Τρίτη 15 Μαΐου 2007

Όταν γίνω ενήλικας θα καταλάβεις!



Νάσια: Μαμά μετά την Έκτη Δημοτικού ποια τάξη είναι;

Εγώ: Η 1η Γυμνασίου

Νάσια: Και μετά είσαι ενήλικας;

Εγώ: Όχι ακόμα

Νάσια: Πότε γίνεσαι ενήλικας;

Εγώ: Όταν τελειώσεις το Λύκειο.

Νάσια: Στην 1η Πανεπιστημίου

Εγώ: Ναι.

Νάσια: Α!

Φεύγει ελαφρώς απογοητευμένη. Εγώ πάλι μάνα είμαι, δεν δουλεύω, βαριέμαι να μαζέψω και τα ρούχα για σίδερο που είναι παντού πεταμένα γύρω μου, οπότε το ξανασκέπτομαι και την ξαναφωνάζω πίσω.

Εγώ: Νάσια, γιατί ρωτάς πότε θα γίνεις ενήλικας;

Νάσια: Για να δω πότε θα μεγαλώσω.

Εγώ: Γιατί θέλεις να μεγαλώσεις.

Νάσια: Γιατί μερικές φορές είναι δύσκολο να είσαι παιδί και έτσι ρωτάω.

Εγώ: Και τι θα κάνεις δηλαδή άμα μεγαλώσεις που θα είναι καλύτερο;

Νάσια: Ε, θα πηγαίνω όπου θέλω, θα κάνω ότι θέλω και άλλα πράγματα.

Εγώ: Τι άλλα πράγματα; (Διότι αντιλαμβάνομαι ότι εκεί είναι το ζουμί)

Νάσια: Δεν πρόκειται να σου πω, θα δεις όταν μεγαλώσω.

Και φεύγει με ένα παίρνω όρκο σατανικό χαμόγελο στα χείλη. Αυτό, με αυτό το παιδί, που ότι θυμάται χαίρεται αυτό και ψάχνομαι εγώ καθόλου δεν μου αρέσει.

Υ.Γ. Η φωτογραφία και μουσική παραπέμπουν στον κατάλογο που έχω ήδη αρχίσει να φτιάχνω με το τι μπορεί να περιλαμβάνει η φράση της "άλλα πράγματα". Ή μάλλον το τι ελπίζω να περιλαμβάνει. Άλλωστε ο πατέρας της ήδη την ονειρεύεται πάνω στη μηχανή του, που πια τη βγάζει απο το σπίτι μόνο για να την πάει για σέρβις.

Η συνέχεια: Έχει ξυπνήσει ο πατέρας της απο την μεσημεριανή του σιέστα και του διηγούμαι την ιστορία .

Πατέρας: Και καλά δεν τη ρώτησες ποια είναι αυτά τα "άλλα πράγματα";

Εγώ: Τη ρώτησα αλλά δεν μου είπε.

Πατέρας: Έπρεπε να επιμείνεις, να δούμε τι εννοεί.

Εγώ: Τι σημασία έχει;

Πατέρας: Πρέπει να μάθουμε τι είναι αυτά τα "άλλα πράγματα" που θέλει. Εσύ, ας πούμε, ως ενήλικας τι έκανες;

Εγώ: Post!

25 σχόλια:

Mh Xeirotera είπε...

Ta sevh mu ke stis dyo sas... :)

Μαριλένα είπε...

Θα στο πει, δε μπορεί να μη στο πεί!
Να τη δεις easy rider και ποιος στη χάρη σου. Το γονίδιο κάτι θα λέει και το παιδί το αφουγκράζεται :D
Φιλησε μου την.

BeBe είπε...

χαχαχαχαχα... Αυτό το τσαχπίνικο χαμόγελο που πολλά υπονοεί αλλά δεν λέει, κάτι μου θυμίζει...(εμένα, χοχο)..
Καλησπέρες..

ioeu είπε...

το παιδί φαίνεται σούπερ πιο έξυπνο από μας...
σιγά μην κάνει ποστ!!!
;)

Ανώνυμος είπε...

Και να στο πει και να μη στο πει, μια φορά θα το κάνει. Και ίσως -εξ ιδίων εμπειριών ομιλούσα- μερικά πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα να μην τα ξέρουμε , ...
Τα φιλιά μου στην αναρχοαυτόνομη πριγκηπέσα.

kerasia είπε...

...Και βρέθηκα μπροστά στο ερώτημα: με το παιδί είμαι ή με τον μεγάλο. Κι απάντηση δεν μπόρεσα να δώσω...(!)

