Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Πρωινό ξύπνημα






Καλημέρα σε όλες/όλους

Το μπλογκ, ως συλλογικός εκφραστής της οικογένειας, φλέρταρε επ' ολίγον με την ιδέα να πέσει σε χειμερία νάρκη, ακολουθώντας τα εις το προηγούμενο ποστ αναρτηθέν θηλαστικό. Αλλά ένα που για άλλο λόγο αναρτήθηκε το συμπαθές τετράποδο, δύο που ως απεικόνιση εθεωρήθη μη αντιπροσωπευτική του λουκ μας - μετά από τόσο καιρό θα καταλάβατε φαντάζομαι από ποια -, τρία που έξω έχουμε 20 βαθμούς και είναι ακόμα 9:22 το πρωί, τέσσερα που δεν έχουμε πάει σούπερ μάρκετ να στοκάρουμε προμήθειες, γιατί όλα μας τα λεφτά τα έχουμε ξοδέψει, να θυμόμαστε και που καλά θα ήταν, πέντε που έσκασε μύτη το ασφαλιστικό και ως θηλαστικά και όχι και μηρυκαστικά, αισθανόμεθα υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε στο γενικό κλίμα κινητοποιήσεων που αρχίζει να φουντώνει γύρω μας (λέμε τώρα), έξη που ο φορητός μου δεν τα έχει παίξει ακόμα, άρα ότι προλάβω να γράψω τώρα πρέπει να το γράψω και επτά που ανέλαβα να φτιάξω 2.570 μελομακάρονα για το χριστουγεννιάτικο παζάρι του σχολείου των κοριτσιών, μην τρομάζετε αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή, η πριν από αυτήν ήταν να τραγουδήσω στην χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του σχολείου, τη μητρότητα μου μέσα επαναλαμβάνω, αποφάσισα να διακόψω τη νάρκη και να επιστρέψω.

Επ΄ευκαιρία εύχομαι στη Ζουζούνα να τα χιλιάσει τα ποστ, ευχαριστώ τη giagiaduck για τη πρόσκληση εις νέο μπλογκοπαίγνιο, το οποίο μόλις καταλάβω πως παίζεται θα το παίξω και στη Ραλλού μου περαστικά.

Για την ώρα την κάνω, πάω να αγοράσω αλεύρι για τα μελομακάρονα....

Όμορφη μέρα να έχουμε.......

67 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Χμμ...
κι εμείς μπήκαμε στον πειρασμό της χειμερίας νάρκης - θα το ήθελε και ο Freddy βλέπεις..
αλλά αντισταθήκαμε σθεναρά - μας άρπαξε και το συνάχι, πλησιάζουν - πια- και τα Χριστούγεννα...

Το αναβάλαμε για του χρόνου.

Καλή επιτυχία με τα γλυκά σας !
:)

Ανώνυμος είπε...

οταν ακουω για μελομακαρονα η διαθεση μου απογειωνεται...

καλημερα!!!

just me είπε...

Όμορφες μέρες να έχετε, νεραϊδοοικογένεια!

Ξέρεις τι θα 'θελα να ήμουν _ δεύτερη (καρμική) επιλογή_ εκτός από μαμά των δύο Ν σου; H τρίτη σου κόρη _το βράδυ να μου διαβάζεις Σύλβια Πλαθ κρατώντας μου το χέρι και το πρωί να με ξυπνάς με το My favorite things!
(καλά είμαι, αγχωμένη μόνο από δουλειές!!!)
:)))

giota persis είπε...

Συμπαρισταμε σε ολους τους λογους που ανεφερες και χαιρομαι που η χειμερια ναρκη τελειωσε

να παλι τα μελομακαρονα...
Μ αρεσει με τα δικα σου μελομακαρονα και με οτι τα συνοδευει νοιωθω οτι οι γιορτες πλησιαζουν

φιλια πολλα πολλα

Ανώνυμος είπε...

Eπιτέλους! είχα πέσει σε κατάθλιψη να ερχομαι καθημερινά και να "τρώω πόρτα".. :))

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιο σχολίο πάτε;;; Να έρθουμε να φάμε δηλαδής...πριν ξεκινήσουμε δίαιτα!!!

Ανώνυμος είπε...

ευτυχως που δεν μπηκατε σε χειμερια ναρκη! εμεις τι θα καναμε αυτες τις μερες! ;) ;)

Μαριλένα είπε...

