Παρασκευή 4 Μαΐου 2007

Πρωινό ξύπνημα ή τι άλλο θα κάνει μια μάνα για το παιδί της


Καλημέρα. Ενημερώνουμε ότι επιτέλους το μικρό σκασμένο δημοσίευσε το πρώτο του ποστ ("σπίτι" του πια), το οποίο εγώ αντέγραψα εκ του χειρογράφου της, διατηρώντας τη σύνταξη, αλλά επειδή σας αγαπάω, σας σέβομαι και σας λυπάμαι διόρθωσα την ορθογραφία. Σε κανά μήνα θα τελειώσει και η Νερίνα το δικό της και μετά όπως μου είπαν θα απαντήσουν και στα σχόλια. Μου μοιάσανε τα μωρά μου.

Ατάκα:

Εγώ: Μωρό μου ξέρεις τον κανόνα για τα επίθετα;

Νάσια: Ναι μαμά, είναι εύκολο: " Όλα τα ονόματα έχουνε επίθετο όπως έχουνε και όλα τα παιδάκια".

Δεν τόλμησα να τη ρωτήσω τον κανόνα για τα επιρρήματα.

5 σχόλια:

Mh Xeirotera είπε...

To pa ke to ksanaleo: megalo talento... :)

Μαριλένα είπε...

Τρέχω να δώ :))

nyctolouloudo είπε...

ελπίζω να κρατάς σημειώσεις.....

Ανώνυμος είπε...

Εχει δικιο το παιδι ολοι οι ανθρωποι εχουν επιθετα!

Υ. Γ. για κεινο που μου ειπες θα το περασω αυριο αλλα επειδη ο κωδικος δεν βγαζει το βιντεο θα το παρουσιασω αλλιως
Υ.Γ 2 Ξερεις που εχει φτασει ο Μαντου με την μηχανη?
Φιλακια Γιωτα

dodo είπε...

Επιτέλους! :-)