Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

40 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χειμερία νάρκη; Υπονοούμενο για σιλουέτα; Μετεωρολογική πρόγνωση;
Ό,τι κι αν είναι, καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου κάνει: κρύο καιρός για 2 :) και περιμένει να έρθει ο αγαπημένος της να χουχουλιάσουν...Το τράβηξα πολύ, ε:

dodo είπε...

Παρέα τών υπερκειμένων πιγκουίνων...

Ανώνυμος είπε...

Τελικά με την γυναίκα μου...ταιριάζουμε...!!!

Unknown είπε...

les na xionisei???

tassoula είπε...

Ωραίο το νέο χειμωνιάτικο λουκ.
Καλή σας εβδομάδα!!

MenieK είπε...

Διαβάζω και το Χιόνι του Παμούκ...

Ανώνυμος είπε...

ωραιο χειμωνιατικο template με ζωγραφιες εξοχης...αντε με το καλο να χιονισει, πλησιαζουν και τα χριστουγεννα!!!

καλο βραδυ!

Mh Xeirotera είπε...

Kaloriziko!

Eutixos pou exo agorasei to mpoufan (oxi apo to ZARA...oso gernao ginome ligotero provlepsimos) ke zesth sokolata (se skonh). Meta apo auto to design ta xriazome ke ta dyo.

Kalhmera :)

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μπα ανάγκη αλλαγής, βαρεμάρα και το γνωστό: ΠΟΛΥ ΣΙΔΕΡΟΟΟΟΟ:))))
Φιλιά στα κοράκια

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Αναστασία μου δεν ξέρεις πόσο μέσα έπεσες για το λόγο που έσκασε μύτη το μεγαλοπρεπές θηλαστικό στο μπλογκ.
Μάνε όχι μόνο ταιριάζεις με τη γυναίκα σου, αλλά το ότι σε διάλεξε πιστοποιεί ότι είσαι ένας πολύ έξυπνος άντρας :)))
Φιλιά σε όλο σας το ασκέρι

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Και των υπερκείμενων αρκούδων επίσης :))))
Ελπίζω να είστε καλά...

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Ζωάκι μου μακάρι να χιονίσει!!!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Τασσούλα μου ευχαριστώ, αλλά οι πιγκουίνοι αντιστέκονται σθεναρά
Φιλιά σε όλους σας, σβουρηχτό στο Σβούρα

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μενιέκ με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο εμείς οι δύο κάπου θα συναντιόμαστε
Καλό σου βράδυ

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

una mama και οχι μονο: Και εγώ λατρεύω τα χριστούγεννα
Καλό σας βράδυ

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κωνσταντίνε μου το template μου εξίσου αναρχοαυτόνομο με το μπουφάν σου και η σοκολάτα όντως βοηθάει..
Καλό σου βράδυ και σε σκέφτομαι

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ... είμαι ο που%$#ς (που λέει ο λόγος βέβαια!!!)

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ... είμαι ο που%$#ς (που λέει ο λόγος βέβαια!!!)

ZouZouna είπε...

Kυρία Νερίνα μου, αισθάνθηκα σπίτι μου με το θηλαστικό σας. Πρώτη μου εξαδέλφη. α, πολύ χάρηκα που την συνάντησα.
Για πάρτε εκείνη την φίλη σας την συναχωμένη, κι ελάτε απο εμένα. Εχουμε πάρτυ προς τιμήν της και δεν την βρίσκω πουθενά. Κι εσάς είχα πρόβλημα να σας στείλω πρόσκληση. Σας φιλώ (η γνωστή ζουζούνα) που ο νουνός απο πάνω με αναβάπτισε σε "αγριο -κερασο - κλπ).

ZouZouna είπε...

@ και βεβαίως έχει γλυκά και είναι καλεσμένοι και όλοι σας οι φίλοι !

Μαριλένα είπε...

Kαλημέρα :))

το χριστουγεννιάτικο, πότε θα το ξαναδούμε καλή μου κυρία; :)))

φιλιά πολλά (και πέρνα για εξήγηση)

:)

Ανώνυμος είπε...