Kαλά μαγειρέματα

(ανατρίχιασα με τις σχολικές σας υποχρεώσεις:
εγώ είμαι τόσο κακο παράδειγμα, που ούτε κατά διάνοιαν να περάσω έστω και απέξω απο την αιθουσα τελετών του σχολείου!)

:))
xxxxx

tassoula είπε...

μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμελομακάρονα??
Ερχομαι να σας βρώ....Α!φέρνω και τον Σβούρα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Eν πρώτοις καλή επιτυχία και...καλά κουράγια ("πιάνει τόπο" η κούραση και εύγε σου) με τα μελομακάρονα.
Εν δευτέροις δεν σου κρύβω ότι .....χτυπήθηκα με το σχόλιο του manos s....
:-)))

mano μουυυυ... όταν την αρχίσεις, να μου το πεις, για να μη δημοσιεύσω κάτι άαααλλες όμορφες συνταγές που έχω...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

dodo είπε...

Ένα έως πέντε: χαίρομαι ιδιαιτέρως που αποφασίσατε να συνεχίσετε!
Έξη: ουφ, ευτυχώς!
Επτά: καιρός να πάψει το σχολείο να καταπιέζει τις... μανάδες ;-)))

Ανώνυμος είπε...

Από το σχολείο, έφαγα το ε... :)

aspasia είπε...

Μαμά Φωτούλα δε στέλνετε κανένα μελομακάρουνο κι από εδώ? Η μαμά δήλωσε ότι δε θα φτιάξει φέτος κι εγώ ότι θέλετε από γλυκα αλλά μελομακάρουνα και δίπλες δεν....
Κάντε κάτι και μου τρέχουν τα σάλια της δόλιας!!!
P.S. Φτου σου! Και σου'στειλα αυτό που είπαμε έτσι!!!! Να το΄χα διαβάσει το θέμα νωρίτερα να ζήταγα ανταλλάγματα..... :((

industrialdaisies είπε...

Νερίνα μου,
Αφού θα κάνεις που θα κάνεις τόσο κόπο, δεν τα κάνουμε 3.000 τα μελομακάρονα μπας και φάω κι εγώ σπιτικά μελομακάρονα μια φορά; Γιατί με τόση δουλειά και με το μεταπτυχιακό σαν την αγχόνη από πάνω μου όχι μελομακάρονα, ούτε νερό δεν προλαβαίνω να πιω!

Άλλωστε, κατά βάθος, ένα παιδάκι είμαι κι εγώ (μα καλά, όταν εγώ πήγαινα σχολείο γιατί οι μανάδες μας δεν κάναν κάτι; Έστω, έναν κουραμπιέ για τα χρόνια πολλά...;)

Σε φιλώ και πολύ χαίρομαι που δεν πέφτεις σε χειμερία νάρκη (κι ας μην προλαβαίνω να διαβάζω συχνά)! :)

Ανώνυμος είπε...

Καλέ , είσαι σοβαρή , που θα φτιάξεις τόσα μελομακάρονα , αντί να τραγουδήσεις στη σχολική γιορτή ; Εγώ προκειμένου να γλυτώσω την ζαχαροπλαστική μέχρι και χορό (κλασσικό πάντα) θα χόρευα στο σχολείο , με πιρουέτες και .... σπαγγάτο για κατάληξη .... Τόσο τεμπέλα είμαι στην κουζίνα ..... Χώρια , που θα είχα και τρελλό σουξέ (στο σχολείο εννοώ)

Mh Xeirotera είπε...

2, 570 melomakarona... I'm proud of you :)

Kalhmera!

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=LUno0WNot5U

When the dog bites
When the bee stings
When I'm feeling sad
I simply remember my favorite things
And then I don't feel so bad.

:)

maria λεμονατη! είπε...

γεια σου νερινα!
για να σε παρηγορισω να σου πω πως ο αντρας μου θα ντυθει αγιος βασιλης για τα παιδακια του ινστιτουτου στο οποιο δουλευει και να φανταστεις δεν εχουμε γινει ακομα γονεις :D

nyctolouloudo είπε...

αυτό με το σχολείο πολύ μου αρέσει...που είναι για να περάσω;
και αντι για μελομακάρονα, μου φτιάχνεις τσουρέκια; περίπου 16, πολύ γλυκά, αρωματικά και λίγο λασπερά!


