Τετάρτη 9 Μαΐου 2007

Γιατί το ζήτησε η Αλκυώνη


(Εγώ σε ερωτηματολόγιο που απάντησε ο Προυστ; Με δεδομένο το πώς νοιώθω ακόμα και στο άκουσμα του ονόματος του και απαγορεύοντας στον εαυτό μου να αρχίσει να γκρεμίζει τοίχους (άμα με διαβάζατε συστηματικά θα καταλαβαίνατε τι εννοώ), θα απαντήσω, αλλά στο θεό μας τι εκτίμηση πια για το IQ μας είναι αυτή που σοβαροί άνθρωποι απαντάμε σε ένα ερωτηματολόγιο που το απάντησε κατά μια εκδοχή στα 14του κατά μια άλλη στα 20του;)

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Να ξυπνάω το πρωί και όλοι να είναι εδώ, εκεί όπου βολεύει, αλλά μαζί μου.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Το τσογλάνι ο Μαντού που ξυπνάει τον καλό μου για να τον ταΐσει.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Έχω πολλά χρόνια να ξεσπάσω σε γέλια..

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Η ικανότητα μου να «ανυψώνομαι»

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Η ικανότητα μου να «ανυψώνομαι».

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Σε όλα σχεδόν, εκτός από αυτά που μπορεί να βάλουν σε κίνδυνο την υγεία μας.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Με την Μαφάλντα, αυτή τώρα δεν ξέρω.

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

Οι τύποι του «παρά πέντε» και η δασκάλα πιάνου των κοριτσιών.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Πήλιο- Σκόπελος πριν 20 χρόνια, εγώ με τον καλύτερο φίλο που είχα ποτέ.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Διαχρονικά η Χάϊσμιθ και πολλοί πολλοί άλλοι

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Την γνώση του γιατί επιλέγει να κάνει ότι κάνει

12. .... και σε μια γυναίκα;

Την γνώση του γιατί επιλέγει να κάνει ότι κάνει

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Πιοβάννι και Ρότα (To ξέρω ότι είναι δύο. Το λέω γιατί κάποτε, ή μάλλον ακούστε διάλογο σε δισκάδικο: Εγώ: Πιοβάννι έχετε; Πωλητής: Ποιον; Όχι, Εγώ: Ρότα; Πωλητής: Ποιον να ρωτήσω; δικό μου είναι το μαγαζί.)

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Απλό σφύριγμα στον Μαντού για να μην γίνει μούσκεμα. Ενίοτε όταν κοιτάζομαι στο καθρέπτη τραγουδώ στο γνωστό ρυθμό «νιανια, νια, νια, νια» και μου βάζω κερατάκια.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

«Η καλή τρομοκράτισσα»

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

«Το αυγό του φιδιού» Δεν με σημάδεψε, αλλά στο τέλος της τα έπαιξα

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Ιερώνυμος Μπος

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

Δεν υπάρχει σταθερή προτίμηση. Παλιά έλεγα ότι μου αρέσουν όλα τα χρώματα, εκτός από το καφέ. Πέρσι με το ζόρι αντιστάθηκα σε μια παρόρμηση να κάνω όλο το σπίτι καφέ, σαν καφεκοπτείο σε συνδυασμό με σοκολατοποιία. Μια ψιλοεμμονή με το χρώμα του πράσινου μήλου, ίσως υπάρχει, αλλά υποβόσκει και είναι ελεγχόμενη, εξ ου και το σπίτι δεν φέρνει σε φοίνικα παιδικής ζωγραφίας, που εδώ που τα λέμε δεν θα ήταν καθόλου κακό….

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Τους άντρες μου.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;

Southern με τριμμένο πάγο και στο τσακίρ κέφι, σφηνάκια καμικάζι.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Για τους φόβους μου

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;

Την πουστιά.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Πιάτα, πλυντήριο, σίδερο, μαγείρεμα, σεξ, όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά. Φτάνουν ή να πω και άλλα;

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Ο θάνατος

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Τώρα πια προσπαθώ σε καμία και ειδικά στις μικρές

26. Ποιο είναι το μόττο σας;

Ποτέ δεν είναι αργά για να ζήσεις ευτυχισμένα παιδικά χρόνια.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Δεν επιθυμώ να πεθάνω και ως εκ τούτου δεν μπαίνω στο τρυπάκι να σκεφτώ το πώς.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Λάθος, γύρνα πίσω σπίτι σου ή όπου άλλου τέλος πάντων θέλεις.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Σε μια κατάσταση, ενίοτε και σε δύο, τρεις, τέσσερεις, πέντε…………

Συνεχίζουν: Γιαγιά Ντακ, Μαριλένα & η Ελένη της, Μεθυσμένα χρώματα, mhxeirotera, Γιώτα, zoaki, apotinedra και xazomama. Α και ο διαιρέτης, γιατί ψυλλιάζομαι ότι του αρέσουν αυτά τα παιχνίδια. Δεν βάζω λινκ γιατί θα τελειώσω αύριο.....

18 σχόλια:

nyctolouloudo είπε...

σε ευχαριστώ για το μπαλάκι..

πάντως, θέλω να σου κάνω ένα δώρο, ένα cd, που θα παίζει ασταμάτητα κάθε φορά που κάνεις μπάνιο...

το νιάου νιάου βρε γατούλα...!

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω για την προσκληση. Παω να ετοιμασω μια εξομολογηση η ενα ψυχογραφημα να δω τι θα μου βγω
φιλια
Γιωτα

Μαριλένα είπε...

