Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2006

Για Κερασιά




Έγινε!!!!!!!

Το φουστανάκι όμως Κερασία μου δεν βλέπω να κατεβαίνει. Εγώ είμαι αυτή με το καρό, γιατί όπως και έχω ξαναπεί, εγώ φόραγα καρό μικρό, άσε που είναι δικό μου το blog και διαλέγω πρώτη!




Υ.Γ. Ίδια είμαι, απλά εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα είχα αφήσει τις ξανθές κοτσίδες μου στο σπίτι, ή τώρα που τη ξαναβλέπω κάποια γνωστή και μη εξαιρετέα, που ζήλευε το υπέροχο χρώμα των μαλλιών, είχε αδειάσει το μελανοδοχείο της επάνω μου. Διότι εκτός των άλλων είμαι και η μικρότερη στη φωτογραφία. Τώρα που το θυμάμαι καλά καλά δε περπάταγα για αυτό και επιλέχθηκε αυτή η συγκεκριμένη στάση από το φωτογράφο.
Είναι φοβερό πόσες αλήθειες κρύβει μέσα της μια φωτογραφία.

5 σχόλια:

kerasia είπε...

Είμαι η τελευταία από δεξιά γιατί είμαι τόσο γεννημένη για το φακό που ακόμα και ανάποδα αν με κρεμάσεις θα τον κοιτάω κατάματα. Επίσης έχω τα πιο τέλεια μαλλιά από όλες, γιατί η μάνα μου εφαρμόζει στην κασίδα μου όλες τις παράξενες μεθόδους της για αγνό και παρθένο μαλλί με δαφνέλαια και τα χαμομήλια και άλλα περίεργα μαντζούνια, που προφανώς έχουν αποτέλεσμα. Φυσικά είμαι η πιο μικρή από όλες και έτσι σκοπεύω να παραμείνω γι’ αυτό και όταν μεγαλώσω δεν θα κάνω το λάθος να γράψω την ηλικία μου σε κανένα προφίλ και να χαλάσω την πιάτσα μου…
Όχι εγώ αγάπη μου…

Σόρρυ κορίτσια, Roy is calling me, I' ve to go now...kisses ΧΧΧ

Κασσιανός είπε...

Ξέρεις ποια θα ήταν πραγματικά μια φανταστική φωτογραφία;

Να μαζευτείτε όλα τα κοριτσάκια ξανά σήμερα, να στηθείτε στην ίδια ακριβώς στάση, στην ίδια ακριβώς σειρά, και να τραβήξει κάποιος την ίδια ακριβώς φωτογραφία!

Και να την ανεβάσεις ποστ, βέβαια!!!

:)))

Mh Xeirotera είπε...

Tis perissoteres alitheies tis krivei h anaklish mias fotografias... tote einai pu perneis, kaloproereta fysika, oles tis mikres ekdikiseis pu su zhta to yposinidito tin ora pu tros KAI th deuterh sokolata (eno eixes pei oti tha stamatuses sth proth) h' th stigmh pu agorazeis KAI deutero roloi maimu (CHANEL) apo tin ypethria kinezikh agora, eno eixe pei ritos pos (taxa mu) "os edo ke mh parekei." Shmera tha anakaleso ke ego mia fotografia apo ena sinkeniko gamo (tou 1996) ke tha tus doso olus na katalavoun... kaloproereta panta.

Kalhmera!

(Ekseretiko post Nerina! Ekseretiko...)

nyctolouloudo είπε...

ναι, ναι, ωραία η ιδέα του Κασσιανού!
το στοίχημα θα είναι τι θα σπάσει πρώτα....
το σίδερο ή το κεφάλι!!!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για Κερασιά: όσο δεν ισχυρίζεσαι ότι είσαι αυτή με το καρό, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όσο για την ηλικία ο φακός είναι αδιάψευστος μάρτυρας. Απόδειξη το κολλιτηλίκι σου με τον Roy.
Για Κασσιανό: Άμα σου έρθει το σίδερο στο κεφάλι θα σου πω εγώ.
Για mhxeirotera: Περίμενω το post.
Για Μεθυσμένα χρώματα: Ούτε το σίδερο, ούτε το κεφάλι μας, το κεφάλι του Κασσιανού θα σπάσει.