Κυριακή 13 Μαΐου 2007

Πρωινό ξύπνημα




ή η δύναμη της Molitva


Καλημέρα σε όλους μας. Εγώ, ο Μαντού και η Νερίνα ξενυχτήσαμε χτες βλέποντας Γιουροβίζιον. Μας άρεσαν η Γαλλία, η Βουλγαρία, η Σερβία η Ουγγαρία, στην Νερίνα άρεσε η Ελλάδα και η χώρα με το ιταλικό τραγούδι και τους πέντε τενόρους.
Όταν τελείωσε ο διαγωνισμός η Νερίνα ήταν απογοητευμένη.

ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Εγώ: Χαρά μου, πάλι καλά που βγήκαμε στην έβδομη θέση. Άλλωστε η Βίσση είχε βγει ένατη.

Νερίνα: Μαμά το θέμα ήταν να νικήσουμε τη Σερβία όχι τη Βίσση!


*




*Αυτό είναι το τραγούδι των Γάλλων οι οποίοι ήταν πολύ "Γάλλοι" και πολύ μου άρεσε αυτό. Και στον Μαντού άρεσε πολύ αυτό το τραγούδι επίσης και ας φέρνει σε Λατίνο εραστή τελευταία πάλι.
Υ.Γ. Αυτό που με στέλνει τα τελευταία χρόνια στη Γιουροβίζιον, διότι αγαπητοί μου αναγνώστες εάν είσαι μάνα βλέπεις ΚΑΙ Γιουροβίζιον, είναι η Γερμανία, την οποία του χρόνου την βλέπω να τραγουδάει με τοπική ενδυμασία της Γκάνα και με την αντίστοιχη ντοπιολαλιά. Άσχετο το κομμάτι δεν ήταν κακό.

13 σχόλια:

Mh Xeirotera είπε...

Xronia Polla mama Nerina!

Kala o dialogos... loukoumi.

Kalhmera :)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Η βλακεια ειναι οτι τωρα θα μας πριξουν για την επομενη μια εβδομαδα με το τι εγινε και το τι οχι...

Alkyoni είπε...

όπως και να το κάνεις σημειώσαμε μια νίκη...
τη νικήσαμε τη αννούλα :P
χρόνια πολλά σε μας τις μαμάδες :)
φιλια

Μαριλένα είπε...

Καλημέρα, καλημέρα και χρόνια μας πολλά.
Λοιπόν, εμένα μου άρεσε ο Σαρμπέλ και μ' είχε πιάσει τέτοια λύσσα εθνοφροσύνης, που χοροπήδαγα από το κακό μου στο κρεββάτι κάθε φορά που δεν μας δίναν πόντους.
Για μεγάλη χαρά της Ραφαηλίας, που θαύμαζε τι σοφή μαμά έχει!
Πλάκα είχε. Πήραμε πίτσες κι όλα τα σχετικά, είχα κανει και μια τούρτα (όχι για τη γιουροβίζιον, για τα 20 χρονάκια γάμου που γιορτάζαμε χτες) κι είμαστε στο κρεββάτι βλέποντας τηλεόραση κι εγώ κάνοντας βραχιολάκια σκουμπι ντου (εχω παραγγελίες από τις φιλενάδες της Ελενης).
Σας έπρηξα σήμερα με το μεγάλο μου ποστ.
Φιλιά Νερίνα μου και χρόνια πολλά, για τη γιορτή μας χρόνια πολλάααα...:D

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα μανουλα!
Τελεια η μικρη Σωστα το ειπε!
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη την γλυτωσες απο το καζανι και προλαβες και την Γιουροβιζιον?
Και μεις σε ψαχνουμε!
Γιωτα

giota persis είπε...

A και επιτελους μπορεσα να μπω επωνυμα

nyctolouloudo είπε...

εγώ το είδα από τη μέση-έτρωγα στα Ρώσικα-και μου άρεσε-σχετικό είναι το άρεσε-η Ρωσία, η Βουλγαρία και η Ουκρανία...
ναι η Ουκρανία!(σαν παρωδία)
της Σερβίας καθόλου,θα γίνει όμως hit στα 3 χιλιόμετρα παραλία που έχουν..
στην πραγματικότητα ήταν ένα λεσβοτρανς φεστβάλ...
χρυσό μου, κάνε πιο πέρα το φτερό σου...