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Συμφωνώ με την Κερασιά.

Καλημέρα :)
Σ.

dodo είπε...

LOL!
Μ' άρεσε η μονολεκτική απάντησή σου: "Post"!

just me είπε...

Να σου πω τι έχει ανακοινώσει η βαφτιστήρα μου, με την αφέλεια των μισών χρόνων της Νάσιας που την κάνει ευκολότερο θύμα της περιέργειας των ενηλίκων _μήπως και βοηθηθείτε να πάρετε μια ιδέα, με τις ανάλογες χρονικές αναγωγές.

Όταν μεγαλώσει:
1. Θα παντρευτεί αμέσως τον Ιάσονα, γιατί τα παιδιά δεν παντρεύονται (αλλά του χάρισε το δαχτυλίδι της Γοργόνας από τώρα _κοινώς τον καπάρωσε).
2. Θα οδηγεί την "αμαξάρα" του μπαμπά της πιο γρήγορα από τον μπαμπά της και θα "πατάει" όλους τους κακούς.
3. "Θα έρχομαι, νονά, μαζί σου και με τη μαμά όταν πηγαίνετε για καφέ μονο κορίτσια, γιατί θα μπορώ να πίνω κι εγώ καφέ. Και μπίρα θα μπορώ να πίνω".
4. Θα γίνει νοικοκυρά, τραγουδίστρια και δασκάλα για μεγάλους (;!).

nyctolouloudo είπε...

καλά σου λέει ο μπαμπάς της κόρης σου. έπρεπε να επιμείνεις για να μάθουμε και εμείς...
άκου εκεί "Post"....
εγώ, γιατί έκανα τηλέφωνο;

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχαχα! τρεμω την στιγμη που και η δικη μου κορη θα με βαλει στην ιδια διαδικασια
Φιλια Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχαχα! τρεμω την στιγμη που και η δικη μου κορη θα με βαλει στην ιδια διαδικασια
Φιλια Γιωτα

Unknown είπε...

XAxAXXAxAX τι υπέρχο και χαριτωμένο...για μένα, εσας σας περιμένουν τα βάσανα... ή μάλλον γιατί όχι οι χαρούμενες εκπλήξεις..
:):):):):):)

cortlinux είπε...

νερίνα
ζηλεύω
τέτοια κόρη θέλω κι εγώ

ελπίζω να μην έχεις σπάσει το καλούπι ...

δηλαδή με ένα τέτοιο χαμόγελο θα με έχει σκοτώσει... είναι σίγουρο...

είσαστε τυχεροί που έχετε τέτοια παιδιά...
:-)

ralou είπε...

Nάσια μικρή μου, ήθελα να κοιμηθώ νωρίς σήμερα αλλά είπα τώρα που δεν μας βλέπει και δεν μας ακούει κανείς, να σε ρωτήσω ποια είναι αυτά τα πράγματα που θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις. Έλα, πες μου εμένα και θα σου στείλω στο ταπεράκι παστίτσιο που τόσο σ αρέσει.

Θεία Ραλού για ποια με πέρασες;
Σιγά μην υποκύψω σε ένα ταπεράκι με καλούδια. Αν εμείς τα παιδιά αποκαλύψουμε τα μυστικά μας και αποκαλυφθεί το σχέδιο που εξυφαίνεται τόσο προσεχτικά για να καταλάβουμε τον κόσμο, όλοι εσείς οι μεγάλοι θα πάθετε!

Νάσια μου, ούτε με ένα ταπεράκι κεφτεδάκια δεν σε πείθω; Και εδώ που τα λέμε ξέρεις τι σημαίνει "εξυφαίνεται";!!

Θεία Ραλου συγνώμη αλλά είσαι ολωσδιόλου χαζή!
"Εξυφαίνεται" σημαίνει να κάνεις κάτι κρυφά και να αφήνεις τους άλλους να αναρωτιούνται και να σπαζοκεφαλιάζουν μήπως τα παιδιά είναι πιο έξυπνα από αυτούς!
Και τι θες πάλι με τα κρεατικά σου! Μήπως να προετοιμάσεις το τριγλυκεριδιούχο μέλλον μου;

Mε εκείνο το κεικάκι με την σοκολάτα όμως...χμ... ίσως...

Unknown είπε...

ypopteuomai oti h koroula sou uponooyse kati allo apo thn mhxani, kai toyw 4 troxous....agori mou moirizei...:)

Alkyoni είπε...

