Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2006

Πρωϊνό ξύπνημα και μαύρη μαυρίλα ο καιρός απο το παραθυρό μου. Αυτό σημαίνει ότι θα βρω χιόνι στις Άλπεις;


Καλημέρα. Σήμερα εκτός των άλλων στολίσαμε το blog. Και όταν λέω στολίσαμε βοήθησε και ο τεχνοφρίκ καλός μου. Χωρίς τη πολύτιμη βοήθεια του κατά πάσα πιθανότητα θα σας έλεγα καλημέρα άντε το πολύ στις 10:00 το πρωί. Του χρωστάτε και άμα έχετε εχθρούς να τον προτιμήσετε για χριστουγεννιάτικο δώρο. Βέβαια πατσίσαμε γιατί για να συνέλθω από το σοκ κάνει αυτός μπάνιο τα σκασμένα, φουλ περιποίηση. Γέμισμα μπανιέρας, μπουρμπουλήθρες μέχρι το ταβάνι και η χαρά της δεινοπαθούσας μάνας και γυναίκας, η γόνιμη αντιπαράθεση, με αυτόν στη μέση, για την ακρίβεια με αυτόν αόρατο μέσα στις μπουρμπουλήθρες, να κάπως έτσι: «μπαμπά η Νάσια μου πήρε το σφουγγάρι μου», «όχι μπαμπά πες στη Νερίνα η ροζ πεταλούδα είναι δικιά μου, εγώ παίρνω ροζ», «όχι μπαμπά το θυμάσαι, η Νάσια πήρε Μπομπ ο Σφουγγαράκης σφουγγαράκι και εγώ πήρα τη ροζ πεταλούδα, γιατί δεν είχε άλλο χρώμα πεταλούδες και εγώ σιχαίνομαι το ροζ αλλά αγαπάω τις πεταλούδες», «να τον πάρεις εσύ τον ηλίθιο το Μπόμπ το Σφουγγαράκη εγώ θα πάρω τη πεταλούδα», «δεν τον θέλω τον βρωμοσφουγγαράκη θέλω τη πεταλούδα μου», «μπαμπά πες της, έτσι είσαι και εγώ δεν θα σου δώσω το cd που μου έφτιαξε ο μπαμπάς με τα κάλαντα της Βανδή», «έσκασα εμένα μου πηρέ αφίσα του παραπέντε». «Μπαμπά μην αδειάζεις τη μπανιέρα», «μπαμπά, έτσι είσαι και εγώ αύριο δεν πάω σχολείο, έτσι και αλλιώς δεν έπρεπε να πηγαίνω στη δευτέρα δημοτικού, γιατί δεν έχω πάει παιδικό και εγώ δεν ξαναπάω αγγλικά γιατί θέλω να μάθω ουκρανικά για να σπουδάσω μπαλέτο στην Ουκρανία και κινέζικα για να πάω στους ολυμπιακούς», «είσαι ηλίθια μπαλέτο δε σπουδάζουν στην Ουκρανία, εγώ που δε παράτησα τα αγγλικά θα ξέρω να μιλήσω το καλοκαίρι που θα πάμε στην Ιταλία και άμα πάμε και στην Αγγλία», «ε και εγώ ξέρω να μιλάω αγγλικά «Hello my name is Nasia» και θα μιλάω και εγώ»………………
Μερικές φορές έχουν δίκιο όταν λένε ότι η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο, ενίοτε δε δένει υπέροχα με σως μπουρμπουλήθρας αρωματισμένη με άνθη ροδακινιάς, όπως τουλάχιστον λέει το μπουκάλι του αφρόλουτρου. Και κάπου πολύ πολύ βαθιά, όπως στα καλά κρασιά, φυλαγμένο ένα άρωμα, ένα άρωμα ευτυχίας, αδιόρατο, έτσι όπως πρέπει να είναι και στα καλά κρασιά τα αρώματα και οι γεύσεις που τα κάνουν μοναδικά. Αλλά τι ξέρω εγώ από κρασιά. Εγώ μόνο φιλέρι πίνω και ψυλλιάζομαι με λάθος συνδυασμούς, αλλά για να το λένε οι ειδικοί κάτι θα ξέρουν. Αλλά σας ορκίζομαι, πριν λίγο που με φίλησε ο καλός μου θα έπαιρνα όρκο ότι μύρισα φιλέρι, άντε και μια υποψία άνθους ροδακινιάς.
Όμορφη νύχτα……

10 σχόλια:

Κασσιανός είπε...