Ονειρεύεσθε χιόνια και λούτρινες αγκαλιές, έ;
Που θα πάει, θα χριστουγεννιάσει!

Greca είπε...

αχ άντε μπαίνουμε όχι στον υδροχόο που λέει και το άσμα αλλά στα χριστούγεννα!!! στολίστε στολίστε! (άσχετο λιγάκι...) αχ πότε θα έρθουν τα χιόνια στρουμφίτα??? (έχω να δω 4 χρόνια λόγω νησιού...)
καλημέρες!

Ανώνυμος είπε...

Πρόσκληση για παιχνιδάκι σε περιμένει στο σπιτικό μου! Καλό Σαββατοκύριακο

APOTINEDRA είπε...

Το ζωάκι της φωτο μου μοιάζει πολύ με τα κιλά που έχω παρει τελευταίως, λόγω εγκυμοσύνης εννοείται!

Pastaflora είπε...

κούκου! να'μαι κι εγώ! τώρα αν πω ότι στο νησί που ήμουν σκεφτόμουν συνέχεια τα δελφίνια και είχα την αίσθηση ότι ήταν καλοκαίρι, θα είμαι πολύ άκυρη;;;

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα αγκαλιάζεστε καλέ;;; :)

Mh Xeirotera είπε...

Se ximeria narkh...

Ego pantos th zesth sokolata thn pino sthn ygeia su (oxi toso sth dikh mu alla as mhn to kanume thema).

Kalhmera :)

Ανώνυμος είπε...

Λαμπρός ήλιος βγήκε (τουλάχιστον στα μέρη μου). Δε βγαίνετε από τη φωλιά για κανά τεντωματάκι;
Ελπίζω νά'ναι όλα καλά με όλους σας.
Καλημέρα.

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μάνε μου είστε είστε, έξυπνος εννοώ
Καλή σας μέρα και πολλά φιλιά σε όλους σας

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Αναρχοκερασοζούζουνο επεσκέφθην το μπλογκ σας, αλλά δεν ευχήθην τότε, επανορθώνω σήμερα.
Όμορφα ποστ να έχετε
Υ.Γ. Η συναχωμένη μου αναρρώνει

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μαριλένα μου εξήγηση επί ποιου; Αφού δεν διαφωνούμε :)))
Φιλιά σε όλους σας
Υ.Γ. Τη διάβασα την απάντηση

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Θεία Λένα όχι μόνο τα ονειρεύομαι τα ΘΕΛΩ ΚΙΟΛΑΣ, όλο το πακέτο. Που θα πάει, που λέτε και εσείς, θα χριστουγεννιάσει!!!!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

greca μου όταν λέτε χιόνι εννοείτε ένα άσπρο πράγμα που πέφτέι από τον ουρανό σε μέρη με ψυχρό κλίμα; Καλά εσείς που είστε σε νησί, εγώ που στο κάμπο βλέπω πρωινιάτικα το θερμόμετρο να λέει ότι έχουμε 20 βαθμούς κελσίου τι να πω;;;
Καλημέρες όλες δικές σας

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

giagiaduck είμεθα καλά και σε παίγνια συμμετέχουμε
Φιλιά στα κοράκια και σε σάς βεβαίως βεβαίως

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Εδρίτσα κάτι μου λέει ότι τώρα νοιώθεις πιο όμορφη από ποτέ
Φιλιά στο διάδοχο

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

pastaflora από τότε που σας διαβάζω άρχισα να αναζητώ φευγιά...

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Μάνε όχι δεν αγκαλιαζόμαστε ακόμα, ξυπνήσαμε ευτυχώς δυστυχώς θα δείξει :))))

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Κωνσταντίνε για όποιον και να πίνεις μια σοκολάτα πάντα σοκολάτα θα είναι (πήγα να το κάνω αλά το σαιξπηρικό περί ρόδου, αλλά δε βγήκε, περνάω και μια στεγνή συγγραφική (λέμε τώρα) περίοδο)
Στη υγειά μας αγαπητέ