Ευχαριστούμε για την πρόσκληση.
Πολύ μας αρέσουν τα παιχνίδια :))

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Μας πήρανε χαμπάρι...

Φοβερές απαντήσεις! Αυτό που δεν περίμενα και ήταν το κερασάκι στην τούρτα, ήταν ο Ιερώνυμος Μπος.

Έπαθα πλάκα λέμε!

More info στα λημέρια μου :P
Στέλιος

Mh Xeirotera είπε...

Efxaristo gia thn prosklish, tha antapokritho sintoma.

Kalhmera :)

melomenos είπε...

πολύ ωραία η απάντηση για τον θεό!
καλημέρα σου

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Νερίνα!
Μα πως τα ανακαλύπτεις αυτά τα ερωτηματολόγια?!!!!!
"Φοβηθείτε αν θέλετε να σας ξυπνηθεί το ένστικτο του Ωραίου ..." (Ο Ελύτης το γράφει, οχι εγώ)
Δεν χρειάζεται να μετανιώνεις!

Ισμήνη

kerasia είπε...

Το επόμενο κουίζ
Βάλτε τα παρακάτω στη σωστή σειρά:
"Πιάτα, πλυντήριο, σίδερο, μαγείρεμα, σεξ"

:PPP

Cinderelen είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ πολύ Νερίνα :)
Τρελαίνομαι για τέτοια παιχνίδια!!

Μαριλένα είπε...

Αυτό το "σπίτι καφεκοπτείο" πολύ μου άρεσε.
Κοίταξε όμως πως την πάτησα εγώ.
Πριν λίγα χρόνια, μ' έπιασε μια τρέλα με χρωματική αλλαγή.
Κι όλα καλά κι αποδεκτά, μέχρι τις συρόμενες πόρτες σαλονιού και χωλ.
Δυο ζευγάρια οι συρόμενες κι εγώ αποφάσισα χακι μπεζ.
Καμμία σχέση με το υπόλοιπο σπιτι, αλλά εμένα αν μου κάτσει κάτι, άντε να μου το βγάλεις.
Ετσι κι έγινεεεε.
Χάλι μαύρο.
Κι εκτός αυτού ακούω και συνεχεια το άκρως εκνευριστικό "εγώ σου 'το λεγα" του Χρόνη.
Τώρα, θέλω να τις βάψω ένα μπεζουλί. Αλλά, θα τις κάνει άσπρες, καθότι λέει πως όταν αποφασίζω εγώ, κάνω στρατώνα το σπίτι.:(

APOTINEDRA είπε...

Νερινάκι το μήνυμα ελήφθει...θα προσπαθήσω να το κάνω σύντομα...

tassoula είπε...

Ειδικά απο το 20 και μετά λες και είσαι στο μυαλό μου.

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera :)

Antapokrithika sthn evgenikh su prosklish!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλημέρα
#Αγαπητό νυχτολούλουδο ευχαριστώ για το δώρο, ο Μαντού και η Νάσια θα το εκτιμήσουν σίγουρα.
# Γιώτα ευχαριστώ εγώ
# Διαιρέτη το παθαίνουν αυτό με εμένα. Στη φέρνω απο εκεί που δεν το περιμένεις :)
# Μελωμένε μου το παλεύω όσο μπορώ.
# Ισμήνη εκείνο το μέτρο που δεν έχω μου την κάνει. Και απο εδώ: η Αργυρώ είναι πανέμορφη.
#Κερασιά εγώ πάλι νομίζω ότι ο συνδυασμός τους είναι όλα τα λεφτά.
#Μικρή κυρία η χαρά είναι όλη δική μου.
# Μαριλένα μου αυτό είναι το κόστος του να είναι κανείς οραματιστής σαν εμάς. Αργούν να τον καταλάβουν ή δεν τον καταλαβαίνουν ποτέ. Εγώ και η μπατανόβουρτσά μου στη διάθεση του χρωματικού σου οράματος, σφύρα και έρχομαι.
# apotinedra μου :)
# τασσούλα μου καλημέρα, μόλις αποκτήσετε και γάτο είμαι σίγουρη ότι θα βρούμε και άλλα κοινά σημεία.
# mhxeirotera μόλις κατέθεσα τον -να τον πω επιεικώς- ενθουσιασμό μου. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
«Ο τον κρατήρα έχων
των ακενώτων δωρεών,
δος μοι αρύσασθαι ύδωρ
εις άφεσιν αμαρτιών•
ότι συνέχομαι δίψη,
εύσπλαγχνε μόνε οικτίρμον».
Για να μην θεωρηθώ ιερόσυλη, απλά θέλω να σου θυμήσω την υπόσχεση, η εκπλήρωση της οποίας προσδιορίσθηκε για τη Μεσοπεντηκοστή. Άμα σε αγχώνει αγνόησε το! :)
####Καλή μέρα σε όλους σας#########
Καλή μέρα σε όλους...

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπέρα! Εγω τωρα μπόρεσα να μπω.
Ευχαριστούμε και να εχετε ενα καλο Σ/Κ!!!!
Ισμήνη

Unknown είπε...

Me exoses kanonikotata vlepo...:)
Ante epeidi eisai esu vre.... tha kano tin kardua mou petra kai tha to kano....:)

Ανώνυμος είπε...

Eφερα καρπουζι και παγωτο
Φιλια Γιωτα

dodo είπε...

Ο καλός δισκοπώλης μήπως πωλούσε και δίσκους με έργα ΤΩΝ Ρίμσκυ ΚΑΙ Κόρσακοφ; (από παλαιά ραδιοφωνική εκπομπή το μαργαριτάρι)... :-)