πς, δύο να έχουν γέμιση με κάστανο και άλλα δύο με πικραμύγδαλο,


πς2, καλή επιτυχία!
πς3, πολλά φιλιά!
πς4, καλή σου νύχτα!
πς5, α!!,τώρα είμαι ΘΣΣΛΝΚ
πς6, κατά τα άλλα όλα καλά
πς7, σε λίγο φτάνω......σπίτι μου!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Νατασσάκι πολύ χαίρομαι που το αναβάλλατε, άλλωστε με τα σκαμπανεβάσματα του καιρού ούτε μια χειμερία νάρκη της προκοπής δε μπορούμε πια να ευχαριστηθούμε. Οι χελώνες μας έχουν γίνει πτυσσόμενες, μια κοιμούνται, μια ξυπνάνε σαν αλλαφιασμένες οι ταλαίπωρες.
Φιλιά στον Άκη, ελπίζω να συνήλθε τελείως πια

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Και εγώ όταν ακούω για μελομακάρονα πια μου έρχεται όχι να απογειωθώ, αλλά να προσγειωθώ με τη μια από το τρίτο
Καλή σου μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Just μη μου βάζεις ιδέες και περνάει κρίση το μοντέλο εκπαίδευσης που έχω επιλέξει για τα σκασμένα. Σε εσένα μπορώ να το πω: μια τέτοια κόρη υπήρξε (για την ακρίβεια αγόρι αλλά δεν έκατσε) ονειρευόμουνα πάντα, το τι μου έκαστε μη τα ρωτάς.
Καλή σου μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Γιώτα όταν μου λέγανε να γίνω μάνα κανείς πάντως δεν μου είχε μιλήσει για τα μελομακάρονα, τα οποία ειρήσθω εν παρόδω δεν τα έφαγα και ποτέ.
Πολλά φιλιά από όλους μας σε όλους σας

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Νιόβη ο καιρός θα δείξει τι είναι προτιμώτερο να τρώει κανείς σε αυτό το μπλογκ: Πόρτα ή μελομακάρονα. Σαν το κιθαρίστας ή ντάμμερ δεν είναι αυτό;
Όμορφη μέρα να έχεις

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μάνο για σας φτιάχνω και έξτρα μελομακάρονα. Άλλο τρόπο να βοηθήσω τη συναδέλφισσα Αναστασία άλλωστε δεν έχω
Φιλιά στα κούτσικα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Ηλιαχτίδα μου ευχαριστώ για τη ψήφο εμπιστοσύνης :))))
Καλή σου μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μαριλένα (άντε τώρα να βρω εγώ ποια Μαριλένα, εάν και για αυτή των αγοριών μου φέρνετε) τι εννοείτε ακριβώς; Δεν έχετε φτιάξει ένα γλυκό, μια πίτσα, ένα χαρταετό, μια χριστουγεννιάτικη κάρτα, ένα κέικ, δεν έχετε ντυθεί μια κολομπίνα, μια μαρκησία σε αποκριάτικη παρέλαση του σχολείου, κάτι τέλος πάντων και πως περιμένετε να ολοκληρωθείτε ως μάνα; Ε πως περιμένετε;
Τσ τσ η σημερινή νεολαία!!!
Ένα έχω να σας πω
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ, γιατί και εγώ που τα έκανα προκοπή και εκτίμηση δεν είδα. Ναι το έγραψα και αλλού το μοντέλο διαπαιδαγώγησης, που επιλέξαμε για τα σκασμένα, περνάει κρίση αυτές τις μέρες, ή ο Ερμής είναι ανάδρομος και δεν το έχω πάει είδηση;
Καλή σας μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Τασσούλα μου ελάτε ελάτε και φέρτε και το Σβούρα. Μαντέψτε, τι κερνάμε;Σβ
Σβουρηχτά φιλιά

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Γλαρένια μου η κούραση πιάνει τόπο; δε ξέρω έχω αρχίσει να αμφιβάλλω πια.
Και μην ακούτε το Μάνο δώστε εσείς τις συνταγές, άλλωστε αυτός από τη πείνα του έχει αρχίσει να τρώει και τα γράμματα. όπως δηλώνει και ο ίδιος παρακάτω ήδη έφαγε ένα "ε".
Καλή μέρα σε όλους σας

