Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2006

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ (εντάξει, εντάξει, πάλι πήρα κιλά)

Επειδή ο blogger, όπως διαπίστωσα και άλλη φορά, κάνει ότι μπορεί για να με πετάξει έξω απο την μπλοκόσφαιρα, ενημερώνω τους απανταχού σχολιάζοντες τα κείμενα μου, ναι mh heirotera σε εσένα αναφέρομαι και σε ένα Ινδό που δεν μπορώ ούτε να γράψω το όνομά του, σας ενημερώνω λοιπόν ότι δεν μπορώ να δω εάν έχετε στείλει σχόλιο, παρά μόνο τσεκάροντας το e-mail μου. Έτσι μην το πάρετε προσωπικά και μου κόψετε το σχόλιο, που στη τελική είναι και το ψωμάκι του blogger. Έχω που έχω τα υπαρξιακά μου να μην καταρρεύσω και εντελώς.


Εκ της διεύθυνσης του blog
Ευχαριστώ!


Υ.Γ. Φίλη απο άλλο χώρο μου υπέδειξε αυτή την διεύθυνση http://quizilla.com/users/Ryshtyan/quizzes/What%20kind%20of%20cat%20are%20you?/, για να απαντήσω στα υπαρξιακά ερωτήματα που με βαραίνουν. Ξέρετε "ποια στ' αλήθεια είμαι εγώ και που πάω", εάν θέλετε μπορείτε να το δοκιμάσετε και εσείς!

10 σχόλια:

ralou είπε...

The Cheshire Cat! You're a sly cat who grins on the outside, but schemes on the inside. Even your best friends don't realize that you may actually be their worst enemy!

Καλέ αυτή είμαι εγώ;
Εγώ ουτε τα νυχακια μου δεν βγάζω, μόνο φαί ύπνο και το λουτρινο ποντίκι μου!

Χχχχχχχχχχχς! Μην κουνιέσαι, τι θα πει πιάστηκες; Εχω βολευτεί μια χαρά πάνω στη γάμπα σου! Ενοχλείς τον ύπνο μου!

Κασσιανός είπε...

Κι ο χαϊ-τεκ-φρικ καλός σου που είναι ;!

(εσένα ο blogger σου τρώει τα σχόλια, εμένα μου έφαγε ολόκληρο μπλογκ:)

Mh Xeirotera είπε...

ki emena efxome na me faei olokliro (o blogger) na isixaso giati exo ena blog pu kata vathos thelo na diagrapso ke den vrisko th dynamh :) Oriste ena akoma yparksiako provlima pu irthe na desei me ta hdh yparxonta pu me talanizun 24/7.

Ανώνυμος είπε...

Απαντησα στο τεστ και μου βγαλε την φωτο του γατου με τα μπουκαλια Δεν το πιστευω κατι εχει αυτος ο υπολογιστης!!!!
Γιωτα

Ανώνυμος είπε...

Εννοω με καταλαβε!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για Ραλλού:
Εγώ είμαι η
Cool Kitty! Hey, you're one cool cat! Nothing really gets to you as you feel there are more important things in life than getting angry or holding a grudge.

Μετάφραση:
Πολύ κουλ γάτα! Τίποτα δεν σε αναστατώνει αφού νιώθεις πως στη ζωή βρίσκεσαι για πολύ πιο σημαντικά πράγματα από το να θυμώνεις και να κρατάς κακίες.

Η φωτογραφία δε της γάτας που με αντιπροσωπεύει είναι αυτή που κοσμεί το πόστ του μικρού Αλέξανδρου.
Πως είναι δυνατόν μια αριστοκράτισσα με διακριτική παρουσία ύπαρξη-Ραλλού πάρε την ουρά σου απο τη μούρη μου- να κάνει παρέα με ένα τσογλάνι σαν εμένα; Προσκυνώ τη μεγαλοθυμία σου κυρά μου!
Η αρχόντισσα και ο Αλήτης ένα πράγμα.
Για Κασσιανό: Κασσιανέ μου πρώτον ο καλός μου τεχνοφρίκ είναι, χάι δεν είναι και το ότι δεν είναι και μπαϊ-μπαϊ με τις τρελλές που έχει μπλέξει αποτελεί θαύμα.
Επίσης του εμπιστεύομαι τα παιδιά, την περιουσία μου, την ζωή μου μου, τα φετίχ μου, ότι έχω και δεν έχω εν κατακλείδι, το φορητό και το γάτο μου ποτέ (δες σχετικό πόστ).
Στο πρόβλημα σου τώρα: Το blog σου δεν το πήρα εγώ (στο λέω μήπως έχει επηρεαστεί απο το τι είδος γάτας είμαι), αλλά εγώ το βλέπω να λειτουργεί μια χαρά. Μήπως τσακωθήκατε ή έκανες κάτι που το πλήγωσε και το πρόβλημα το έχει μόνο με εσένα; Μια σκέψη έκανα ελπίζω να βοήθησα.
Και ξέρω πως να αλλάξεις το "link".
Για μηχειρότερα: Σου εύχομαι (σε εσένα μόνο) να το κλείσεις κάποτε αυτό το blog σου, γιατί χωρίς να μπορώ να εξηγήσω γιατί, μου φαίνεται ότι τότε όλα θα σου πηγαίνουν μια χαρά.
Για Γιώτα: Ορέστης καλεί Ορέστη. Μ' ακούς Ορέστη; Και σταμάτα να κουνάς τα σχόλια. Ζαλίζομαι!!!!

Ανώνυμος είπε...

εγω το κουναω?//??!!!

Κασσιανός είπε...

α- επιμένω ότι μου έφαγε όλο το μπλογκ. Ρίξε μια ματιά στο πρώτο πρώτο μου ποστ και θα καταλάβεις!
(σβήστηκε κατά λάθος πριν λίγες βδομάδες και άνοιξα καινούργιο και ξεκίνησα από την αρχή)

β- πως αλλάζω το links; πλήηηηηζ :)

nyctolouloudo είπε...

Cool Kitty! είμαι η γάτα της κάτω φωτογραφίας σου, αυτή με τα μπουκάλια....πέρα βρέχει η κατάστασή μου

εγώ γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον blogger ;

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για μεθυσμένα χρώματα: Έρχεται σε εσένα πρώτα μεθάει απο τα χρώματα και τη πληρώνουμε εμείς οι σεμνοί, μαυρόασπροι ή συγκρατημένα έγχρωμοι και μετρημένοι blogger.