Ρε συ Νερίνα, πες στον τεχνοφρικ καλό σου ότι ο Αη Βασίλης σφήνωσε στην καμινάδα! Ας κάνει κάτι!
Θα μείνουμε χωρίς δώρα φέτος!
:)))

ΥΓ
Δοκίμασα και το άλλο κόλπο με τα "links". Αλλάζει όντως η γραμματοσειρά, αλλά δεν την έχει καλλιγραφικά σαν τις άλλες :(

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κασσιανέ καλησπέρα. Αυτό είναι και το ζητούμενο. Ξέρεις τι μας στοιχίζει κάθε χρόνο αυτός ο πονόψυχος παππούλης.
Τι εννοείς καλλιγραφικά, δεν κατάλαβα; Πες μου μήπως μπορέσω να σε βοηθήσω.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κασσιανέ μεγάλη η χάρη σου. Ρώτησα τον τεχνοφρικιό και μου είπε ότι κατά πάσα πιθανότητα το recent post είναι εικόνα και όχι γραμματοσειρά, άρα δε μπορεί να αλλάξει. Τώρα ή μου λέει αλήθεια ή με εκδικείται για το μπάνιο των σκασμένων.

nyctolouloudo είπε...

βρε Νερίνα, σε παρακαλώ, για κάνε copy το σημείο του μπλογκ που έβαλε ο δικός σου τον αι Βασίλη γιατί παιδευόμουν όλο το πρωί και δεν μπορούσα να το βάλω στην αρχή του μπλογκ...
το μόνο που άλλαζε ήταν το χρώμα του!
ρολόι και κάτι άλλα μπιχλιμπίδια τα βρήκα!
βάλτο στα δικά μου τα σχόλια ή στα δικά σου!


και στο γατί έκανε μπάνιο;

Mh Xeirotera είπε...

Ap' oti fenete h eutixia den einai tipota peran tou kosmou etutu (opos mas elegan pedia ke tora kataliksame stus therapeftes), alla mia anepesthith musikh ypokroush pu "ntinei" th kathimerinotita mas. Mipos auth h ypokroush einai panta parousa ke emeis, gia tous opius logus, epilegume na kleinume t' aftia mas san ton Odyssea; Ma oi sirines htan epikindines, emeis ap' tin eutyxia ti sthn efxh exume na fovithume;
Kalh vdomada se sena ke sthn oikogeneia su :)

nyctolouloudo είπε...

οκ νερίνα...
τα βρήκα αυτά που ήθελα...

ioeu είπε...

Καλημέρα γλυκυτάτη...
Μία ...εκδούλευση ζητώ.
Αυτό το υπέροχο link με τα τραγουδάκια πώς γίνεται?

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Για mhheirotera: Απαντώντας στο ερώτημα εμείς τι έχουμε να φοβηθούμε;
Ίσως ακριβώς αυτό. Το ότι ανήκουμε στην ευλογημένη εκείνη κατηγορία που η ευτυχία με τη διακριτική ευγένεια βικτωριανής κόρης ή με τη σκανδαλιά πιτσιρικά με τη σφενδόνα κρύβεται πίσω απο τα απλά πράγματα.
Και το τελικό ερώτημα μόνο στης Μαρίας της Πενταγιώτισσας τη ποδιά θα σφάζονται παλληκάρια; Όπως κατάλαβες το τελευταίο αποτελεί αναφορά σε δικά μου υπαρξιακά διλλήματα.
Καλή σου βδομάδα
Για μεθυσμένα χρώματα. Αμα θες το τρόπο για να το βάλεις και μέσα στο τίτλο σου εδώ είμαι εγώ.
Για ioeu: Καλημέρα σας και καλή σας βδομάδα. Ευχαρίστως να σας πω πως γίνεται, μόνο που θα πρέπει να μου επιτρέψετε να σας το στείλω με e-mail γιατί όταν προσπάθησα να το στείλω σε comment το μπέρδεψε η HTML και δεν το δεχόταν.

nyctolouloudo είπε...

Νερίνα ναι! ναι, πες μου πως θα το βάλω μέσα στον τίτλο γιατί χθες το βράδυ έκαψα το μυαλό μου....και δεν έχω πολύ! λιγότερο και από τον γάτο σου!
από τις 12 το βράδυ μέχρι τις 8 το πρωί πάλευα με το μπλογκ!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλησπέρα σου.
Πρώτα πας στο template στο header είναι στην αρχή μετά πας στο body (πάντα μέσα στο header) και θα βρεις κάτι τέτοιο #blog-title
{margin:5px 5px 0;
padding:20px 20px .25em;. Εδώ θα αλλάξεις τα νούμερα, εγώ το έκανα
padding:100px 100px .25em;. Δοκίμασε να δεις πόσο μεγάλο το θέλεις το περιθώριο.
Μετά πας πιο κάτω όπου θα δεις να λέει div id="header"
h1 id="blog-title"
και ακολούθει το όνομα του blog σου.
Κάτω απο το div id="header"
βάζεις το κώδικα της εικόνας που έχεις βρεί να βάλεις. Εαν είμαι κάτι σαν το δικό μου, δεξιά και αριστερά απο το τίτλο σου, βάζεις δύο φορές την εικόνα μόνο που αλλάζεις το left σε right.
Εαν κολλήσεις εδώ είμαι πάλι.