Δευτέρα 14 Μαΐου 2007

Πρωινό ξύπνημα - Αφιερωμένο


.......στον tsopanis.


Δεν μπορώ να μιλήσω για μουσικές (εξήγησα σε προηγούμενο ποστ γιατί), αλλά από την άλλη δεν μπορώ να αγνοήσω μια πρόσκληση. Έτσι μόνο για αυτόν to No.2, στη λίστα προτίμησης του, τραγούδι. Ζητάω συγνώμη αλλά το Νο.1 δεν το βρήκα:



και ένα ελληνικό τραγούδι που άκουγα συνέχεια φέτος τον χειμώνα, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το ανεβάσω γιατί δεν ξέρω τον τρόπο. Έτσι βάζω μόνο τους στίχους:

(Μουσική - Στίχοι: Λουδοβίκος των Ανωγείων

Τραγούδι: Λιζέτα Καλημέρη & Σωκράτης Μάλαμας «Πύλη της άμμου»)

Του φεγγαριού το ασήμι πάνω στο καλντερίμι απλώθηκε

Κι η Άννα το αγρίμι στου Φώτη το ταξίμι σηκώθηκε

Nα βγει και να χορέψει τους άντρες να μαγέψει μες στην γιορτή

Και την καρδιά του Φώτη θα την εκάψει πρώτη σαν το χαρτί

Αν έκλαψε η Σαλώμη στου πάθους τη συγνώμη θα λυτρωθεί

Μα το βαρύ της στέμμα ρουμπίνι με το αίμα θα μπερδευτεί ............



Καλή μέρα σε όλους μας........

13 σχόλια:

just me είπε...

Καλημέρα καλή εβδομάδα κορίτσια και Monsieur Mantoux!!

tsopanis είπε...

Καλημέρα σου και καλή εβδομάδα.
Σ'ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης αλλά και για τον Sting ;-)

Να σαι καλά
Φλκ

nyctolouloudo είπε...

καλημέρα Νερίνα, καλημέρα και στο μαμούθ...
δεν ξέρω τι θα κάνει το καμάρι μου. στις 6 Ιουνίου επιστρέφει.

Ανώνυμος είπε...

Εγω να πω την καλησπερα μου τωρα πια
Και παλι σαν ανωνυμη γραφω δεν με δεχεται σημερα επωνυμα ο μπλοκερ
Γιωτα

Mh Xeirotera είπε...

Kalo apogeuma ke kalh evdomada :)

Μαριλένα είπε...

Καλησπέρα, καλή βδομάδα, καλή Δευτέρα (θα μου πεις τελειώνει, αλλά είναι και το βράδυ).
Λίγο ταλαιπωρημένη είμαι σήμερα, αλλά δεν πειράζει.
:))

APOTINEDRA είπε...

Καλησπέρα και καλή βδόμαδα. Σήμερα τα κατάφερα επιτέλους και ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση για το ερωτηματολόγιο!

Tin Man είπε...

Δεν ξέρεις να ανεβάζεις τραγούδια;!
Και ο τεχνοφρικ καλός σου τι κάνει;;;!!!
:)))

ΔΙΑΙΡΕΤΗΣ είπε...

Λογικά μπορώ να βρώ τη "Σαλώμη". Αν το θελήσει κανείς τελικά, talk to me :P

Α!
Καλημέρα...
Σ.

elafini είπε...

καλημέρα :)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για just me: Καλημέρα Τρίτη σήμερα απο το όλο το ασκέρι.
Για τσοπάνη: Εγώ ευχαριστώ, πάντα στη διάθεση σου για μουσικές και όχι μόνο!!!
Για νυχτολούλουδο: Μαμούθ! Μας αρέσει. Άλλωστε και επί της ουσίας, έτσι που ζει κλεισμένος στο σπίτι, όπως λεώ και εγώ, "αυτός ο γάτος δεν έχει πατήσει χώμα", μάλλον νοιώθει σαν ο τελευταίος του είδους του.
Με το καλό να δεχτείς το βλαστάρι σου.
Για Γιώτα: Καλημέρα σου σήμερα πια Τρίτη. Ελπίζω να είναι λάθος η αίσθηση που μου δημιουργήθηκε ότι η μέρα σου σήμερα είναι ψιλοπαλούκι.
Για μηχειρότερα: Καλημέρα σου ξενιτεμένε ή πολίτη του κόσμου.
Για Μαριλένα: Σήμερα ελπίζω να είναι καλύτερη η μέρα ή να έχει όση ταλαιπωρία μπορείς να αντέξεις (αυτό τώρα δεν ξέρω εάν είναι πάντα καλό).
Για apotinedra: Ευχαριστώ το διάβασα. Καλή σας μέρα.
Για Tin man: Πλακίτσα; Καλή σου μέρα.
Για διαιρέτη: Την έχω την Σαλώμη. Ατό που δεν έχω βρεί ακόμα είναι πως θα ανεβάζω τις μουσικές που έχω στον Η/Υ μου στο blog. Ευχαριστώ όμως και καλή σου μέρα.
Για elafini: Καλημέρα σου και εσένα :)

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα κι από μένα! Πώς και δεν έχω ακούσει εγώ τη Σαλώμη;;; θα επανορθώσω το συντομότερο!

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera...

(Gia to ksenitemenos: "h pio glikia patrida einai h kardia"... ke h pio pikrh kapote)

Cheers!