.Να πάρω 2 παγωτα φράουλα??(και τα 2 για τον μικρό)!!

dodo είπε...

Εύχομαι Χρόνια Πολλά και Χαρούμενα στις εορτάζουσες και στους υπερήφανους (και υπομονετικούς!) γονείς!

Μαριλένα είπε...

Χρόνια Πολλά και καλά και στις δυο τους: και στη Νάσια και στην Ελενα. Εεεε και στο τρίτο μικρό μας, να μη μένει απέξω :D
Να 'ναι πάντα γερές, χαρούμενες και να γίνουν καλοί, σωστοί άνθρωποι.

Κι εσείς να είστε καλά να τις καμαρώνετε.

ralou είπε...

Νάσια, μικρό μου χρονια πολλά και όμορφα στο "Να" σου!
Να είσαι γερή, δυνατή.
Και να είσαι και ροδομάγουλη και λίγο ξανθιά και παρ όλα αυτά να τρελαίνεις με τις ατάκες σου όλους αυτούς που πιστεύουν στα χαζά κλισε!
Αντε μικρό μου και σύ όπως πας θα τα καταφέρεις να αλλάξεις αυτην την παγκόσμια ηλίθια ιδέα για τις ξανθές!
Σμακ! Σου φιλάω το μαγουλάκι.
Αουτς! Τι δαγκωνεις παιδί μου; Από μένα βρε κουτό θα ξεκινήσεις την κατάκτηση του κόσμου;
Εμένα παιδί μου με έχεις κατακτήσει ήδη!
Να, δες, από την χούφτα σου με έχεις και τρώω!

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Να τις χαίρεστε :D

Σ.

nyctolouloudo είπε...

χρόνια πολλά στις εορτάζουσες όσες και ΝΑ είναι γιατί με μπέρδεψες!

και καλά κάνει το παιδί και θέλει πισίνα και σαν καλή μάνα πρέπει να του πεις ό,τι '' χρυσό μου υπάρχουν και θερμενόμενες με νεροτσουλήθρα, SPA, υδρομασάζ και με μασερ(για αργότερα)''



έφαγα παγωτό λάδι σε Ιταλό και ήταν φανταστικό...μήπως έχεις φτιάξει και εσύ;
τα άλλα δεν τα τρώω!
μου φτάνει ο καφές.

Ανώνυμος είπε...

Xρονια πολλα και καλα με πολυ αγαπη
Ασε το παιδι να κανει την οικονομικη πολιτικη του Ξερει αυτο!
Να αφησω ενα σπιτι με πισινα παιδικη χαρα και να παρω ενα γλυκακι?
Γιωτα

Mh Xeirotera είπε...