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Ασπασία ότι θες χαρά μου. Όσο για τα ανταλλάγματα το ήξερα, για αυτό πρώτα ζήτησα τη χάρη και μετά έγραψα το ποστ. Λες και δε ξέρω ότι το άλλο σου όνομα στο χώρο είναι "απαιτητική πελάτισσα" :))))))
Φιλιά σε Χιόνη και Πίπη

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

industrialdaisies, μια και το πρότζεκτ "παρασκευή 2.570 μελομακάρονων" παραπέμπει σε βιομηχανική παραγωγή, σας καθιστά και την πλέον αρμόδια να απαιτήσετε, αλλά 430 μελομακάρονα δεν παραείναι υπερβολική κατανάλωση έστω και βιομηχανοποιημένη; :)))))))
Καλή σου μέρα και να προσέχεις

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

silia Σπαγγάτο; Και νόμιζα ότι εγώ έχω αγγίξει τα όρια του ρόλου μου ως μητέρα:))))))))
Καλή σας μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κωνσταντίνε εγώ πάλι ούτε να με φτύσω
Καλή σου μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

lifewhispers: Μελομακάρονα ίσως :)))))))
Καλή σας μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Dodo αυτό που η ζωή μας κύκλους κάνει καταντάει επικίνδυνο :)))
Καλή σας μέρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μαρία μου τέτοια χαζά κάνουμε όταν δεν έχουμε παιδιά και το πληρώνουμε για όλη την υπόλοιπη ζωή μας, διότι ως γνωστό καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα.
Εσείς δικαιούστε ατόφια την ευχή
Καλά Χριστούγεννα Χο, Χο, Χο

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Νυχτολούλουδο μου επτέλους φεύγεις!!! Αυτό που μόνο όταν θα έχεις εγκαταλείψει τη χώρα θα ξαναβρεθούμε είναι όλα τα λεφτά.
πς1 Φύγε εσύ και εγώ ότι θέλεις και λασπερά τσουρέκια φτιάχνω
πς2 καλό σου ταξίδι
πς3 πιο πολλά φιλιά
πς4 καλή σου μέρα
πς5 εγώ πάλι είμαι εκεί που με άφησες
πς6 κατά τα άλλα όλα καλά
πς7 σε λίγο κατεβαίνω να βρω τον καυστηρατζή

ZouZouna είπε...

Kαλά, συγνώμη, εγώ πέρασα σίγουρα και νόμιζα πως άφησα και μήνυμα να ευχαριστήσω για την αφισοκόλληση που μου έκανες ! Αϊντεεεεεεεεεεεεε, χαμένα τάχω η γραία! Τέλος πάντων, μετά τις υποχρεώσεις και σήμερα-αύριο, πέρνα απο μένα (αν το δεις έγκαιρα, αλλιώς next time). φιλιά πολλά

MenieK είπε...

Συγγνώμη, το σχόλιό μου, με την παράκληση να σταλούν μερικά μελομακάρονα κι από Χαλάνδρι μεριά, που πήγε???
Τι κάνει αυτός ο μπλόγκερ? με τιμωρεί που είμαι τεμπελοκακομαγείρισα???

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά κάνετε για το παζάρι! Εμένα μου αρέσουν αυτά! :) Μα καλά όλα τα μελομακάρονα εσύυυυ; Καμμιά άλλη δεν προσφέρθηκε για βοήθεια ή πρέπει όλα να είναι από την ίδια μία συνταγή; :)

Mh Xeirotera είπε...

Kalhmera :)

(edo ke dyo vradia, gia na kimitho metrao melomakarona, einai poly apotelesmatiko alla den tha sto sinistusa)

Μαριλένα είπε...

Νερίνα, ομοίως με τους παραπάνω, καταγγέλω, άφησα σχόλιο το πρωί κ εξηφανίσθη (οποία απώλεια)!

tassoula είπε...

Καλημέρα!
Τα φτιάξατε?
Να έρθω?

Μαριλένα είπε...

Τώρα γιατί, μολις αυτή τη στιγμή τα rss μου έδειξαν ότι έχεις καινούρια ανάρτηση, παραμένει μυστήριο μέγα :ΡΡ

φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε :))))

giota persis είπε...