χρόνια πολλά για την ημέρα αν και δεν μου αρέσουν οι ετικέτες.

giota persis είπε...

Dηλαδη δεν καταλαβα ακριβως τι θα μαγειρευεις απο εδω και στο εξης? Να φοβαμαι η οχι?

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλό σας βράδυ πια. Ευχαριστώ για τις ευχές και αντεύχομαι τα ίδια.
Για μηχειρότερα: Γενικά είπαμε διάφορα κουφά oi δυο μας. Έχει φάση τώρα που μεγάλωσε και κουβεντιάζουμε ισότιμα τελείως πια.
Για πρέζα tv: Του Έλληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει. Ψυλλιάζομαι ότι το ζόρι το τραβάει ο ζυγός.
Για Αλκυώνη: Διακρίνω μια μικρή αντιπάθεια προς την "απόλυτη σταρ"; Φιλιά και σε σένα και στο γυό σου.
Για Μαρίλενα: Είκοσι χρόνια γάμου με τέσσερεις στο κρεββάτι να βλέπουν Γιουροβίζιον. Δεν μου ακούγεται καθόλου κακό. Σας εύχομαι πολλά πολλά χρόνια και όλα δικά σας, εάν έτσι το θέλετε. Και εάν έτσι το θέλετε τώρα σας εύχομαι πάντα να το θέλετε. Φιλιά στην τετράδα και πάντα να είσαστε προστατευμένοι...
Για Γιώτα: Ο οικοδεσπότης μου και ο οικοδεσπότης σου δεν πάνε καλά. Εμένα μου έτρωγε και τα δύο άβαταρ στο δικό σου μπλογκ μέχρι σήμερα που άλλαξε γνώμη. Σαν ερωτικό καυγαδάκι έχει καταντήσει αυτή η ιστορία μεταξύ των παρόχων μας. Φιλιά και ευχές για σήμερα και σε σένα και να προσέχεις το θαλασσινο αεράκι, είναι τζαναμπέτικο.
Για νυχτολούλουδο: Και εμένα μου άρεσε η Ουκρανία. Ο τύπος στο στήσιμο μου θύμιζε την Mrs. Doubtfire απο την ταινία. Οι Γάλλοι όμως για μένα ήταν όλα τα λεφτά. Ευχαριστώ για την ευχή, χρόνια πολλά και σε σένα. Αλήθεια το βλαστάρι θα πάει στα Νησιά του Πάσχα τελικά;
Γιώτα:)
Πάω για ύπνο, ευτυχώς δρόσισε λιγάκι.

tassoula είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά.Πάντως θα συμφωνήσω με την Αλκυόνη.Την νικήσαμε την Αννούλα.Μου άρεσε της Σερβίας και ψόφησα στο γέλιο με τους Γάλλους.Κρίμα τόσο τρέξιμο!!Καλή εβδομάδα!!

dodo είπε...

Και τού χρόνου, λοιπόν!

Unknown είπε...

Exei dikio to paidi Nerina mou...xreiazotan kalutero epixeirima....:)

To tragoudi ths Oukranias oso kai an itan ftera kai poupoula o tragoudistis einai kai polu ruthmiko kai sou menei kai h melodia...APo xtes spao to kefali mou na thumitho thn melodia ths Servias kai adunatw..... Antitheta mou erxetai amesos h Oukrania, h Gallia (bravo re su Nerina pou to evales na to akousoume ksana), h Boulgaria (fusika), kai h Georgia....Emena pantos den mou arese h alazoneia ths Servas... As min eixe tis 5 gkomenares piso ths kai tha patone opos i Lithuania (idio concept alla me theatro skion...)... Kai an o Sarmpel eixe kalutera koustoumia kai kalytero skiniko piso tha evgaine se kaluteri thesi...O tourkos me xalia fatsa, kai xalia tragoudi (sto idio styl me to diko mas) pige kalutera giati forage kokkina kai oi kopeles eixan makrua entuposiaki fousta....
Ante kai tou xronou!!