Xronia polla ke kala :D gemata pagota, pisines ke monopetra.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για φύρδην-μίγδην: Ευχαριστούμε για τις ευχές και τις αγκαλιές.
Για μενεξεδιά: Ευχαριστούμε. Η μικρά γεννήθηκε μια μεγάλη παγωτατζού και γλυκατζού και όχι μόνο. Που να την δεις με τους κεφτέδες και το παστίτσιο.
Για industrialdaisies: Κατ' αρχήν παίρνουμε το ευρώ και αποστέλλουμε απόδειξη, όπως ζήτησε και η εορτάζουσα και ευχαριστούμε απο καρδιάς για τις ευχές.
Για κερασιά: Τα μονόπετρα; Δεν είπες τίποτα για τα μονόπετρα. Όπως λέει και ο καλός μου "και γαμώ τις αριστερές σου καταβολές".
Για zoaki: Αγαθή μου ψυχή. Και τον μπαμπάκα τι τον έχουμε. Στη γιορτή tου του πήρε δώρο τα απαραίτητα σύνεργα καθαρισμού πισίνας. :)
Για άμμος: Ευχαριστούμε και σε εσένα χρόνια πολλά και απο εδώ. Μου άρεσε που με παίνεψες.
Για just me: Ευχαριστούμε πολύ πολύ. Το μόνο καλό σε αυτήν είναι η ικανότητα της να μοιραζεται τα πάντα, αρκεί να της τα δίνεις.
Για tassoula: Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε. Για τον μικρό όλο μας το στοκ δικό του.
Για dodos: Ναι είμαστε ο ορισμός τους περήφανου γονιού για να μην πω τίποτα χειρότερο. Και καλά εγώ είμαι η μαμά κουκουβάγια, τι να πει ο πατέρας της, με δεδομένο ότι το αρσενικό του είδους είναι ο μπούφος;
Για Μαριλένα: Να τις χαιρόμαστε, όλα τους να τα χαιρόμαστε. Όταν την ρώτησα τι δώρο θέλει για την γιορτή της, μου είπε "θέλω να μου υποσχεθείς ότι θα είσαι μαζί μου όσα χρόνια θα ζήσω". Και εγώ της είπα "εύχομαι να είμαι μαζί σου όταν θα με χρειάζεσαι και κανένας άλλος δεν θα μπορεί να σε βοηθήσει".
Για Ραλλού: Εσύ την πάτησες!!! Διαβάζοντας το παραμύθι σου η μικρά είπε :"Εμένα μόνο φαγητό μου φτιάχνει η κυρία Ραλλού" και αποχώρησε με στυλ αντάξιο μια οπερετικής ντίβας.
Διαρέτη ευχαριστούμε. Τις χαιρόμαστε και εάν μας χαίρονται και αυτές το μισό απο ότι εμείς θα έχουμε καλά γεράματα.
Για νυχτολούλουδο: Ευχαριστούμε. Εορτάζουσες πριγκίπισσες δύο: Η Νάσια με το Να εκ του Κων/να και η Έλενα η πρώτη μου ανηψιά και η "εκλεκτή" μου. Παγωτό με λάδι; Ούτε ακουστά. Και τι εννοείς δεν τρως τα άλλα παγωτά;
Επίσης όταν λέει πισίνα έχει διαλέξει ακόμα και την διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου!!!
Για Γιώτα: Ευχαριστούμε για τις ευχές. Στο θέμα μας: Σπατάλες, πολλές σπατάλες παρατηρώ.
Για μηχειρότερα: Ευχαριστώ για την ολοκληρωμένη ευχή. Ανησύχησα που άργησες να εμφανιστείς.
Καλή σας μέρα πια σήμερα 22 του Μάη πια.

kerasia είπε...

Το μονόπετρο είναι θέμα ιδεολογικό γι αυτό και δεν περιλαμβάνεται
:PPP
Kαλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Καθυστερημένη και τρεχάτη, αφήνω σήμερα τις ευχές μου και δύο μοσχομυριστές ταρτούλες με κρέμα και φράουλες για τις μπουμπούκες . Νά'ναι καλά τα κοριτσάκια, όλα τα καλά της ζωής να τις βρούνε. Άντε, και μια πισίνα μέσα σ'αυτά!

nyctolouloudo είπε...

εννοώ, ό,τι 99% φορές δεν θα φάω ποτέ παγωτό.. δεν είμαι του παγωτού!
το σαντουιτς της algida κάπου- κάπου το τρώω...

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera :)

@ kerasia: to monopetro einai thema kathara esthitiko!

Ανώνυμος είπε...

ΤΗν καλημερα μου και φιλια
Γιωτα

just me είπε...

Πέμπτη σήμερα. Ελπίζω να είστε όλοι καλά και απλώς να έχει πέσει πολλή φασίνα, λάντζα και μπουγάδα μετά τη γιορτή!
Φιλιά.

elafini είπε...

χρόνια πολλά καθυστερημένα..ελπίζω να μην καταντήσατε σαν τη πλατεία συντάγματος μετά τη φιέστα ;)

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Ολα καλα ? Ανακαλυψα το καζανι και ειναι ακομα καυτο
Εσενα δεν βλεπω μεσα και ανυσηχω
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Καλά, εγώ ανεβάζω κανά ποστ μια στο τόσο, εσύ πάλι που το κάνεις συχνότερα (ευτυχώς), πού είσαι;
Ελπίζω όλα να είναι καλά.
Καλό μεσημέρι, καλό τριήμερο :)

nyctolouloudo είπε...

κάποια είπε ό,τι ανακάλυψε το καζάνι να βράζει με πατάτες, καρότα, κρεμμύδια και σελινόρριζα ....και η Νερ, λείπει από το εσωτερικό του!