Στολισατε βλεπω Μ αρεσει !
Φιλια πολλα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Αγριοκέρασο διασταύρωση ζουζούνας κάτι συνέβαινε με τον ιδιοκτήτη και το σχόλιο αου αυτή τη στιγμή μαζί με άλλων περιφέρεται χαμένο στο ιντερνετ.
Καλό σου σαββατοκύριακο

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μενιέκ χαρά μου, το Χαλάνδρι αποτελεί το μοναδικό προορισμό μου όταν είμαι Αθήνα. Άμα σου μυρίσουν μελομακάρονα απλά ακολούθησε τη μυρωδιά και θα με βρεις. Ναι και τα μελομακάρονα μαζί..
Πολλά φιλιά

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

m00nchild όχι όλα μόνη μου, ή έτσι τουλάχιστον ελπίζω. 'Έχω βρει άλλες δύο μαμάδες για την ώρα.
Φιλιά στα κούτσικα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κωνσταντίνε άμα συνεχίσεις έτσι το κρεββάτι σου θα καταντήσει η χαρά της μέλισσας, άσε που δε θα σου κάνει το καινούργιο σου μπουφάν..
Καλό σου Σαββατοκύριακο

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μαριλένα θα αρχίσω να ψάχνω στο ιντερνετικό σύμπαν μπας και τα εντοπίσω (τα σχόλια εννοώ)
Καλό σαββατοκύριακο

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Δεν τα φτιάξαμε ακόμα, αλλά φτιάξαμε κουλουράκια πορτοκαλιού, ελάτε να σας τρατάρουμε..
Σβουρηχτά φιλιά

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλά σου δείξανε τα rss (τι είναι είπαμε αυτό;;;). Κάτι δοκίμαζα και το κατέβασα μετά.
Πολλά φιλιά και καλό σαββατοκύριακο να έχετε

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Βγάλαμε τα στολίδια από την αποθήκη, στη κυριολεξία όμως και ξεκινήσαμε να χριστουγεννίζουμε
Φιλιά από όλους μας για όλους σας
Χο, χο, χο

giota persis είπε...

Αχαχαχαχ Καλημερα Θα αρχισετε τα σλαλομ παλι πανω απο το χριστουγεννιατικο δεντρο ?
Καλημερα καλο μηνα

o είπε...

πολύ καλά κάνατε γιατί δεν θα συναντιόμαστε ποτέ..


:)))

MenieK είπε...

το ξέρω ότι είστε απασχολημένη πολύ με το γιορτινό πνεύμα, τα χιλιάδες μελομακάρονά σας και τις γιορτινές απαιτήσεις των αγγέλων σας... αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό (Βλέπετε είμαι πολύ περίεργη να δω τις επιλογές σας...) και σας κάλεσα στο blog μου σε ένα παιχνίδι

Greca είπε...

καμια συνταγή για μας τις ακαμάτρες μαγείρισσες θα ανεβάσεις???
pls pls pls...

ε? φανταστική μαμαλάκενα?

:D

giota persis είπε...

Ηρθα παλι Ακομα αλευρι αγοραζετε?
Την αγαπη μου και την αγκαλια μου αφηνω

Mh Xeirotera είπε...

Pethana sto gelio me thn apantish su. H alitheia einai oti exo arketes lixudies sto spiti (me episkefthike o pateras mu prosfatos), einai liga ta tetragonika, einai liges oi antistaseis, einai polla ta provlimata... Anthropos eime ki ego. Sto kato kato perno kenurgio mpoufan.

Kalhmera :)

Ανώνυμος είπε...

Ακόμη ψήνετε γλυκάκια, καλή μου;
Μας λείψατε ντε!

Manos S. είπε...

Ψιτ...ΚΑΛΕ!!!! Καλά;;; :)

nyctolouloudo είπε...

δεν μας είπες την αλήθεια....μαλλον!

τα έφαγες όλα ε; γι' αυτό χάθηκες;

tassoula είπε...

Καλημέρα!
Αν υποψιαστώ οτι ακόμα τρώτε μελομακάρονα θα τρελαθώ:)))

giota persis είπε...

Εχω παθει στερηση>.....μας λειπεις και μεις χριστουγενιζουμε....
Ε βγες λιγο απο την λεκανη απο την ζυμη για τα μελομαακαρονα μας λειπεις λεμε....

Την αγαπη μας απο ολους μας σε ολους σας

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Ε;;; Καλημέρα ντε!

Mh Xeirotera είπε...

Kalo "kse-araxniasma"... akomh den exo dei kati kenurgio, tha epistrepso avrio omos (nai akomh den exo www sto spiti).

Kalh evdomada :)

Unknown είπε...

ta melomakarona eixan epityxia? ayto theloume na mathoume mono..:)