:P
καλά να πάθεις που με το πρόσχημα της μαμάς που ανησυχεί γίνεσαι αδιάκριτη!!!
Ώσπου να μεγαλώσει θα αλλάξει χίλια "θέλω"
Αλλά σας βγάζω το καπέλο!!!!!
κάτι τέτοια post μου θυμίζουν την μαμά της mafalda
:)
Απόλαυση είστε

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλημέρα σε όλους σας
Για mhxeirotera: Ευχαριστούμε και ελπίζω να είσαι καλά.
Για Μαριλένα: Καταλαβαίνεις τώρα γιατί συμπάθησα την Ελένη σου;
Για bebe: Αγαπητό μου παιδί, όταν θα γίνεις μάνα θα καταλάβεις :) :) :)
Για ioeu: Αυτό το συγκεκριμένο παιδί έχω την αίσθηση ότι εάν δεν είναι πιο έξυπνο απο εμάς, σίγουρα ξέρει να χρησιμοποιεί το μυαλό του καλύτερα.
Για giagiaduck : Και εγώ δεν θέλω να τα ξέρω όλα. Τα φιλιά μου στην αιμοσταγή δολοφόνο και στο θύμα της.
Για kerasia: Άμα μπλόκαρε και εσένα εγώ δεν έχω καμία ελπίδα.
Για διαιρέτη: Το περίμενα ότι η κερασιά θα σε έβρισκε σύμφωνο.
Για dodos: LOL γενικώς.
Για just me: Μια χαρά σας βρίσκω. Η Νάσια θα γίνει, χορεύτρια, διευθυντής σε σχολείο, καρδιοχειρούργος κτηνίατρος και αστυνομικός. Έτσι θα διευθύνει σχολείο, στα διαλείμματα θα χορεύει στα παιδιά, τα απογεύματα θα χειρουργεί σκυλίσιες καρδιές και στον ελεύθερο χρόνο της θα αστυνομεύει την περιοχή. Διάλεξε δε το επάγγελμα του αστυνόμου επειδή αφού μας ρώτησε εάν ένας αστυνομικός παίρνει 1.000 ευρώ και της απαντήσαμε ότι μπορεί να παίρνει και τόσα. Σε αυτή τη φάση τόσα χρειάζεται. Η Νερίνα πάλι στα δύο ήθελε να γίνει δασκάλα. Όταν έμαθε ότι η δασκάλα δουλεύει κάποιες ώρες, δήλωσε ότι θα γίνει ζωγράφος για να δουλεύει όποτε θέλει, εάν θέλει και όπως θέλει. Έκτοτε δεν άλλαξε προτίμηση.
Για νυχτολούλουδο: Και τι σου είπε στο τηλέφωνο;
Για Γιώτα: Από ότι φοβάται ο άνθρωπος δεν γλυτώνει.
Για narita: Αγαπητό μου παιδί, όταν θα γίνεις μάνα θα καταλάβεις :) :) :)
Για cortlinux: Είμαστε τυχεροί που έχουμε παιδιά όντως.
Για Ραλλού: Με προκαλείς. Θα της διαβάσω το σχόλιο και μετά εσύ θα βρεις τρόπο να στείλεις το παστίτσιο και τα κεφτεδάκια. Εγώ να πλακωθώ να φτιάχνω παστίτσιο και κεφτέδες δεν κάθομαι. Άντε να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας..:)
Για zoaki: Αυτό ήθελε να μάθει και ο πατέρας της ψυλλιάζομαι :)
Για Αλκυώνη: Ξέρεις εσύ :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ε, όσο και να ρωτάς δεν πρόκειται να σου πει. Εξάλλου, το ξέρεις εσύ, κι' εγώ και καθεμιά μας πολύ καλά.
Και είναι τόσα πολλά αυτά που έχουν να κάνουν σήμερα, που εγώ το χαίρομαι. Μόνο να ευχόμαστε ο δρόμος τους να ΄χει πάντα ΦΩΣ!
Περιμένω το post με αγωνία (γιατί το κρύψω άλλωστε)
Η ...ανακάμψασα κυρά των Γλάρων

tassoula είπε...

Γιατί εμείς λέγαμε?!)))
Καλό βράδυ.Να τις φυλήσεις και τις δύο!!

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera :)

Ανώνυμος είπε...

Kαλημερα Ομορφο Σαββατοκυριακο
Πες τον γερο Λαδα οτι στελνω φωτογραφια με κουτελο
Φιλια
Γιωτα

Pastaflora είπε...

Η 1η Πανεπιστημίου, όλα τα λεφτά!

Mh Xeirotera είπε...

Kalh Kyriakh :)

Ανώνυμος είπε...

όμορφα που είναι όταν δεν ξέρεις τι σε περιμένει!!!!