Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2006

Πρωϊνό ξύπνημα


Καλημέρα. Χρόνια πολλά στο "Ν" του Νερίνα!



και



9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα Χρονια πολλα κι εδω .Τι λες να βαλουμε χρωμα στη ζωη μας?
Γιωτα

ralou είπε...

Xρόνια πολλά και φιλιά και στο Ν και στο υπόλοιπο μισό του.
Δηλαδή διπλές ευχές, διπλά φιλιά!

Nα το χαίρεσαι μαμα νερίνα.

kerasia είπε...

Χρόνια Πολλά!!!
Άκου τώρα: το Κεφαλαίο "Ν" μου θύμισε το σήμα του νέου οδηγού.
Βγάζω το "οδηγός" και εύχομαι πάντα "Ν"

(Ούτε κι εγώ δεν ξέρω τι πίνω...)

just me είπε...

Χρόνια σας πολλά, αγαπητό Ν, να σας χαίρεται η μαμά μας και η υπόλοιπη οικογένεια, και γενικώς να χαιρόσαστε ο ένας τον άλλο, γιατί είστε πολύ ωραίοι τύποι και σας (αγα)πάμε!
ΥΓ για τη μαμά: Μην τολμήσεις να περιγράψεις τα φοβερά γλυκά που ετοίμασες για τη γιορτή, θα κοκκινίσω από τη ντροπή μου, θα πρασινίσω από τη ζήλεια μου, θα κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι να σκάσω. Είπαμε, η φύση δεν μοιράζει δίκαια τα ταλέντα στους ανθρώπους!
:))

just me είπε...

"...να σας χαίρεται η μαμά ΣΑΣ" ήθελα να γράψω. Χειρότερη δακτυλογράφος από νοικοκυρά!
:)

kerasia είπε...

Για just.
Μη δοκιμάσεις να αυτοκτονήσεις κρατώντας την αναπνοή σου. Σου έχω νέα: είναι αδύνατον να το κάνεις.
Εχει προβλέψει ο μεγαλοδύναμος.

Mh Xeirotera είπε...

Xronia Polla ke kala :)

Alkyoni είπε...

φοβερό χρόνια πολλά στο Ν του Nerina!!!
100 % mafalda
όντως 100 %
άντε χρόνια του πολλά λοιπόν!!!!
φιλί :)
( χμμμμ σκέφτομαι ποιός χαρακτήρας θα μπορούσα να μαι μια που "έπιασες" τη μαφάλντα...Μην πεις σουζανίτα θα βρεθείς με τον καμβά στο κεφάλι όπως η μαφάλντα που έδειξε στον φελίπε τί είχε χρησιμοποιήσει για να τον ζωγραφίσει τόσο πετυχημένα) :P

nyctolouloudo είπε...

επιτέλους γιορτάζει και το Ν!

χρόνια πολλά λοιπόν σε αυτό το όμορφο γράμμα!